Przetargi.pl
Przebudowa elementów niekonstrukcyjnych zespołu budynków publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Tuszynie wraz z montażem zewnętrznej windy przyściennej

Centrum Obsługi Administracyjno - Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, Piotrkowska 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracyjno - Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie
    Piotrkowska 13
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    REGON: 366077275
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa elementów niekonstrukcyjnych zespołu budynków publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Tuszynie wraz z montażem zewnętrznej windy przyściennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest PRZEBUDOWA ELEMENTÓW NIEKONSTRUKCYJNYCH ZESPOŁU BUDYNKÓW PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W TUSZYNIE WRAZ Z MONTAŻEM ZEWNĘTRZNEJ WINDY PRZYŚCIENNEJ.1.1 Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Dostępna Szkoła” realizowanego przez Fundację Fundusz Współpracy i Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, jako pilotaż działania „Szkoła bez barier” – program Dostępność Plus.1.2 Opis przedmiotu zamówieniaAdres inwestycji: 95-080 Tuszyn ul. Piotrkowska 15 TUSZYN DZ. NR EWID. 152, 120, 121, 129 OBR. 14 W TUSZYNIEZadanie realizowane jest na podstawie projektu budowlanego i pozwolenia na budowę – Decyzja nr 558/2022 z dnia 22 listopada 2022r. znak: AiB.6740.542.2022.A.S. Nr rej. 3695/2022.Przedsięwzięcie polega na przebudowie elementów niekonstrukcyjnych zespołu budynków publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Tuszynie wraz z montażem zewnętrznej windy przyściennej dla OzN oraz 2 szt. platform (I piętro i II piętro) dla OzN.W ramach planowanej inwestycji przewiduje się wykonanie wszelkich prac niezbędnych i celowych do wykonania obiektu przewidzianego w projekcie architektoniczno – budowlanym, w szczególności obejmuje to wykonanie następujących prac:1. wykonanie oświetlenia ciągu pieszego zgodnie z wymaganiami MDS na dojściu do budynku wraz z instalacja elektryczną;2. wyznaczenie i oznakowanie zgodnie z wymogami Modelu Dostępnej Szkoły i przepisami prawa 1 miejsca parkingowego dla Osób z Niepełnosprawnością. W ramach działania należy zainstalować znak drogowy oraz wykonać obniżenie krawężników na przecięciu ciągów pieszych oraz ruchu kołowego;3. dostosowanie wejścia głównego z uwzględnieniem likwidacji wycieraczek, progu, kontrastowe oznaczenie szyb w drzwiach zgodnie z wymogami MDS;4. dostosowanie wyjścia ewakuacyjnego szkoły z uwzględnieniem zmiany otworu drzwi wejściowych oraz wymiany drzwi, przebudowa schodów, kontrastowe oznakowanie zgodnie z wymogami MDS, likwidacja wycieraczek i progu, wyrównanie terenu, położenie kostki brukowej;5. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w związku z montażem zewnętrznej windy przyściennej przy głównym wejściu do budynku szkoły;6. prace budowlane związane z przygotowaniem do zamontowania windy zewnętrznej;7. dostarczenie i montaż platformy osobowej o konstrukcji samonośnej, 3 przystankowej, nieprzelotowej z szybem windowym o zabudowie szklanej;8. doprowadzenie zasilania do windy zewnętrznej oraz platform na I i II piętrze;9. przebudowa schodów oraz wejścia do sal lekcyjnych oraz wszystkie prace związane z przygotowaniem do zamontowania platform;10. dostarczenie i montaż 2 szt. platform schodowych o torze prostym, różnica poziomów 92 cm (na I piętrze) oraz 67 cm (na II piętrze);11. dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami MDS na I i II piętrze (remont pomieszczeń sanitarnych z przemieszczeniem przegródek ścianek działowych, przebudową instalacji sanitarnych i elektrycznych, wymiana armatury sanitarnej oraz okładzin ściennych i podłogowych, montaż akcesoriów i poręczy bez barier).Wybrany Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy w uzgodnieniu z Zamawiającym, sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia (zwany dalej „Harmonogramem”). Szczegółowy Harmonogram musi określać termin realizacji przedmiotowego zamówienia i uwzględniać podział na III etapy ze wskazaniem zakresu robót w danym etapie wraz z określeniem ich wartości. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w transzach. Wypłata dwóch transz wynagrodzenia nastąpi każdorazowo po zakończeniu wydzielonych zgodnie z ww. podziałem zakresów robót (odpowiednio I i II etapu) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, a wypłata trzeciej transzy nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia. Wysokość wypłat transz wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć wartości robót rzeczywiście wykonanych w ramach transz. Wykonawca ma prawo do powoływania się na Harmonogram, począwszy od dnia, w którym został on zatwierdzony. Zmiana Harmonogramu nie niosąca za sobą zmiany terminu zakończenia robót nie jest zmianą istotną i wymaga jedynie pisemnej akceptacji przedłożonego Harmonogramu przez Zamawiającego.Zamawiający zastrzega, że dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami MDS na I i II piętrze zostanie wykonane w pierwszej kolejności. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekt architektoniczno-budowlany) oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót, które jako uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią integralną część dokumentacji zamówienia.Prace nieujęte w dokumentacji projektowej należy ująć w kosztorysie ofertowym.1.4 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach