Przetargi.pl
Doposażenie świetlicy wiejskiej w Chrostkowie

Gmina Chrostkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87602 Chrostkowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2870039 wew.44 , fax. 542 870 039
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrostkowo
    87602 Chrostkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2870039 wew.44, fax. 542 870 039
    REGON: 91086652500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chrostkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie świetlicy wiejskiej w Chrostkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tj. doposażenie w sprzęt i artykuły gastronomiczne Świetlicy Wiejskiej w Chrostkowie. 2. Sprzęt oraz artykuły gastronomiczne muszą zostać dostarczone nowe, nieużywane, bez wad fabrycznych i w pełni gotowe do użytkowania. 3. Sprzęt gastronomiczny musi zostać dostarczony z oryginalnymi, wydawanymi przez producentów kartami gwarancyjnymi, uprawniającymi do wszelkich działań serwisowych i świadczeń gwarancyjnych. 4. Sprzęt elektroniczny musi zostać dostarczony wraz z instrukcjami obsługi oraz innymi dokumentami dołączonymi przez producenta. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilość przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany Formularz oferty (zgodny z załączonym wzorem) – Załącznik nr 1; b) wypełniony kosztorys dla poszczególnych elementów – stanowiący załącznik nr 1a; c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; f) Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Dokumenty składane po ogłoszeniu informacji na temat złożonych ofert: a) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zgodne z załączonym wzorem) – Załącznik nr 2 – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach