Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Krośniewice bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 5 963 448,94 zł., na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2018 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Gmina Krośniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 99340 Krośniewice, ul. Poznańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 242 523 024 , fax. 0-24 25 47 782
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośniewice
    ul. Poznańska 5
    99340 Krośniewice, woj. łódzkie
    tel. 242 523 024, fax. 0-24 25 47 782
    REGON: 61101544800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Krośniewice bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 5 963 448,94 zł., na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2018 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje: 1. Kredyt długoterminowy, złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania. 2. Kwota kredytu: 5 963 448,94 zł (słownie zł.: pięć milionów dziewięćset sześćdziesiąt trzy tysiące czterysta czterdzieści osiem złotych 94/100) 3. Termin rozpoczęcia usługi – od daty zawarcia umowy. 4. Udzielenie kredytu w transzach- wypłata ostatniej transzy do 31.12.2018r. 5. Rozpoczęcie spłaty kredytu - 30.04.2019r.- spłata ostatniej raty – 31.05.2027r. 6. Spłata kapitału - według następującego harmonogramu I rata 30.04.19 127 495,00 II rata 30.04.20 150 000,00 III rata 31.05.20 200 000,00 IV rata 30.04.21 200 000,00 V rata 30.09.21 200 000,00 VI rata 31.05.22 200 000,00 VII rata 30.09.22 200 000,00 VIII rata 31.05.23 250 000,00 IX rata 30.09.23 250 000,00 X rata 30.11.23 150 000,00 XI rata 30.04.24 200 000,00 XII rata 31.05.24 200 000,00 XIII rata 30.06.24 200 000,00 XIV rata 30.09.24 200 000,00 XV rata 30.04.25 200 000,00 XVI rata 31.05.25 200 000,00 XVII rata 30.06.25 250 000,00 XVIII rata 30.11.25 200 000,00 XIX rata 31.03.26 250 000,00 XX rata 30.04.26 250 000,00 XXI rata 31.05.26 250 000,00 XXII rata 30.06.26 250 000,00 XXIII rata 31.07.26 161 000,00 XXIV rata 31.08.26 250 000,00 XXV rata 30.09.26 250 840,00 XXVI rata 31.03.27 250 000,00 XXVII rata 30.04.27 250 000,00 XXVIII rata 31.05.27 224 113,94 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 1997r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn.zm.) oraz, że posiada (aktualne) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn.zm.), a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Umowę konsorcjum – jeżeli dotyczy 3) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. 4) Informację o braku przynależności wykonawcy do grupy kapitałowej / lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp. 5) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach