Przetargi.pl
Dostawa usług wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania – 3 części.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa usług wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania – 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawy usług wsparcia serwisowego i oprogramowania dla posiadanej przez Zamawiającego - Uniwersytet Wrocławski - infrastruktury IT: dla Części 1 – Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania Kaseya; dla Części 2 – Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania Oracle; dla Części 3 Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania serwerów IBM/Lenovo, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania Pulse Secure i oprogramowania VMware. 1.1. W ramach wsparcia Zamawiający otrzyma: a) opiekę serwisową, z reakcją na zgłoszenia krytyczne (dotyczące awarii uniemożliwiających dalszą pracę sprzętu) realizowaną przez autoryzowany serwis producenta sprzętu, b) pomoc i doradztwo w przypadku problemów przy wykonywaniu wszelakich czynności ze sprzętem. Wsparcie serwisowe wynosić będzie: 1) minimum 36 miesięcy – dla oprogramowania Kaseya (Część 1); 2) minimum 36 miesięcy – dla oprogramowania Oracle (Część 2); 3) minimum 36 miesięcy – dla sprzętu i oprogramowania IBM/Lenovo, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania Pulse Secure i oprogramowania VMware (Część 3). 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4a, 4b i 4c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3); b) Wzór umowy – załączniki nr 5a, 5b i 5c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału – załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach