Przetargi.pl
CODZIENNE SPRZĄTANIE TERENÓW WRAZ Z WYKONANIEM USŁUGI Z ZAKRESU SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY W OKRESIE OD 01.01.2011R. DO 31.12.2011R

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 863 55 24 , fax. 022 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2010-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    ul. Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 863 55 24, fax. 022 863 55 24
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CODZIENNE SPRZĄTANIE TERENÓW WRAZ Z WYKONANIEM USŁUGI Z ZAKRESU SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY W OKRESIE OD 01.01.2011R. DO 31.12.2011R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CODZIENNE SPRZĄTANIE TERENÓW WRAZ Z WYKONANIEM USŁUGI Z ZAKRESU SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem porządku i czystości wynikające z realizacji umowy. Opis A 1. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych: Sprzątanie w szczególności klatek schodowych, korytarzy i otoczenia budynków (codziennie w dni robocze), Sprzątanie terenów zewnętrznych - zamiatanie chodnika przyległego do nieruchomości, jezdni lub jej części, dojść, placów, altanek śmietnikowych, innych powierzchni ogólnodostępnych (codziennie w dni robocze), Mycie klatki schodowej (dwa razy w tygodniu), Mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych (1 raz w tygodniu), Mycie drzwi do pomieszczeń gospodarczych (1 raz w miesiącu), Ścieranie kurzu ze skrzynek pocztowych, szafek, barierek, poręczy na klatce schodowej oraz gablot umieszczonych na klatkach schodowych (1 raz w tygodniu), Mycie lamperii na klatce schodowej (1 raz w miesiącu), Mycie okien na klatce schodowej (2 razy w roku), Mycie okien w pomieszczeniach wspólnych (1 raz na kwartał), Sprzątanie i mycie ustępów ogólnych (codziennie w dni robocze), Doraźne rozkładanie trutek na gryzonie w miejscach bezpiecznych (wg potrzeb), 2. Sprzątanie w korytarzach piwnicznych: Usuwanie zbędnych przedmiotów pozostawionych w korytarzach piwnicznych pod kontener śmietnika, (wg potrzeb), Zamiatanie korytarzy w piwnicach, suszarniach oraz pralniach (2 razy w miesiącu), Ponadto Wykonawca winien: Usuwać ogłoszenia, plakaty itp. umieszczone bez zgody administratora, Wymieniać wypalone i uszkodzone żarówki w części wspólnej na koszt Wykonawcy, Bezzwłoczne zawiadamianie administratora o: a) Nieterminowym wywozie nieczystości stałych, b) Rażących przypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu Porządku Domowego, c) Wszelkich stanach grożących awariami oraz zagrożeniem zdrowia i życia mieszkańców i przechodniów, Roznosić korespondencje dla mieszkańców oraz wywieszać w gablotach informacyjnych ogłoszenia otrzymane z Działu Obsługi Mieszkańców ZGN, Wywieszanie i zdejmowanie flagi narodowej w dniach świąt państwowych, Przestrzeganie przepisów ppoż. i bhp, Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do opisu A Opis B 1. Sprzątanie terenów zielonych i utwardzonych w granicach przydzielonego terenu wokół wspólnot mieszkaniowych: Codzienne zamiatanie i sprzątanie chodników, ciągów pieszych wewnątrz osiedli, placów zabaw, uliczek osiedlowych, parkingów osiedlowych, terenów utwardzonych. Codzienne sprzątanie terenów zielonych polegające na zbieraniu śmieci, wygrabianiu zeschłych liści i odłamanych gałęzi. Codzienne opróżnianie koszy betonowych wraz z wywozem nieczystości. Codzienne wywożenie zebranych odpadków i nieczystości (łącznie z odchodami zwierzęcym Pielenie i okopywanie drzew i krzewów (łącznie z żywopłotam Okopywanie krawężników przy trawnikach. Oczyszczanie kratek ściekowych i ich otoczenia z liści, śmieci i śniegu w kwadracie 2m x 2m. 2. Sprzątanie w okresie zimowym: Wykonawca zobowiązany jest do : Uprzątnięcia śniegu z ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami najpóźniej 1,5h po rozpoczęciu opadów. Usuwania na bieżąco oblodzeń i posypywania piaskiem ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami. Niedozwolone jest: a) formowanie pryzm śniegu na schodach oraz w miejscach, w których w czasie roztopów spadające sople lub ściekająca woda stanowiłyby zagrożenie dla ruchu komunikacyjnego (pieszego i samochodowego), b) formowanie pryzm śniegu pod drzewami i w ich najbliższym otoczeniu, na trawnikach, przy latarniach, c) stosowanie środków do posypywania innych niż określone w technologii dla poszczególnych terenów, d) nieodpowiednie posypywanie fragmentów przejść dla pieszych, e) zanieczyszczanie zieleni. Uwaga : Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia mandatów karnych nałożonych przez służby miejskie za zaniedbania na nieruchomości wynikające z winy Wykonawcy. W przypadku wystąpienia opadów śniegu (niezależnie od dnia i godziny 7 dni w tygodniu ) Wykonawca przystąpi do realizacji prac najpóźniej 1,5 godziny od momentu wystąpienia opadów. Prace będą prowadzone na bieżąco do momentu ustania opadów, a całość prac związanych z odśnieżaniem i posypywaniem będzie zakończona najpóźniej do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu. Wykonawca zobowiązany będzie również do utrzymywania całodobowego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w okresie zimowym w przypadku trudnych warunków atmosferycznych. Na terenach świadczenia usług Zamawiający nie zabezpieczy miejsc składowania narzędzi dla pracowników oraz pomieszczeń socjalnych. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV: 90911200-8 usługi sprzątania budynków, 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi powiązane, CPV - 90620000-9 Usługi odśnieżania, CPV - 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń, Kategoria usług 14 Wykaz powierzchni przeznaczonych do sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynkach zawiera Załącznik nr 1 i nr 2 do opisu A do SIWZ. Wykaz powierzchni terenów utwardzonych i zielonych wokół budynków wspólnot mieszkaniowych Załącznik nr 1 do opisu B do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do opisu A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwlochy.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach