Gmina Jodłowa ogłasza przetarg
- Adres: 39225 Jodłowa, Jodłowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001 , fax. 14 630 20 02;683 30 44
- Data zamieszczenia: 2018-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jodłowa
Jodłowa 1A
39225 Jodłowa, woj. podkarpackie
tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, fax. 14 630 20 02;683 30 44
REGON: 85166110000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugjodlowa.itl.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa w trybie zaprojektuj i wybuduj przyobiektowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Jodłowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj” 7 szt. przyobiektowych biologicznych oczyszczalni ścieków dla następujących obiektów: 1) Centrum Kultury i Sportu w Jodłowej Górnej przepływ 5 m3/d, ilość BZT5 1,5 kg/dobę; 2) Centrum Kulturalno – Sportowego w Dębowej przepływ 3,6 m3/d, ilość BZT5 1,08 kg/dobę; 3) Centrum Kulturalno – Sportowego w Dzwonowej przepływ 7 m3/d, ilość BZT5 2,1 kg/dobę; 4) Szkoła Podstawowa nr 2 w Jodłowej przepływ 5 m3/d, ilość BZT5 1,5 kg/dobę; 5) Szkoła Podstawowa w Dębowej przepływ 5 m3/d, ilość BZT5 1,5 kg/dobę; 6) Szkoła Podstawowa nr 3 w Jodłowej przepływ 3,6 m3/d, ilość BZT5 1,08 kg/dobę; 7) Szkoła Podstawowa w Dęborzynie przepływ 3,6 m3/d, ilość BZT5 1,08 kg/dobę. Inwestycja jest współfinansowana przez EFRROW w ramach operacji „Gospodarka wodno-ściekowa w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 2. Zakres zamówienia w formie zaprojektuj i wybuduj obejmuje: 1) Wykonanie kompletnych projektów budowlanych uwzględniających wszystkie branże wraz z wszystkimi uzgodnieniami i opracowaniami oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę; 2) Wykonanie kompletnych projektów wykonawczych; 3) Obsługę geodezyjną; 4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej; 5) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową; 6) Dostawa i montaż urządzeń i instalacji; 7) Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez Zamawiającego parametrów na wylocie z oczyszczalni ścieków; 8) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej oczyszczalni do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 9) Przeprowadzenie szkolenia; 10) Wykonanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni ścieków oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych do prawidłowej eksploatacji oczyszczalni 11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 12) Wykonanie badań czynników oddziaływania oczyszczalni ścieków na środowisko do odbioru końcowego i odbioru pogwarancyjnego 3. Pozostałe obowiązki wykonawcy: 1) Wykonawca ma obowiązek sukcesywnego konsultowania rozwiązań i ich uzgadniania na każdym etapie. 2) Po zakończeniu robót dla całości zadania Wykonawca będzie miał obowiązek podania zestawienia elementów dokumentacji i robót kwalifikowanych i niekwalifikowanych do dofinansowania zgodnie z wymogami instytucji dotującej 3) W cenie ofertowej należy także uwzględnić oraz przewidzieć niezbędne środki i czas na: - opłaty administracyjne, za uzgodnienia i decyzje, w tym za zajęcie pasów drogowych, - opracowanie i przedstawienie inspektorowi nadzoru do akceptacji planu BIOZ, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, - udział w radach budowy i spotkaniach związanych z realizacją inwestycji, - przywrócenie do stanu pierwotnego terenu inwestycji, likwidacji ewentualnych szkód, wypłata odszkodowań za wyrządzone szkody na posesjach i obiektach istniejących, - zorganizowanie i utrzymanie oraz likwidację zaplecza i placu budowy, - utrzymanie ruchu publicznego na placu budowy, zabezpieczenie dojść do budynków w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru robót, - składowanie odpadów i ich wywiezienie na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - przygotowanie dokumentacji odbiorowej, wykonanie czynności odbiorowych - odbiorów robót zanikających i końcowych zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, inwentaryzacji powykonawczej, - inne czynności niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisane w programie funkcjonalno-użytkowym lub wynikające z zapisów warunków, uzgodnień i decyzji stanowiących załącznik do SIWZ, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 4) Wykonawca ma obowiązek zastosowania materiałów i urządzeń dopuszczonych do stosowania w budownictwie i programie funkcjonalno-użytkowym oraz dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wbudowaniem muszą uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru. Wszelkie zmiany muszą uzyskać akceptację Projektanta i Zamawiającego. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. Zastosowanie materiałów i urządzeń niezgodnych z programem funkcjonalno-użytkowym i dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami dotyczącymi materiałów budowlanych dopuszczonych do zastosowania w budownictwie, pomimo świadomej lub biernej akceptacji Inspektora Nadzoru nie zwalnia Wykonawcę z obowiązku ich wymiany na prawidłowe i poniesienia kosztów tej wymiany. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w programach funkcjonalno-użytkowych oraz w projekcie umowy, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 5. Zamawiający posiada uzgodnienia i decyzje, które załącza do przetargu. Oryginały przekaże Wykonawcy w ciągu 7 dni od daty podpisania Umowy. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zaproponowany okres gwarancji będzie równy okresowi udzielanej rękojmi za wady. 7. Wymagania o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, zostały opisane w Część III SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Dodano: 2024-05-02 - Utwardzenie placu przy budynku Domu Ludowego w Bukowsku w ramach projektu pn: „Poprawa stanu infrastruktury kultury na terenie gminy Bukowsko – etap II”.
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Laszki
Dodano: 2024-04-29 - "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielkie Oczy"
Dodano: 2024-04-29 - Zagospodarowanie poscaleniowe wsi: Zmysłówka, Laszczyny
Dodano: 2024-04-26 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka – Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Dodano: 2024-04-26 - Odbudowa dworku w Żurawicy Górnej wraz z jego rozbudową i przebudową – ETAP II roboty wykończeniowe – w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa dworku w Żurawicy Górnej”
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Medyka
Dodano: 2024-04-26 - „ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU REMIZY OSP W M. MANASTERZ I MOŁODYCZ”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa boisk wielofunkcyjnych
Dodano: 2024-04-24