Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, Polna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 419 294 , fax. 618 419 620
- Data zamieszczenia: 2019-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Polna 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 419 294, fax. 618 419 620
REGON: 28884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych (mrożonki, jaja kurze, miód, przyprawy, artykuły sypkie, przetwory warzywno - owocowe, pieczywo) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (mrożonki, jaja, przyprawy, artykuły sypkie, przetwory warzywno – owocowe) w podziale na Części: 1.1. Część nr 1 : Jaja kurze 1.2. Część nr 2: Mrożonki 1.3. Część nr 3: Artykuły sypkie 1.4. Część nr 4: Przyprawy 1.5. Część nr 5: Miód wielokwiatowy 1.6. Część nr 6: Przetwory warzywno - owocowe 1.7. Część nr 7: Pieczywo 2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do specyfikacji stanowiącym integralną jej część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, który winien być złożony w formie oryginału. 2. Formularz asortymentowo-cenowy: Załącznik Nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału oraz oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im Adama Borysa w Witkowie w 2024 r.4 czesci
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
Dodano: 2024-04-03 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Sprawiedliwych wśród Narodów Świata w Kamionkach w 2024r.
Dodano: 2024-03-13 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im Adama Borysa w Witkowie w 2024 r.4 czesci
Dodano: 2024-03-04 - Z1/02//2024 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im Adama Borysa w Witkowie w 2024 r.
Dodano: 2024-03-03 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi „Leszczynowa Górka” w 2024r.
Dodano: 2024-03-03 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa artykułów spożywczych, nabiału, pieczywa, mięs i wędlin, owoców oraz warzyw
Dodano: 2024-02-09 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-09 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Szamocinie w roku 2024
Dodano: 2024-01-22