Przetargi.pl
Dostawa akumulatorów i baterii - sprawa nr 62/2018

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akumulatorów i baterii - sprawa nr 62/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostaw akumulatorów i baterii. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia winna być zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy w sposób jednorazowy do magazynów Służby Inżynieryjno- Saperskiej i OPBMR 13 WOG zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, ilościami oraz według zadań następująco: Zadanie nr 1: Dostawa akumulatorów rozruchowych, Zadanie nr 2: Dostawa baterii i akumulatorów cylindrycznych, Zadanie nr 3: Dostawa akumulatora zasilającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. Zadanie nr 1: Dostawa akumulatorów rozruchowych: 1) AKUMULATOR ROZRUCHOWY 12V 45 Ah kwasowy, ołowiowo-rozruchowy; min. prąd rozruchu: 370A ; wymiary: długość: 206 mm, szerokość: 175 mm, wysokość: 175 mm; 2) AKUMULATOR ROZRUCHOWY 12 V 62Ah kwasowy, ołowiowo-rozruchowy; min. prąd rozruchu: 540A; wymiary: długość: 225 mm, szerokość: 170 mm, wysokość: 170 mm; 3) AKUMULATOR ŻELOWY-ROZRUCHOWY 12V 75 Ah min. prąd rozruchu: 750A; wymiary: długość: 300 mm, szerokość: 180 mm, wysokość: 250 mm; 4) AKUMULATOR ROZRUCHOWY 12V 125 Ah Typ 3 kwasowy, ołowiowo-rozruchowy; min. prąd rozruchu: 690A; wymiary: długość: 510 mm, szerokość:200 mm, wysokość: 210 mm; zastosowanie: samochody ciężarowe; 5) AKUMULATOR ROZRUCHOWY 12V 145 Ah kwasowy, ołowiowo-rozruchowy; min. prąd rozruchu: 900A; wymiary: długość: 513 mm, szerokość:189 mm, wysokość: 223 mm; 6) AKUMULATOR ROZRUCHOWY 12V 170 Ah kwasowy, ołowiowo-rozruchowy; min. prąd rozruchu: 950A wymiary: długość: 513 mm, szerokość:223 mm, wysokość: 223 mm; zastosowanie: samochody ciężarowe; 7) AKUMULATOR 12 V 120AH kwasowy, ołowiowo-rozruchowy; min. prąd rozruchu: 870 A; wymiary: długość: 350 mm, szerokość: 175 mm, wysokość: 230 mm; 8) AKUMULATOR 6SE12V 180 AH SPK kwasowy, ołowiowo-rozruchowy; z bocznymi słupkami; min. prąd rozruchu: 900A; wymiary: długość: 555 mm, szerokość: 223 mm, wysokość: 242 mm. W zadaniu nr 1 Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów (długości, szerokości i wysokości) +/- 10% II. Zadanie nr 2: Dostawa baterii i akumulatorów cylindrycznych: 1) AKUMULATOR R-20 NC-S wykonany w technologii NI-MH; napięcie znamionowe: 1,2V; pojemność znamionowa: 1500mAh; wielokrotnego ładowania; przeznaczenie: aparat polowy AP-82; 2) AKUMULATOR AAA 1500mAH NI-MH 1.2V-R3 pojemność maks.1500mAh; Ni-MH niklowo wodorkowe bez efektu pamięci; min. 1000 cykli ładowania; 3) AKUMULATOR AA 1,2V NIMH 2650MAH typ: R6; napięcie: 1,2V ; pojemność: 2650mAh; 4) AKUMULATOR R20 NI-MH 1,2V 7000mAh typ: R20; napięcie: 1,2V; pojemność: 7000mAh; 5) BATERIA LSH20 3,6V 6) BATERIA ALKALICZNA LR6 1,5V AA 7) BATERIA LITOWA 2CR5 6V 8) BATERIA ALKALICZNA LR20 1,5V III. Zadanie nr 3: Dostawa akumulatora zasilającego: 1) AKUMULATOR NIMH 4.8V 4.2AH zastosowanie: miernik WAAKU07 SONEL; 4. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1) Wykonawca winien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. 2) Oferowane i dostarczone akumulatory winny być zgodne z minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego w ust. 3. (w zadaniu nr 1 dopuszczalna tolerancja w zakresie wymiarów - długości, szerokości i wysokości +/-10 %) 3) Oferowane i dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z magazynu Zamawiającego w dniu dostawy lub w terminie 30 dni od daty ostatniej wykonanej dostawy, zużytych akumulatorów w ilości ogółem nie większej niż dostarczona ogółem ilość akumulatorów objętych zawartą umową, własnym załadunkiem i transportem na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się zagospodarować odebrane od Zamawiającego zużyte akumulatory z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2017 r. poz. 519 z późn.zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 r., poz. 992 j.t.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 09.12. 2014 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 poz. 1923). Przedstawiciel 13WOG poinformuje Wykonawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem (licząc od terminów określonych powyżej) o przygotowaniu do odbioru zużytych akumulatorów lub o braku konieczności odbioru zużytych akumulatorów. Zamawiający może odstąpić całkowicie od przekazania zużytych akumulatorów w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. 5. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31431000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 2. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach