Przetargi.pl
Cyfryzacja urzędu Gminy Sieradz – zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem

GMINA SIERADZ ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SIERADZ
    ul. Armii Krajowej 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    REGON: 730934520
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cyfryzacja urzędu Gminy Sieradz – zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do siedziby urzędu Gminy - ul. Armii Krajowej 5: – 3 sztuk przełącznika sieciowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SWZ.Gwarancja: minimum 24 miesiące.Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.- serwera - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1b do SWZ.Gwarancja: minimum 3 lata.Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do siedziby urzędu Gminy - ul. Armii Krajowej 5:– 3 sztuk komputerów przenośnych (laptopów)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1c do SWZ.Gwarancja: minimum 3 lata.Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.– 19 sztuk komputerów stacjonarnych (typu AiO)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1d do SWZ. Gwarancja: minimum 3 lata.Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.- 15 sztuk tabletówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1e do SWZ.Gwarancja: minimum 24 miesiące.Rękojmia za wady: okres rękojmi za wady kończy się po upływie miesiąca od dnia upływu okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31214100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia w zakresie części 1 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże żew okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostawy serwerów o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto każdy.2) W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres dostaw dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać dane dotyczące dostaw, o których mowa powyżej.3) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli bezpośrednio nie uczestniczył w wykonaniu dostaw lub usług, które wykazuje jako własne doświadczenie. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną