Przetargi.pl
Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku 3- 4 lat uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych w Królikowie i w Rynarzewie w ramach projektu Idę do przedszkola

Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3842152, 3842454 , fax. 052 3842152, 3842454
  • Data zamieszczenia: 2013-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji
    ul. Kcyńska 12A 12A
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3842152, 3842454, fax. 052 3842152, 3842454
    REGON: 00111270600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzo.szubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Oświata

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Catering gotowych potraw dla dzieci w wieku 3- 4 lat uczęszczających do Oddziałów Przedszkolnych w Królikowie i w Rynarzewie w ramach projektu Idę do przedszkola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych, tzn. przygotowanie i dostarczenie posiłków (obiad i podwieczorek) dla dzieci przedszkolnych (3 i 4 lata) w ramach projektu Idę do przedszkola. Szacunkowa ilość: 22.000 sztuk posiłków. Okres i sposób świadczenia usługi: 440 dni dla 50 dzieci (2 oddziały przedszkolne x 25 dzieci). Wskazana liczba posiłków jest ilością szacunkową przygotowaną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącą zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci - zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie telefonicznie do godz. 8.00 przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. W przypadku znacznych zmian w ilości dostarczonych obiadów (powyżej 50% spowodowane np. wzmożoną zachorowalnością, wycieczką, itp.), Wykonawca zostanie powiadomiony z jednodniowym wyprzedzeniem. Posiłki będą dostarczane do dwóch oddziałów przedszkolnych: Oddział Przedszkolny w Królikowie o godzinie 11:30 oraz do Oddziału Przedszkolnego w Rynarzewie o godzinie 11:00. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów największej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Posiłki powinny być porcjowane przez Wykonawcę i podawane w naczyniach jednorazowego użytku. Posiłki dostarczane będą na koszt Wykonawcy w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Po zakończeniu pory wydawania posiłków Wykonawca odbierze odpady pokonsumpcyjne oraz opakowania jednorazowe z zastrzeżeniem, że czas przechowywania odpadów u Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godziny. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 10 dni. Dzienny jadłospis obejmuje: a. obiad - zupa, drugie danie, surówka, kompot lub sok b. podwieczorek - kanapka lub słodka bułka (ciasto) lub desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), herbata napój mleczny Rozliczenia dokonywane będą co miesiąc, jednak Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia oddzielnych faktur VAT dla poszczególnych oddziałów przedszkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzo.szubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach