Przetargi.pl
Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lidzbarku.

Gmina Lidzbark ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, Sądowa 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 696 15 05 , fax. 23 696 21 07
  • Data zamieszczenia: 2023-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark
    Sądowa 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 696 15 05, fax. 23 696 21 07
    REGON: 130377942
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lidzbarku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pod nazwą: Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lidzbarku.Zamawiający przewiduje realizację zadania w następującym zakresie: 1) przygotowanie dokumentacji projektowej „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lidzbarku” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2) wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową w zakresie - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lidzbarku.2. Inwestycja zostanie wykonana zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ3. Wymagania do dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmują: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym: projektu, wykonawczego dla wszystkich wymaganych branż i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń w imieniu Zamawiającego,2) Sporządzenie projektów wykonawczych, 3) zakres prac projektowych do wykonania w ramach zamówienia, Wykonawca opracuje i dostarczy w ramach niniejszego zamówienia dokumentację projektową zawierającą następujące elementy: a) 5 egz. wielobranżowej Dokumentacji Budowlanej ( w wersji drukowanej) oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD lub pendriv’e, opracowanej wg Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290, ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie rozporządzeń, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami, zawierającej między innymi: b) komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami c) aktualny operat geodezyjny właścicieli działek objętych projektem –wypisy z rejestru gruntów z aktualnymi adresami i mapą ewidencyjną d) informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Powyższa dokumentacja powinna umożliwiać uzyskanie pozwolenia na budowę w zakresie Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lidzbarku objętej Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do przeglądu 3 egzemplarze w języku polskim wszystkich elementów projektów koncepcyjnych i części Projektu Budowlanego (opisy, obliczenia, rysunki, harmonogramy i in.). 4. 5 egzemplarzy Dokumentacji Wykonawczej ( w wersji drukowanej) oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD lub pendriv’e, wszystkich niezbędnych branż umożliwiających prawidłową realizację inwestycji. Zamawiający wymagał będzie również przedłożenia do akceptacji projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego i umowy.5. Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że Dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno–budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 6. Całość dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę, poza egzemplarzami wydrukowanymi również w wersji elektronicznej na dysku CD lub pendriv’e. 7. Wersje elektroniczną dokumentacji projektowej należy wykonać z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: 1) Rysunki, schematy, diagramy – format PDF, 2) Opisy, zestawienia, specyfikacje – format PDF z możliwością kopiowania treści 8. Wykonawca - projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą w tym z pomiarem geodezyjnym z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej. 9. Ogólne wymagania dotyczące robót - Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie robót budowlanych było podjęte niezwłocznie po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 10. Wykonawca zapewni zawarcie umów ubezpieczeniowych i przyjmie ryzyko związane z nieprawidłowym działaniem w zakresie:1) organizacji robót budowlanych, 2) zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3) ochrony środowiska, 4) warunków bezpieczeństwa pracy, 5) warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, 6) zabezpieczenia robót przed dostępem osób trzecich, 7) zabezpieczenia terenu robót od następstw związanych z budową. 11. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną, 12. Wykonawca zrealizuje, na podstawie powyższych projektów robót budowlanych i montażowych wraz z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu, 13. kompletację, dostawę i montaż, urządzeń, instalacji i wyposażenia,14. dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu, 15. przeprowadzenie szkolenia obsługi urządzeń, 16. opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń, 17. opłaty za nadzory obce, badania itp., 18. inwentaryzację i dokumentację powykonawczą w tym geodezyjną, 19. wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych 20. znakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności oznakowanie: 1) dróg ewakuacyjnych, 2) lokalizacji sprzętu ppoż. 3) armatury, urządzeń, instalacji 4) miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji 5) informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji 21. Wykonawca zapewni sprawowanie Nadzoru Autorskiego przez projektantów wszystkich branż – autorów prac projektowych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane. 22. Nadzór sprawowany będzie w szczególności poprzez: 1) Kontrole zgodności wykonania robót z treścią projektów dokonywane przez projektantów – autorów, udokumentowane zostaną wpisem do Dziennika Budowy o stanie realizacji robót. 2) Weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów – autorów, załączone do dokumentacji powykonawczej. 23. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pełnej dokumentacji budowy, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, oraz ogólnymi Warunkami PFU jak również postanowieniami Umowy. 24. Na etapie wykonawstwa Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z Umową, oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, programem zapewnienia jakości, projektem organizacji robót oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 25. Budowa powinna obejmować: 1) Budowę zadaszenia boiska wielofunkcyjnego – zadaszenie w formie hali namiotowej łukowej o konstrukcji stalowej o wymiarach ok. 24,00x37,00m 2) Wykonanie instalacji oświetleniowej wewnątrz hali 3) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej 4) Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji 5) Wykonanie strzelnicy laserowej 6) Przeniesienie istniejącej infrastruktury kolidującej z lokalizacją zadaszenia 7) Wykonanie boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy o wysokości ok. 15 mm zasypanej piaskiem kwarcowym wraz z montażem osprzętu sportowego oraz tablicy wyników 8) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu  wykonanie oświetlenia terenu  wykonanie odprowadzenia wody opadowej z dachu zadaszenia  wykonanie chodników/opasek wokół obiektu 9) Wszystkie te elementy muszą występować w opracowanej dokumentacji projektowej. 26. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w SWZ, a także w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach