Przetargi.pl
,,Demontaż istniejącego dźwigu osobowego, zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie nowego dźwigu w budynku przychodni Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie SPZZOZ ul. Konstytucji 3 Maja 17, Radzymin”.

Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05250 Radzymin, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 865 037 , fax. 227 865 037
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Konstytucji 3 Maja 17
    05250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 227 865 037, fax. 227 865 037
    REGON: 1012452700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmradzymin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Demontaż istniejącego dźwigu osobowego, zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie nowego dźwigu w budynku przychodni Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie SPZZOZ ul. Konstytucji 3 Maja 17, Radzymin”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest: Demontaż dotychczasowego dźwigu hydraulicznego Q = 1600 kg, t= 3, nr. ewid. N 3127003303 i montaż nowego elektrycznego. 2. Konstrukcja nowego dźwigu musi spełniać wymagania nowych norm Europejskich: - 2.1. - Norma PN-EN 81-50:2014-10 ,, Przepisy bezpieczeństwa dotyczące badania i próby elementów dźwigowych, - 2.2. - Norma PN – EN 81-20:2014, część 20 - Dźwigi osobowe i dźwigi towarowo – osobowe. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno- użytkowym. - opracowanie dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy) zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, - demontaż istniejącego dźwigu hydraulicznego oraz zaprojektowanie, wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie nowego dźwigu elektrycznego w konstrukcji w tzw. ,, bez maszynowni ,,, - powiadomienie wymiany dźwigu w organach właściwej jednostki dozoru technicznego, - opracowanie instrukcji eksploatacji i konserwacji dla zamontowanego nowego dźwigu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zasady wniesienia wadium. 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO Nr konta 70124060741111000049961744 Pozostałe informacje dotyczące wadium w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opłacona polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach