Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg
- Adres: 86300 Grudziądz, ul. Ludwika Waryńskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 66 30 800 , fax. 56 66 30 801
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
ul. Ludwika Waryńskiego
86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 66 30 800, fax. 56 66 30 801
REGON: 34053433300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Grudziądzu” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury transportu publicznego wraz z zakupem taboru autobusowego w Grudziądzu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach inwestycji kompleksowo przebudowana zostanie ulica Sienkiewicza na odcinku od skrzyżowania z ul. Al. 23 Stycznia do skrzyżowania z ul. Sikorskiego. Będzie to jedna jezdnia z dwoma psami ruchu. Każdy z pasów ruchu posiadał będzie 3,5 metra szerokości, powstaną nowe nawierzchnie chodników oraz wybudowana zostanie nowa zatoka autobusowa. W ramach zadania nawierzchnia ulicy Sienkiewicza wykonana zostanie z kostki kamiennej, a jej konstrukcja zostanie wymieniona na nową. Ulica Sienkiewicza zyska także nowe oświetlenie uliczne wykonane w technologii LED. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączonym opisie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane (załącznik nr 1 do SIWZ OPZ), który został opisany za pomocą dokumentacji projektowej. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zarząd Dróg Miejskich jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pochodzenia elementu, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza wbudowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji robót. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy- załącznik nr 5 do SIWZ § 14 i § 15 ust. 2 pkt 7 oraz dokumentacji projektowej (przedmiary robót, kosztorys ofertowy i SST). Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gulbiny
Dodano: 2024-04-15 - Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych
Dodano: 2024-03-29 - Modernizacja i budowa dróg na terenie Gminy Rogowo
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa drogi gminnej nr 080145C w miejscowości Konojady – etap I
Dodano: 2024-03-19 - Budowa ul. Pogodnej w Cielu wraz z kanalizacją sanitarną w ramach zadania pn. „Projekt i budowa ul. Pogodnej w Cielu wraz z kanalizacją sanitarną.”
Dodano: 2024-02-28 - „Przebudowa drogi gminnej w Kromszewicach (dz. nr ewid. 15 obr. Kromszewice) na odcinku od km 0+000,00 do km 0+440,00, gmina Chodecz”
Dodano: 2024-02-20 - „Remont drogi gminnej nr 191324C w m. Brzyszewo na odcinku od km 0+000,00 do km 2+095,00, gmina Chodecz”
Dodano: 2024-02-20 - Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Brześć Kujawski
Dodano: 2024-01-30 - „Przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Zławieś Wielka w ramach zadań współfinansowanych z funduszu leśnego”.
Dodano: 2024-01-23 - Budowa drogi gminnej Nr 170697C relacji Radomice - Radomice
Dodano: 2024-01-17