Przetargi.pl
Doposażenie i modernizacja Oddzialu Pulmonologicznego z Pododdziałem Chemioterapii w SP ZOZ ZOZ Głuchołazy w celu podniesienia wydajności leczenia nowotworów płuc.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48340 Głuchołazy, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 45 11 280 , fax. 77 45 11 280
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. M. C. Skłodowskiej 16
    48340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 45 11 280, fax. 77 45 11 280
    REGON: 31766500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglucholazy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie i modernizacja Oddzialu Pulmonologicznego z Pododdziałem Chemioterapii w SP ZOZ ZOZ Głuchołazy w celu podniesienia wydajności leczenia nowotworów płuc.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla realizacji zadania „ Doposażenie i modernizacja Oddziału Pulmonologicznego z Pododdziałem Chemioterapii w SP ZOZ ZOZ w Głuchołazach w celu podniesienia wydajności leczenia nowotworów płuc”. a) Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej zakres planowanych robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem zamiaru wykonywania robót budowlanych, (projekt budowlany, projekt wykonawczy wykonanie przedmiarów i kosztorysów budowlanych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – dalej STWiOR) wszystkich branż tj. ogólnobudowlanej i instalacyjnej w zakresie : centralnego ogrzewania, wody zimnej i hydrantowej, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji, instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, instalacji przyzywowej, instalacji komputerowej, telefonicznej i TV,- systemu zabezpieczeń pożarowych – zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem zamiaru wykonywania robót budowlanych oraz uzyskanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszelkich opinii i uzgodnień wynikających z obowiązujących przepisów i niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych oraz do realizacji na podstawie opracowanego projektu wszystkich robót budowlanych w tym m. In. w zakresie zgodności z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi oraz ochrony pożarowej („ekspertyza techniczna zakresie innego spełnienia wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego, warunków technicznych i ewakuacji” oraz Postanowienie Opolskiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej w Opolu z dn. 15.09.2017r. w posiadaniu Zamawiającego). b) Projekt budowlany musi uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą c) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego. d) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiOR zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. e) Sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót. f) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia. g) Zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót, kompletu( w 1 kpl. ),na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych oraz wbudowanych urządzeń i sprzętu, w tym medycznego (certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne i higieniczne, karty katalogowe, karty gwarancyjne, itp.), protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej Umowy h) Zaprojektowany obiekt musi być dostępny dla wszystkich jego użytkowników w tym spełniać wszelkie wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jakie musi spełniać, zawarte są w szczegółowej specyfikacji technicznej ( SST) i programie funkcjonalno użytkowym ( PFU), - załącznik Nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 30 000,00zł, słownie – trzydzieści tysięcy zł, 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK I Oddział Głuchołazy nr rachunku: 98 1090 2167 0000 0005 6201 0449 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w Administracji SP ZOZ ZOZ w Głuchołazach przy ul. Rynek 12-14 w dziale Księgowości III piętro. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą; b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b. który został wykluczony z postępowania; c. którego oferta została odrzucona 8. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Zamawiający żąda ponownie wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygniecie protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy c. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni ,że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że posiada wpisy o przynależności do organizacji zawodowych dla osób pełniących funkcje kierownicze
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony formularz ofertowy i cenowy (zał.1 do SIWZ), b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisywania oferty ciąży na Wykonawcy c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. d) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22. e) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. f) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. g) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. c, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. c. h) wstępny harmonogram prac

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach