Przetargi.pl
Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla dzieci objętych dożywianiem w szkołach na terenie Gminy Brodnica w 2015 roku

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Piwna 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 495 49 90 , fax. 56 495 49 90
  • Data zamieszczenia: 2014-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodnicy
    ul. Piwna 4 4
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 495 49 90, fax. 56 495 49 90
    REGON: 00053423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla dzieci objętych dożywianiem w szkołach na terenie Gminy Brodnica w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dostarczania gorących posiłków dla dzieci objętych w 2015 roku dożywianiem w szkołach na terenie Gminy Brodnica, tj. w: a) Szkole Podstawowej w Gorczenicy, b) Gimnazjum w Szczuce, c) Szkole Podstawowej w Gortatowie, d) Szkole Podstawowej (Filalnej) w Cielętach, zwane dalej placówkami. 2. Szacunkowa ilość posiłków wynosi 129 dziennie we wszystkie dni nauki szkolnej w 2015 roku, przyjmuje się 183 dni nauki; łącznie 23.607 posiłków. Dzienna szacunkowa ilość posiłków w poszczegolnych placówkach wynosi: a) Szkoła Podstawowa w Gorczenicy 45 porcji, b) Gimnazjum w Szczuce 29 porcji, c) Szkoła Podstawowa w Gortatowie 45 porcji, d) Szkoła Podstawowa w Cielętach 10 porcji. Łącznie : 129 porcji. 3. Zamawiający korzystając z prawa opcji przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy ilości wydanych posiłków może ulec zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 30 % szacunkowej ilości posiłków. Powyższe wynikać będzie ze zmiany liczby osób kwalifikujących się do uzyskania tego rodzaju pomocy społecznej. 4. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, o której mowa w pkt 3, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu niezrealizowanej części zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia. 5. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 07.01.2015 r. do 25.06.2015 r. oraz od 02.09.2015 r. do 23.12.2015 r. z uwzględnieniem przerw w nauce ( ferie zimowe, przerwy świąteczne itp.). 6. Posiłki będą dostarczane do każdej ze szkół. W wymienionych placówkach posiłki będą wydawane uczniom we wskazanym miejscu i przez osoby wyznaczone przez dyrektorów tych placówek. Wykonawca zobowiązuje się także do dostarczania posików wraz ze swoimi naczyniami i sztućcami wielokrotnego użytku (z wyłączeniem naczyń blaszanych). Obowiązkiem Wykonawcy jest dokładne mycie i dezynfekowanie naczyń. 7. Dostarczane posiłki muszą być urozmaicone, nie mogą się powtarzać w ciągu dwóch kolejnych tygodni. 8. Dostarczane posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być przygotowywane z pełnowartościowych, posiadających aktualne terminy ważności artykułów spożywczych, zgodnie z zasadami sztuki kulinarnej i wymogami sanitarnymi dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno- sanitarnych. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. 9. Posiłki muszą być gorące o odpowiedniej temperaturze, gotowe do spożycia po ich dostarczeniu. 10. Posiłki muszą być dostarczone do każdej z placówek najpóźniej do godziny 11:30. 11 Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 12. Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku dostarczanych posiłków. 13. Wykonawca zapewnia czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. 14. W szkołach każdy posiłek będzie składał się z jednego dania tj. : - dwa dni w tygodniu z zupy z wkładką (mięso) i kromką chleba, - trzy dni w tygodniu z drugiego dania mięsnego z dodatkiem surówki, ziemniaków (bądź ryżu i kompotu lub dania bezmięsnego z kompotem. Drugie danie bezmięsne mogą stanowić pierogi, kopytka, naleśniki, Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, kopytka, naleśniki lub krokiety. 15. Jadłospisy układane będą przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektorów placówek i do Zamawiającego z 5 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu dwóch tygodni (10 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego dania lub zupy. 16. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków są po stronie dyrektorów placówek i z nimi należy uzgadniać wszystkie szczegóły z tym związane. 17. Informacje o dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej lub o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków dyrektorzy poszczególnych placówek lub osoby przez nich upoważnione, przekażą Wykonawcy co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę. 19. Dla potrzeb badań żywności przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną (SANEPID) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania przez 48 godzin po 150 gramów każdej części składowej potraw; po upływie tego czasu próbki posiłków mogą być zniszczone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach