Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6475320 , fax. 061 8517562
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Al. Niepodległości 18 18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6475320, fax. 061 8517562
REGON: 63126850100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Demontaż zbiorników stacji paliw wraz z osprzętem oraz wymianą gruntu i utylizacją zbiorników, urządzeń, osprzętu i gruntów skażonych substancjami ropopochodnymi, położonych w Poznaniu przy ul. Nowowiejskiego 37 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na: demontażu zbiorników stacji paliw wraz z osprzętem oraz wymianą gruntu i utylizacją zbiorników, urządzeń, osprzętu i gruntów skażonych substancjami ropopochodnymi, położonych w Poznaniu przy ul. Nowowiejskiego 37. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.1 przedmiar robót - zał. nr 1 do SIWZ; 1.2 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2 do SIWZ; 1.3 projekt budowlano - wykonawczy wraz z raportem z uzupełniających badań stanu środowiska gruntowo-wodnego rejonu likwidowanej stacji paliw - zał. nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane, polegające na demontażu zbiorników na paliwa wraz z osprzętem oraz wymianą gruntu i utylizacją zbiorników, urządzeń, osprzętu i gruntów skażonych substancjami ropopochodnymi; za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto; oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - osobą, która będzie kierować robotami (kierownik budowy) z uprawnieniami bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisaną na aktualną listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - osobą, która będzie kierować robotami (kierownik robót) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na aktualną listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - osobą, która będzie kierować robotami (kierownik robót) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na aktualną listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: a) posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena powyższych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. [wg załącznika Nr 5 do SIWZ], 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200.000,- złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę), 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 200.000,- złotych, ważna na dzień składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę), 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - kierownik budowy - osoba z uprawnieniami bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisana na aktualną listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z kserokopią uprawnień, wymaganych przez Prawo Budowlane oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia, iż osoba ta jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa [wg załącznika Nr 6 do SIWZ], - kierownik robót - osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kserokopią uprawnień, wymaganych przez Prawo Budowlane oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia, iż osoba ta jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa [wg załącznika Nr 6 do SIWZ], - kierownik robót - osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z kserokopią uprawnień, wymaganych przez Prawo Budowlane oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia, iż osoba ta jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa [wg załącznika Nr 6 do SIWZ], 6. Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający, że Wykonawca wykonał roboty stanowiące przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców [wg załącznika Nr 7 do SIWZ] wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych w wykazie robót budowlanych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/33/2016
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń w budynku sztabowym oraz w budynku nr 16 położonych na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/28/2016
Dodano: 2016-07-21 - Remont ogrodzenia zewnętrznego od budynku kasyna w kompleksie 2982 Śrem
Dodano: 2016-07-13 - Rozbiórka amfiteatru w Jarocinie z równoległym prowadzeniem archeologicznych badań wykopaliskowych
Dodano: 2016-07-12 - roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/26/2016
Dodano: 2016-07-08 - Remont łazienek w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Budziszewku
Dodano: 2016-07-06 - Remont pionu kanalizacyjnego i sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 3 w Rogoźnie
Dodano: 2016-07-05 - Budowa kortów tenisowych i boiska do mini golfa i budowa trybun przy Orliku 2012 w Złotowie
Dodano: 2016-07-04 - Remont pomieszczeń użytkowanych przez Zarząd w Poznaniu Centralnego Biura Śledczego Policji, zlokalizowanych w budynku nr 16 położonym na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu
Dodano: 2016-06-17