Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu ogłasza przetarg
- Adres: 11-300 Biskupiec, ul. Armii Krajowej 8
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7152023 w. 317, 313 , fax. 089 7156208
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
ul. Armii Krajowej 8 8
11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7152023 w. 317, 313, fax. 089 7156208
REGON: 51131574500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z instalacją sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu, ul. Armii Krajowej 8, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem. CPV 33195000-3 System monitorowania pacjentów; 33172100-7 Urządzenia do anestezji; 33192000-2 Meble medyczne; 33112000-8 Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski; 33191000-5 Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w następujących pakietach: a) Pakiet 1: Aparatura i sprzęt medyczny różnego przeznaczenia. b) Pakiet 2: Aparatura do intensywnego nadzoru. c) Pakiet 3: Meble medyczne. d) Pakiet 4: Lampy medyczne. e) Pakiet 5: Aparatura do nadzoru położniczego. f) Pakiet 6: Łóżko porodowe. g) Pakiet 7: Inkubator zamknięty. h) Pakiet 8: Aparat do znieczulenia. 3. Aparatura i sprzęt medyczny stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia dotyczącym danego pakietu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331950003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego powyżej w punkcie 1b) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 15a) SIWZ, b) W zakresie warunku wskazanego powyżej w punkcie 1c) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o których mowa w punkcie 15b) SIWZ. c) W zakresie warunków wskazanych powyżej w punktach 1a) i 1d) ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 15c) SIWZ. 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 25 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania - art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskaże takie osoby. b) Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że prowadzi działalność objętą zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Jednocześnie do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-biskupiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę polisomnografu z wyposażeniem
Dodano: 2015-08-20 - Przetarg nieograniczony na dostawę videobronchoskopu z narzędziami, polisomnografu z wyposażeniem i napędu ortopedycznego.
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Piszu.
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa systemu monitorowania pacjentów, sprawa 31/2010
Dodano: 2010-12-02 - Dostawa urządzeń medycznych dla Neurologii i OIT z podziałem na 3 zadania (nr sprawy 37/2009)
Dodano: 2009-09-17 - 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu medycznego na potrzeby szpitala w Morągu.: Pakiet I - Centrala sterująca oraz 4 kardiomonitory - 2 zestawy Pakiet II - Holter ciśnieniowy - 1 szt.
Dodano: 2009-07-21 - Zakup fabrycznie nowego sprzętu medycznego na potrzeby szpitala w Morągu
Dodano: 2009-06-19