Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Gminę Siemień oraz jej jednostki organizacyjne.

GMINA SIEMIEŃ ogłasza przetarg

  • Adres: 21-220 Siemień, Stawowa 1b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SIEMIEŃ
    Stawowa 1b
    21-220 Siemień, woj. lubelskie
    REGON: 030237693
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Gminę Siemień oraz jej jednostki organizacyjne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Gminę Siemień oraz jej jednostki organizacyjne, a także na potrzeby oświetlenia ulicznego na obszarze gminy Siemień.2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 126 punktów poboru, w tym 47 punktów zasilania oświetlenia ulicznego. Szczegółowe wykazy punktów poboru zawiera załącznik nr 1 do SWZ.3. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1991 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i obowiązującymi normami.4. Szacunkowa sumaryczna ilość dostarczanej energii w 12 miesięcznym okresie dostawy wynosi 463 656 kWh.5. Określone przez Zamawiającego z należytą starannością zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Łączna ilość zużycia energii może się zmniejszyć w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający określa ilość energii elektrycznej do dostarczenia w okresie realizacji zamówienia na poziomie minimalnym wynoszącym 400 000 kWh. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania procedury zmiany sprzedawcy. Zamawiający udzieli pełnomocnictw niezbędnych do zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, dane niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.7. Obecnie Zamawiający posiada odrębne umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na świadczenie usług dystrybucji zostały zawarte na czas nieokreślony. Obecny sprzedawca energii elektrycznej to PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie, ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów.8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie zgodnie z umową, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach