Przetargi.pl
Demontaż zbiorników stacji paliw wraz z osprzętem oraz wymianą gruntu i utylizacją zbiorników, urządzeń, osprzętu i gruntów skażonych substancjami ropopochodnymi, położonych w Poznaniu przy ul. Nowowiejskiego 37

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6475320 , fax. 061 8517562
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
    Al. Niepodległości 18 18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6475320, fax. 061 8517562
    REGON: 63126850100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż zbiorników stacji paliw wraz z osprzętem oraz wymianą gruntu i utylizacją zbiorników, urządzeń, osprzętu i gruntów skażonych substancjami ropopochodnymi, położonych w Poznaniu przy ul. Nowowiejskiego 37
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na: demontażu zbiorników stacji paliw wraz z osprzętem oraz wymianą gruntu i utylizacją zbiorników, urządzeń, osprzętu i gruntów skażonych substancjami ropopochodnymi, położonych w Poznaniu przy ul. Nowowiejskiego 37. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.1 przedmiar robót - zał. nr 1 do SIWZ; 1.2 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2 do SIWZ; 1.3 projekt budowlano - wykonawczy wraz z raportem z uzupełniających badań stanu środowiska gruntowo-wodnego rejonu likwidowanej stacji paliw - zał. nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane, polegające na demontażu zbiorników na paliwa wraz z osprzętem oraz wymianą gruntu i utylizacją zbiorników, urządzeń, osprzętu i gruntów skażonych substancjami ropopochodnymi; za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto; oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - osobą, która będzie kierować robotami (kierownik budowy) z uprawnieniami bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisaną na aktualną listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - osobą, która będzie kierować robotami (kierownik robót) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na aktualną listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - osobą, która będzie kierować robotami (kierownik robót) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na aktualną listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: a) posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena powyższych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. [wg załącznika Nr 5 do SIWZ], 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200.000,- złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę), 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 200.000,- złotych, ważna na dzień składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę), 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - kierownik budowy - osoba z uprawnieniami bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisana na aktualną listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z kserokopią uprawnień, wymaganych przez Prawo Budowlane oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia, iż osoba ta jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa [wg załącznika Nr 6 do SIWZ], - kierownik robót - osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kserokopią uprawnień, wymaganych przez Prawo Budowlane oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia, iż osoba ta jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa [wg załącznika Nr 6 do SIWZ], - kierownik robót - osoba z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z kserokopią uprawnień, wymaganych przez Prawo Budowlane oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia, iż osoba ta jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa [wg załącznika Nr 6 do SIWZ], 6. Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający, że Wykonawca wykonał roboty stanowiące przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców [wg załącznika Nr 7 do SIWZ] wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych w wykazie robót budowlanych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach