Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do stołówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Wiązowej 42, 97-438 Rusiec

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Wiązowej ogłasza przetarg

  • Adres: 97438 Rusiec, Wola Wiązowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 6766987, 6766021 , fax. 0-43 6766987
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Wiązowej
    Wola Wiązowa 42
    97438 Rusiec, woj. łódzkie
    tel. 0-43 6766987, 6766021, fax. 0-43 6766987
    REGON: 59226282700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspwolawiazowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do stołówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Wiązowej 42, 97-438 Rusiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów spożywczych do stołówek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Wiązowej 42, 97-438 Rusiec”, szczegółowo wg załącznika nr 5 niniejszej specyfikacji. Dostarczane artykuły muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym, każde opakowanie musi zawierać, co najmniej następujące dane: • nazwę produktu i rodzaj, • wykaz składników, • termin przydatności do spożycia, • masę netto, . warunki przechowywania, • nazwę i adres producenta. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 15300000 - 1 "OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY" CPV 15500000 - 2 "PRODUKTY MLECZARSKIE" CPV 15400000 – 3 "OLEJE I TŁUSZCZE ZWIERZĘCE LUB ROŚLINNE" CPV 15600000 – 4 "PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I PRODUKTÓW SKROBIOWYCH" CPV 15200000 – 5 "RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE" CPV 15900000 – 6 "NAPOJE" CPV 15810000 - 7 "PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE" CPV 15100000 - 8 "PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE" CPV 15800000 -9 "RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE" Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo - cenowym, wpisując asortyment równoważny w rubryce uwagi. Poza tym należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego tj. opis zaoferowanego artykułu równoważnego. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj: konsystencja i skład surowcowy produktu itp.)odpowiadające wyszczególnionym w specyfikacji asortymentowej, a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone dostosowania gastronomicznego, środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. 2. Dostarczone surowce, półprodukty i produkty oraz sposób ich dostawy powinny spełniać wymogi sanitarno –epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: 1. Odpowiednie certyfikaty lub atest oraz posiadały ważne terminy ważności do spożycia. 2. Dostarczone produkty były nieuszkodzone mechanicznie spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach. 3. Transport do siedziby zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniającym utrzymanie właściwej jakości. 4. Pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością była realizowana zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej”, dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu. 3. W przypadku dostarczenia artykułów spożywczych innych niż określone w ofercie, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach lub nienależytej jakości, Wykonawca będzie zobowiązany do natychmiastowej wymiany na odpowiednią, na własny koszt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ( zwiększenia lub zmniejszenia) ilości asortymentu podanego w ofercie, w zależności od liczby dzieci korzystających ze stołówki szkolnej stołówki przedszkolnej w roku szkolnym 2018/2019. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta, w trakcie trwania umowy, Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do gramatury produktu. Powyższe nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 6. Skład wszystkich zaoferowanych wyrobów jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). Składa druk oświadczenia o nie zaleganiu z opłatami wobec ZUS i US ( załącznik nr 6 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach