Przetargi.pl
Budowa żłobka w miejscowości Krasne

Gmina Krasne ogłasza przetarg

  • Adres: 36-007 Krasne, Krasne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8555223 , fax. 17 8555267
  • Data zamieszczenia: 2018-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasne
    Krasne 121
    36-007 Krasne, woj. podkarpackie
    tel. 17 8555223, fax. 17 8555267
    REGON: 54643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrasne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka w miejscowości Krasne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Krasne, na działce o nr ew. 1368 w ramach programu MALUCH plus” 2018. . Zakres robót będzie realizowany na podstawie decyzji pozwolenia na budowę pod numerem AB.6740.12.87.2017 z dnia 06.06.2017 r. Budynek żłobka to budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony z dachem dwuspadowym. Podstawowe dane charakterystyczne: - powierzchnia zabudowy: 326,4 m2 - powierzchnia netto: 286,33 m2 - kubatura brutto: 3687,00 m3 - ilość kondygnacji: 1 - długość elewacji frontowej: 14,10 m - długość elewacji bocznej: 26,00 m Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, z wyjątkiem ogrodzenia. Ogrodzenie należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ w technologii opisanej w dokumentacji projektowej. Dokładny zakres długości ogrodzenia ilustruje załącznik nr 9, w którym ogrodzenie od strony zachodniej wykonać na długości ok. 26,4 m z jedną bramą wjazdową oraz furtką; od strony północnej ogrodzenie wykonać na długości ok. 58,5 m; od strony wschodniej na długości ok. 26,2 m z jedną furtką. W wycenie należy uwzględnić również koszty przełożenia ok. 55 m2 alejki z obrzeżami, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Nawierzchnie bezpieczną syntetyczną o której mowa w dokumentacji projektowej należy wykonać wyłącznie pod urządzeniem huśtawki, pozostałe tereny obsiać trawą. Stolarkę okienną należy wycenić jako aluminiową zgodnie z projektem budowlanym. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej, załączniku nr 9 i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Przedmiary mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) 2.Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy. 3.Wadium można wnieść w jednej z następujących form: - w pieniądzu; - w poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (zobowiązanie pieniężne); - w gwarancji bankowej; - w gwarancji ubezpieczeniowej; - w poręczeniu udzielonym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy: 81 9176 1048 2001 0001 1400 0003 z dopiskiem „WADIUM, numer postępowania RI.271.1.2.2018.ML ”. 5. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie dołączony do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: 6.1. musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6.2. musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6.3. musi zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 21 dni od daty zgłoszenia żądania), 6.4. musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela), 6.5. do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna w następujący sposób: •kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem”, a w przypadku gdy oferta jest zszyta wraz z ofertą i dokumentami z nią składanymi; •oryginał należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wykorzystanie go w przypadku konieczności potrącenia wadium. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej przez podmioty występujące wspólnie, z treści dokumentu musi w sposób jednoznaczny wynikać kto jest dłużnikiem. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/ Osób podpisujących nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo potwierdzające upewnienia do podpisania ofert musi być złożone w oryginale lub kopii https://bzp.uzp.gov.pl/IN/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=63... 6 z 11 14.06.2017, 14:15 uwierzytelnionej przez notariusza.3.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, złoży w ofercie , w szczególności , pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 poz. 1126)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach