Przetargi.pl
DOSTAWA AKUMULATORÓW ROZRUCHOWYCH - SPRAWA NUMER 142/2017

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA AKUMULATORÓW ROZRUCHOWYCH - SPRAWA NUMER 142/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostaw akumulatorów rozruchowych. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia winna być zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy w sposób jednorazowy do magazynów służby czołgowo-samochodowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, ilościami następująco: Lp. Nazwa asortymentu Minimalny prąd rozruchu Wymiary akumulatora (długość x szerokość x wysokość) tolerancja wymiarów ±10% JM Ilość razem Uwagi Pojazd do którego będą wykorzystywane 1. Akumulator rozruchowy 12V 18 Ah ---------- 175x80x160 szt. 1 Quad Polaris 2012 rok. Żelowy 2. Akumulator rozruchowy 12V 45 Ah 400A 207x175x190 szt. 2 Piat Punto 1.2 B 2000 rok 3. Akumulator rozruchowy 12V 61 Ah 600A 242x175x175 szt. 2 Opel Insignia 1.6 B 2014 rok 4 Akumulator rozruchowy 12V 64 Ah 610A 242x175x190 szt. 2 Opel Vectra 1.8 B 2002 rok 5. Akumulator rozruchowy 12V 74 Ah 680A 278x175x190 szt. 3 Opel Vivaro 2.0 D 2007rok 6. Akumulator rozruchowy 12V 77 Ah 700A 276x175x190 szt. 3 Iveco 40E13 7. Akumulator rozruchowy 12V 92 Ah 750A 315x175x190 szt. 5 Lublin 3314 8. Akumulator rozruchowy 12V 95 Ah 800A 353x175x190 szt. 5 Honker 2424, 2000 9. Akumulator rozruchowy 12V110Ah 850 A 392x175x190 szt. 5 Fiat Ducato 2,2 D 2011 rok 10. Akumulator rozruchowy 12V100Ah 850 A 350x175x190 szt. 20 Honker ZWD 11. Akumulator rozruchowy 12V 120Ah 870 A 350x175x230 szt. 20 Star 266 M2 12. Akumulator rozruchowy 12V 125Ah 690 A długość powyżej 500 mm szt. 20 Star 660 13. Akumulator rozruchowy 12V 143Ah 900A 490x185x190 szt. 6 Iveco Eurocargo MLC160E25 2008 rok 14. Akumulator rozruchowy 12V 145Ah 800A 513x189x223 szt. 9 Spawalnia EWD 300 15. Akumulator rozruchowy 12V 170Ah 950A 513x223x223 szt. 1 Star 1142 16. Akumulator rozruchowy 12V 180Ah 1000A 513x223x223 szt. 1 Star 266 17. Akumulator rozruchowy 12V 190Ah 1050A 513x223x223 szt. 1 Autosan H-9 3. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1) Wykonawca winien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Ponadto powyższy przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego typu pojazdu (o ile taki wymóg występuje). 2) Oferowany i dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017 r, poz. 1226 j.t.). 3) Oferowane i dostarczone akumulatory winny być zgodne z minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego w ust. 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie i dostarczenie akumulatora o wyższej pojemności lub prądzie rozruchu niż określone przez Zamawiającego, przy zachowaniu funkcjonalności i przeznaczenia danego przedmiotu oraz że pod względem gabarytowym będą mogły być zamontowane w pojazdach Zamawiającego, wskazanych w ust. 2, nie powodując żadnego uszkodzenia. 4) Oferowane i dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z magazynu Zamawiającego w dniu dostawy lub w terminie 30 dni od daty ostatniej wykonanej dostawy, zużytych akumulatorów w ilości ogółem nie większej niż dostarczona ogółem ilość akumulatorów objętych zawartą umową, własnym załadunkiem i transportem na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się zagospodarować odebranych od Zamawiającego zużytych akumulatorów z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2017 r. poz. 519 z późn.zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2016 r., poz. 1987 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 09.12. 2014 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 poz. 1923). Przedstawiciel 13WOG poinformuje Wykonawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem (licząc od terminów określonych powyżej) o przygotowaniu do odbioru zużytych akumulatorów lub o braku konieczności odbioru zużytych akumulatorów. Zamawiający może odstąpić całkowicie od przekazania zużytych akumulatorów w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia w zakresie ilościowym na podstawie uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego. Rzeczywista ilość sztuk zamawianego asortymentu w ramach prawa opcji jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia maksymalnie do łącznej wartości 36 588,59 zł brutto, zgodnie z warunkami umowy. Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia każdorazowego aneksu ale będzie przez Służbę czołgowo-samochodową pisemnie udokumentowana. W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych dostaw w ramach opcji – maksymalnie o kwotę 36 588,59 zł. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji według cen wykazany w treści Formularza ofertowego. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. Prawo Zamawiającego do skorzystania z opcji obejmuje cały okres obowiązywania umowy tj. od dnia 02.01.2018 r. do 07.12.2018 r. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają „Ogólne Warunki Umowy”. Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w terminie od 02.01.2018 r. do 07.12.2018 r., w tym:  zakres podstawowy dostawa jednorazowa w terminie do 12.01.2018 r.  prawo opcji dostawa sukcesywna (na zamówienie) w terminie od 02.01.018 r. do 07.12.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31431000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości: 1 300,00 zł 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w ust. 4 pkt. 2-5, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt 2-5, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach