Przetargi.pl
„Budowa wewnętrznych instalacji gazu oraz instalacji C.O. w oparciu o kocioł gazowy dwufunkcyjny kondensacyjny 24kW, w jedenastu lokalach budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kilińskiego 14 w Częstochowie”

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 682 461 , fax. 034 3682461, 3651290
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o.
    ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 682 461, fax. 034 3682461, 3651290
    REGON: 15140560700010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa wewnętrznych instalacji gazu oraz instalacji C.O. w oparciu o kocioł gazowy dwufunkcyjny kondensacyjny 24kW, w jedenastu lokalach budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kilińskiego 14 w Częstochowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wewnętrznych instalacji gazu oraz instalacji C.O. w oparciu o kocioł gazowy dwufunkcyjny kondensacyjny 24kW, w jedenastu lokalach budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kilińskiego 14 w Częstochowie. 2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót – załącznik nr 7 i 7a do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 8 do SIWZ oraz Projekt Budowlany - załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót lub projekcie budowlanym, wskazano nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, stanowią one przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót oraz Projekcie Budowlanym pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentacjach jak również złożenia dla tych materiałów stosownych dokumentów (atesty i aprobaty dopuszczające w/w do stosowania w budownictwie). 3. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą przy użyciu materiałów i urządzeń zapewnionych i dostarczonych na teren budowy przez Wykonawcę na jego koszt. Materiały, o których mowa powyżej powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obowiązujących w tym zakresie norm. 4. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu umowy materiały i urządzenia, powinny posiadać odpowiednie wymagane przez obowiązujące w tym zakresie przepisy badania, atesty, zezwolenia, certyfikaty, deklaracje zgodności, oznaczenia, aprobaty bądź inne dokumenty czy świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty te powinny być wydane przez uprawnione podmioty. 5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był: 1) zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; 2) obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi; 3) obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 6. Teren robót musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich, za wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia do wysokości powstałej szkody. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien uzyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego Panem Ryszardem Parzonką tel. 34 368 24 61 wew. 34 lub 37. 8. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarach robót, STWiORB i projekcie budowlanym, tj. robotnik budowlany – kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2014 r. poz. 1145), zatrudnione były na podstawie umowy o pracę, 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.8.1) SIWZ, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.8.1) SIWZ, c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.8.1) oraz pkt III.8.3).a) i pkt III.8.3).b) SIWZ. 9. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na zawartość oferty składa się: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy „Oferta Wykonawcy” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione i podpisane oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie winno być aktualne na dzień składania ofert.. UWAGA: Zgodnie z art. 25a ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.” Zgodnie z art. 25a ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (…) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (…)”. 3) kosztorys ofertowy w formie szczegółowej zawierający czynniki cenotwórcze (R,M,S,Kp,Z, Kz) sporządzony na podstawie przedmiaru robót – załącznika nr 7 do SIWZ. Kosztorys ofertowy winien zawierać jeden dział o nazwie „instalacja C.O..”, zgodnie z nazwą działu określoną w przedmiarze robót – załącznik nr 7 do SIWZ, 4) kosztorys ofertowy w formie szczegółowej zawierający czynniki cenotwórcze (R,M,S,Kp,Z, Kz) sporządzony na podstawie przedmiaru robót – załącznika nr 7a do SIWZ. Kosztorys ofertowy winien zawierać jeden dział o nazwie „mieszkania”, zgodnie z nazwą działu określoną w przedmiarze robót – załącznik nr 7a do SIWZ, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 7) zobowiązanie, o którym mowa w pkt VIII.1.3.5 SIWZ (jeżeli dotyczy), zawierające informacje opisane w pkt VIII.1.3.9 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach