Przetargi.pl
świadczenie usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych.

Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska 110/114
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8460011 , fax. 022 8466567
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
    al. Krakowska 110/114
    02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8460011, fax. 022 8466567
    REGON: 00003737400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania budynków i terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych. 2. Miejsce wykonywania usługi: siedziba Zamawiającego w Warszawie przy Al. Krakowskiej 110/114. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w: 1) załącznik nr 1a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierający zakres wykonywania prac porządkowych wewnątrz budynków oraz na terenie zewnętrznym 2) załącznik nr 1b do SIWZ - wykaz powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych objętych zamówieniem oraz wymagana częstotliwość prowadzonych prac 3) załącznik nr 1c do SIWZ - wykaz środków czystości, urządzeń i sprzętu 4. Wymagania określone w załącznikach nr 1a, 1b, 1c są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. 5. Cena podana w formularzu cenowym musi obejmować wszystkie elementy wymienione w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ oraz w niniejszym rozdziale. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane bezpośrednio lub pośrednio pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) środków/sprzętu/urządzeń oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie środków/sprzętu/urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewni on uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w SIWZ i załącznikach do SIWZ lub lepsze. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm równoważnych dopuszczonych do stosowania na terenie Unii Europejskiej, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone we wskazanych normach. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (data, godzina) oraz w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 9. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy dostęp do wody oraz energii elektrycznej niezbędnej do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 10. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie, na czas trwania umowy, pomieszczenie gospodarcze 11. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia winny posiadać uprawnienia do pracy w Polsce, być niekarane. Minimum dwie osoby winny posiadać uprawnienia do prowadzenia ciągników. 12. Wykonawca zapewni ilość osób niezbędną do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga minimum 15 osób, w tym 1 osoba do nadzoru realizacji zamówienia oraz minimum 8 osób sprzątających pomieszczenia w budynkach oraz minimum 6 osób utrzymujących teren zewnętrzny. Personel sprzątający pomieszczenia i utrzymujący teren zewnętrzny jest zobowiązany do pracy w dni robocze w godzinach 06:00-14:00. W godzinach 14:00-16:00 Wykonawca zapewni dyżur 2 osób sprzątających pomieszczenia i 1 osoby utrzymującej teren zewnętrzny. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia imiennej listy pracowników zatrudnionych do realizacji zamówienia i jej bieżącej weryfikacji w przypadku wystąpienia zmian. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu imienną listę pracowników w terminie najpóźniej w dniu podpisania umowy wraz z aktualnymi zaświadczeniami o niekaralności pracowników, wystawionych nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem rozpoczęcia usługi tj. przed 01.07.2016 r.. W przypadku nie przedłożenia listy wraz zaświadczeniami o niekaralności w powyższym zakresie w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy, Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia wystąpienia ww. stanu faktycznego. Wykonawca do 10 dnia każdego miesiąca musi przedstawić Zamawiającemu aktualną listę osób świadczących usługę. 13. Wykonawca wyznaczy pracownika nadzorującego i koordynującego pracę ekip sprzątających, odpowiedzialnego za nadzór nad prawidłową realizacją umowy oraz do kontaktów z Zamawiającym. Pracownik nadzorujący jest obowiązany przebywać na terenie Instytutu Lotnictwa w dni robocze w godzinach 06:00 - 14:00, natomiast w godzinach 14:00-16:00 jest zobowiązany być dostępnym pod telefonem w celu koordynacji dyżuru osób sprzątających. Zamawiający wymaga, aby pracownik nadzorujący i koordynujący pracę ekip sprzątających, posiadał minimum roczne doświadczenie w nadzorowaniu i koordynowaniu pracy personelu sprzątającego w firmie świadczącej usługi sprzątania. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie pracownika nadzorującego i koordynującego o spełnianiu ww. wymagania w terminie najpóźniej do 3 dni od daty podpisania umowy. W przypadku nie przedłożenia oświadczenia pracownika w powyższym zakresie i terminie, Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zaistnienia ww. stanu faktycznego. 14. Wykonawca całość prac objętych zamówieniem wykonywać będzie przy użyciu własnych środków czystości. Wykonawca zapewni, w sposób ciągły i nieprzerwany oraz w ilościach odpowiadających bieżącemu użytkowaniu uzupełnienie środków czystości, których minimalne wymagania zostały określone w tabeli nr 1 w załączniku nr 1c SWIZ. Stosowane środki czystości, toaletowe itp. muszą być dopuszczone do obrotu, o bezspornie dobrej jakości, posiadać atest PZH (o ile jest wymagany), właściwe do wymaganego zastosowania. Stosowane środki czystości winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych obiektów, biologicznie neutralne. 15. Wykonawca zapewni sprzęt i narzędzia do wykonywania usługi, których minimalne wymagania zostały określone w tabeli nr 2 w załączniku nr 1c do SWIZ oraz inne, niewymienione w tabeli nr 2 w załączniku nr 1c do SIWZ, których zastosowanie jest niezbędne do należytego wykonania umowy. Sprzęt i narzędzie muszą spełniać obowiązujące wymagania w zakresie bhp i dopuszczenia do pracy. W przypadku awarii sprzętu, bądź narzędzi, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany na sprzęt bądź narzędzia sprawne. 16. Każda zmiana zawartości wykazu środków czystości oraz wykazu sprzętu wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Sprzęt mechaniczny musi pozostawać w wyłącznej dyspozycji Zamawiającego i przebywać stale na terenie Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia karty kontroli czystości w toaletach. Karta kontroli powinna być zamieszczona na drzwiach od strony wewnętrznej lub ścianie sanitariatu w widocznym miejscu. Po każdorazowym sprzątaniu, osoba sprzątająca winna zapisać godzinę sprzątania danego pomieszczenia oraz czytelnie się podpisać. 18. W razie zauważenia usterek technicznych zaistniałych na terenie Instytutu Lotnictwa należy niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 19. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, posiadał aktualną opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z okresem jej obowiązywania przez czas trwania zamówienia w wysokości co najmniej 400 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy OC wraz z potwierdzeniem dokonania wymaganych opłat w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. W przypadku krótszego terminu obowiązywania polisy (okres obowiązywania polisy nie obejmuje okresu realizacji zamówienia) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić i udokumentować Zamawiającemu ciągłość polis OC w ww. zakresie. W przypadku nie przedłożenia polisy OC w powyższym zakresie i terminie Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zaistnienia ww. stanu faktycznego. 20. Wykonawca wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą wypełnioną tabelkę zawierającą wykaz urządzeń, jakie Wykonawca przeznaczy do realizacji zamówienia. 21. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest przygotować i przedstawić Zamawiającemu do akceptacji: 1) imienną listę pracowników wraz z aktualnymi zaświadczeniami o niekaralności pracowników, wystawionymi nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem rozpoczęcia usługi tj. przed 01.07.2016 r.. 2) harmonogram prac objętych zamówieniem. Harmonogram prac stanowić będzie załącznik do umowy. Zmiany harmonogramu wymagają akceptacji Zamawiającego. Wykonawca do 10 dnia każdego miesiąca musi przedstawić Zamawiającemu aktualny harmonogram. 3) listę środków czystości wymaganych w tabeli nr 1 załącznika nr 1c do SIWZ z podaniem nazwy i producenta oraz z opisem parametrów produktów w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Wraz z ww. listą środków czystości Wykonawca przedstawi próbkę każdego środka. W przypadku, gdy dany produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania innego produktu spełniającego wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium ilości osób przeznaczonych do sprzątania i utrzymywania terenu zewnętrznego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach