Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 24100 Puławy, ul. Skowieszyńska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 884 090 , fax. 818 884 847
- Data zamieszczenia: 2018-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Skowieszyńska 51
24100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 818 884 090, fax. 818 884 847
REGON: 43226446300010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmpulawy.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa energii elektrycznej dla zasilania oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej oraz tablic świetlnych informacji komunikacji miejskiej na terenie miasta Puławy”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej obejmująca następujący zakres: 1. 158 punktów odbioru energii w grupie taryfowej C12b, w tym: - 141 punktów oświetlenia ulicznego, - 1 punkt sygnalizacji świetlnej, - 16 punktów tablic informacji komunikacji miejskiej. 2. 14 punktów odbioru energii w grupie taryfowej C11, obejmujących: - sygnalizację świetlną, - zasilanie fontanny, - tablice świetlne informacji komunikacji miejskiej. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy 3 796 252 kWh (+/-20%), w tym energia rozliczana: • całodobowa: - w grupie taryfowej C11 23 933 kWh • w grupie taryfowej C12b: - strefa 1 dzienna 1 282 972 kWh - strefa 2 nocna 2 489 340 kWh Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 2 395 kW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: GETIN BANK S.A. Nr konta: 31 1560 1195 2311 0973 9273 0003 Tytuł przelewu: „wadium - Dostawa energii elektrycznej dla zasilania oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej oraz tablic świetlnych informacji komunikacji miejskiej na terenie miasta Puławy”. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest, aby Wykonawca załączył do oferty kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, do oferty należy dołączyć oryginalny dokument gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być w sposób trwały zespolony z ofertą. 7. W pozostałych sprawach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodną z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (jednolity tekst Dz. U. z 2018 r. poz.755 ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej, wraz z świadczeniem odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla obiektów Nadleśnictwa Janów Lubelski
Dodano: 2024-03-15 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Akademii Zamojskiej
Dodano: 2024-01-02 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Zwierzyniec – II postępowanie
Dodano: 2023-07-03 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Zwierzyniec – II postępowanie
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa energii elektrycznej do Zakładu Karnego we Włodawie
Dodano: 2023-02-27 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Gminę Siemień oraz jej jednostki organizacyjne.
Dodano: 2022-11-30 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Gminę Niedrzwica Duża oraz jej jednostki organizacyjne
Dodano: 2022-11-07 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Gminę Niedrzwica Duża oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-01-14 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o. o.
Dodano: 2021-01-08 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o. o.
Dodano: 2020-12-04