Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Nr 5 w Lublinie - 9 części.

Bursa Szkolna Nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 20-337 Lublin, ul. Pogodna 52a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4442023, 744 44 22 , fax. 81 4442023
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna Nr 5
    ul. Pogodna 52a 52a
    20-337 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4442023, 744 44 22, fax. 81 4442023
    REGON: 43041882100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa5.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Nr 5 w Lublinie - 9 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Nr 5 w Lublinie zwanych dalej artykułami żywnościowymi. 2. Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. 3. Miejscem dostarczania Zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia stołówki w budynku Bursy Szkolnej Nr 5, ul. Pogodna 52, 20 - 337 Lublin zwanej dalej również miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych (wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń). 4. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 9 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części s.i.w.z zadaniem) z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy produkty, wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2 a-i do s.i.w.z. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie artykułów żywnościowych w ramach danego zadania, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określają odpowiednio: 1.1. Zadanie 1: Artykuły ogólnospożywcze /Zał.2a/ 1.2. Zadanie 2:Jajka /Zał.2b/ 1.3. Zadanie 3: Mięso, wędliny /Zał. 2c/ 1.4. Zadanie 4: Drób i wyroby drobiarskie /Zał.2d/ 1.5. Zadanie 5: Produkty mleczarskie /Zał.2e/ 1.6. Zadanie 6: Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie /Zał. 2f/, 1.7. Zadanie 7: Mrożonki/Zał.2g/ 1.8. Zadanie 8: Ryby i przetwory rybne /Zał.2h/ 1.9. Zadanie 9: Warzywa i owoce /Zał.2i/. 6. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do specyfikacji nr 2a-i, jest wielkością orientacyjną, przewidywaną do nabycia przez zamawiającego w okresie (terminie) wykonania zmówienia. Zamawiający w trakcie obowiązywania zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy tj. zmniejszenia. Podane w formularzach cenowych ilości nie są ilościami ostatecznymi i mogą się wahać w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia, przez co zmianie ulegnie kwota na jaką została zawarta umowa. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej w rozumieniu art. 2 pkt 6 Pzp. Na ofertę częściową składa się dostawa artykułów żywnościowych wyszczególnionych w ramach danego zadania (wyszczególnienie artykułów żywnościowych wchodzących w zakres danego zadania określają załączniki od 1a do 1i s.i.w.z.). Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do ilości zadań, na które można złożyć ofertę, przy czym na dane zadanie można złożyć tylko jedną ofertę. 7.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Części (Zadania)* Opis Termin dostawy 1. Artykuły ogólnospożywcze 1-2 razy w tygodniu do godz. 9.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 2. Jajka spożywcze 1-2 razy w tygodniu do godz. 10.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 3. Mięso i wędliny 3-4 razy w tygodniu do godz. 8.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 4. Drób i wyroby drobiarskie 1-2 razy w tygodniu (w zależności od jadłospisu) do godz. 8.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 5. Produkty mleczarskie 1-2 razy w tygodniu do godz. 8.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 6. Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie Codziennie do godz. 5.30 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 7. Mrożonki 1-2razy w tygodniu (w zależności od jadłospisu) do godz. 8.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 8. Ryby i przetwory rybne Raz w tygodniu do godz. 10.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego 9. Warzywa i owoce 1-2 w tygodniu do godz. 8.00 Po złożeniu zamówienia telefonicznego Zadania nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w rozumieniu art. 2 pkt 7 Pzp. 9. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem, spełniającym wymogi w sprawie wymagań sanitarnych środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności ( Dz.U z 2010 r. Nr 136, poz. 914). 10. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. 11. Dostarczane wyroby: 11.1. powinny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji obrotu żywności, a w szególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia wraz z przepisami wykonawczymi ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2005 r. nr 187, poz. 1577 z póź. zm.). każdy produkt powinien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Dostarczone produkty powinny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. Produkty oznakowane powinny być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966), 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. , nr 17, poz. 127) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i rady Europy z dnia 29 kwietnia 2004 r. , ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) . 11.2 Cechować się wysokimi walorami smakowymi; 11.3 Opakowania powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu/bip/b5/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach