Przetargi.pl
Zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie ZGM w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych z podziałem na 3 zadania (Kuboszka)

ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Tadeusza Kościuszki 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 42 948 65
  • Data zamieszczenia: 2023-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
    ul. Tadeusza Kościuszki 17
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 42 948 65
    REGON: 271505550
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie ZGM w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych z podziałem na 3 zadania (Kuboszka)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w budynku Wspólnot Mieszkaniowych. Zadanie nr 1: ul. Kuboszka 2a/2, ul. Kuboszka 2a/8, ul. Kuboszka 2b/2, ul. Kuboszka 2b/5, ul. Kuboszka 2b/9.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:1. Roboty ogólnobudowlane:1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,2) rozbiórka starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,3) roboty towarzyszące i porządkowe,4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.2. Roboty instalacyjne:1) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,2) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,3) wykonanie instalacji gazowej,4) wykonanie instalacji elektrycznej do kotła gazowego,5) roboty towarzyszące i porządkowe,6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie:1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej, związanych z uchodzeniem gazu oraz brakiem napięcia w mieszkaniu oraz innych usterek powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia,2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawidłowego działania wentylacji oraz innych usterek powodujących brak możliwości korzystania z budynku lub jego części,3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo użytkowania obiektu.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,2) wykonanie rozbiórki starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,3) wykonanie robót towarzyszących i porządkowych,4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,6) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,7) wykonanie instalacji gazowej.W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w budynku Wspólnot Mieszkaniowych. Zadanie nr 2: ul. Kuboszka 3a/5, ul. Kuboszka 3a/10, ul. Kuboszka 3c/1, ul. Kuboszka 3c/6.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:1. Roboty ogólnobudowlane:1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,2) rozbiórka starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,3) roboty towarzyszące i porządkowe,4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.2. Roboty instalacyjne:1) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,2) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,3) wykonanie instalacji gazowej,4) wykonanie instalacji elektrycznej do kotła gazowego,5) roboty towarzyszące i porządkowe,6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie:1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej, związanych z uchodzeniem gazu oraz brakiem napięcia w mieszkaniu oraz innych usterek powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia,2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawidłowego działania wentylacji oraz innych usterek powodujących brak możliwości korzystania z budynku lub jego części,3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo użytkowania obiektu.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,2) wykonanie rozbiórki starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,3) wykonanie robót towarzyszących i porządkowych,4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,6) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,7) wykonanie instalacji gazowej.W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania mieszkań będących w zasobie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w budynku Wspólnot Mieszkaniowych. Zadanie nr 3: ul. Kuboszka 3b/2, ul. Kuboszka 3b/7, ul. Kuboszka 3b/8, ul. Kuboszka 3b/11.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:1. Roboty ogólnobudowlane:1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,2) rozbiórka starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,3) roboty towarzyszące i porządkowe,4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.2. Roboty instalacyjne:1) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,2) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,3) wykonanie instalacji gazowej,4) wykonanie instalacji elektrycznej do kotła gazowego,5) roboty towarzyszące i porządkowe,6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie:1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej, związanych z uchodzeniem gazu oraz brakiem napięcia w mieszkaniu oraz innych usterek powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia,2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, nieszczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, przecieków z dachu, nieprawidłowego działania wentylacji oraz innych usterek powodujących brak możliwości korzystania z budynku lub jego części,3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony, które nie wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo użytkowania obiektu.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:1) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,2) wykonanie rozbiórki starych instalacji centralnego ogrzewania i pieców,3) wykonanie robót towarzyszących i porządkowych,4) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,6) montaż gazowych dwufunkcyjnych kotłów centralnego ogrzewania,7) wykonanie instalacji gazowej.W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:Zadanie nr 1: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100),Zadanie nr 2: 1 900,00 zł (jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100),Zadanie nr 3: 1 800,00 zł (jeden tysiąc osiemset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach