Przetargi.pl
Rozbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi” - opracowanie dokumentacji

Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryc ogłasza przetarg

  • Adres: 45-221 Opole, Wodociągowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 54 14 200 , fax. 77 54 14 237
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryc
    Wodociągowa 4
    45-221 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 54 14 200, fax. 77 54 14 237
    REGON: 000294303
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi” - opracowanie dokumentacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej „Rozbudowy Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im św. Jadwigi” przy ul. Wodociągowej 4 w Opolu .Do istniejącego głównego budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego” w miejsce istniejącego Oddziału Dziennego należy zaprojektować wybudowanie od podstaw skrzydła, które zostanie połączone z istniejącym budynkiem głównym. Zamiarem inwestycji jest zwiększenie powierzchni użytkowej każdej kondygnacji czyli każdego oddziału szpitala. Powierzchnia użytkowa projektowanego obiektu wynosi ok. 4500 m2. Projekt winien uwzględniać rozbiórkę Oddziału Dziennego a w jego miejsce wybudowanie budynku w system modułowy, tj. konstrukcję nośną stanowić będzie szkielet przestrzenny, który będzie miał możliwość dowolnego zagospodarowania w zależności od potrzeb każdego oddziału. W nowo projektowanym skrzydle zlokalizowane będą następujące ośrodki: • piwnica będzie zapleczem gospodarczym poszczególnych oddziałów • na parterze zlokalizowany będzie Zespół Leczenia Środowiskowego wraz z Oddziałem Dziennej Rehabilitacji Neurologicznej oraz kawiarenka dla pacjentów i pracowników szpitala • Moduł I piętra – Oddział Neurochirurgii i Wzmożonego Intensywnego Nadzoru • Moduły II i V pietra to sale Oddziału Udarowego, • Moduł III piętra to Oddział Neurologii I Psychiatrii dla Dzieci i Młodzieży, • Moduł IV piętro zajmować będzie Oddział Psychiatrii Dla Dorosłych oraz Oddział Rehabilitacji Neurologicznej Poudarowej, • ostatnia kondygnacja - sale dydaktyczne dla wykładowców i studentów wydziału lekarskiego przy Uniwersytecie Opolskim. Teren wokół budynku powinien zostać przekształcony tak, aby cała przestrzeń była ogólnodostępna i bezpieczna, wyposażona w parkingi, oświetlenie i elementy małej architektury. Podstawą realizacji dokumentacji projektowej jest: • Opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej projektowanego skrzydła szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu Dokumentacja projektowa powinna być opracowana z uwzględnieniem możliwości etapowania inwestycji tj: - stan surowy zamknięty - projekt z kosztami robót poszczególnych kondygnacji. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej. Dokumentacja powinna zawierać: • dokumenty formalno-prawne stanowiące podstawę do wykonania robót, • projekt budowlany wielobranżowy w 4 egzemplarzach w formie papierowej, • projekt wykonawczy w 4 egzemplarzach w formie papierowej, • przedmiary robót w 1 egzemplarzu w rozbiciu na branże w formie papierowej, • kosztorysy inwestorskie w 1 egzemplarzu w rozbiciu na branże w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w rozszerzeniu ath, • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach w formie papierowej, • spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet danego składnika przedmiotu umowy, • wizualizacje (w zakresie elewacji, wnętrza obiektu w charakterystycznych miejscach każdej kondygnacji) – 2 komplety. Wymienione wyżej opracowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu również w formie elektronicznej w postaci plików PDF i dwg w wersji edytowalnej na nośniku CD. Wszystkie elementy w wersji elektronicznej powinny być ułożone w katalogach i plikach odpowiadających tomom oraz układowi dokumentacji. UWAGI DLA WYKONWCÓW Wykonawca zobowiązany jest do : • uzyskania wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji, w tym uzgodnienie dokumentacji i przyjętych rozwiązań z Zamawiającym, • uzgodnienia projektu z rzeczoznawcami p.poż, bhp, ds. sanitarnych, • uzyskania wszystkich informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, • sporządzenia niezbędnego wniosku w imieniu Zamawiającego celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, • uzgadniania z Zamawiającym wszystkich pośrednich elementów będących przedmiotem zamówienia oraz wprowadzenia zmian w przedłożonej do uzgodnienia dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, a jeżeli te zalecenia są niezgodne z przepisami Pzp, z zasadami wiedzy technicznej lub mogą wyrządzić szkodę, może od nich odstąpić informując Zamawiającego o przyczynach odstąpienia, • uwzględnienia uregulowań ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności zasadę uczciwej konkurencji. Opisując urządzenia i materiały przewidziane do wykorzystania w trakcie przyszłej realizacji robót należy posługiwać się obiektywnymi cechami technicznymi, jakościowymi, a w szczególności nie odwoływać się do producenta, typu, marki, znaku handlowego, patentu itp. lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, • wykonania projektu w oparciu o zatwierdzoną koncepcję, • sporządzenia nie wymienionych imiennie opracowań, a niezbędnych z punktu widzenia kompletności przedmiotowej dokumentacji pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej czy innych jednostek branżowych uzgadniających dokumentację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do oferty załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia – załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach