Przetargi.pl
Budowa ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. Popiełuszki do ul. Skokowskiego w Głownie

Gmina Miasta Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, Młynarska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 191 151 , fax. 427 191 151
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Głowno
    Młynarska 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 191 151, fax. 427 191 151
    REGON: 47205768400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. Popiełuszki do ul. Skokowskiego w Głownie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.W zakresie zamówienia znajduje się przebudowa ul. Wyszyńskiego w Głownie w granicach istniejącego pasa drogowego. W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się przebudowę ul. Wyszyńskiego w Głownie w granicach istniejącego pasa drogowego. Należy wykonać jezdnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (szarej typu Behaton) o szerokości 5,50 m o spadku daszkowym o wartości 2%. Jezdnia ograniczona krawężnikami betonowymi 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem wyniesionym o 12 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Ponadto nalezy wykonać jednostronny chodnik o szerokości 2,0 m wraz z dojściami do furtek z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (szarej typu Behaton) oraz zjazdy indywidualne z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor czerwony typu Behaton) i jednostronne pobocze o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. Chodnik, dojścia do furtek i zjazdy od strony drogi ograniczone krawężnikami betonowymi 15 x 30 cm wyniesionymi o 12 cm (chodnik) i o 3 cm (zjazdy) w stosunku do nawierzchni jezdni,natomiast po zewnętrznej stronie należy ograniczyć je obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionymi o 0 cm w stosunku do nawierzchni zjazdów, chodnika i dojść do furtek. Na włączeniu zjazdów indywidualnych do jezdni wykonać skosy w stosunku 1:1. Projektowane zjazdy i dojścia do furtek należy dostosować wysokościowo do projektowanej jezdni oraz przyległych budynków, ogrodzeń, bram wjazdowych oraz terenu przyległego. W przypadku wystąpienia na zjazdach i dojściach do furtek fundamentów ogrodzeń itp. utrudniających wykonanie obrzeży zamykających zjazd i dojście do furtki, wykonywaną nawierzchnię z kostki brukowej należy bezpośrednio dowiązać do tych elementów. W ramach zadania należy wyciąć drzewa i krzewy kolidujące z planowaną inwestycją. Wycięte drzewa stanowią własność wykonawcy, który może je zagospodarować lub pozbyć się ich, zgodnie z przepisami dotyczącymi odpadów. Inwestor zobowiązany jest uzyskać stosowne pozwolenia na wycinkę kolidujących drzew przed rozpoczęciem prac budowlanych. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 271,00 m. 1.2 Rozwiązania konstrukcyjne Na podstawie przyjętej kategorii gruntów G – 1, kategorii ruchu KR 1 – wytyczne Inwestora, przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: Konstrukcja nawierzchni jezdni z kostki brukowej: 1. Kostka brukowa betonowa wibroprasowana (szara) gr. 8 cm 2. Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm 3. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 20 cm 4. Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63 gr. 15 cm 5. Grunt rodzimy Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cm. Konstrukcja nawierzchni chodnika i dojść do furtki z kostki brukowej: 1. Kostka brukowa betonowa (szara) gr. 6 cm 2. Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 3 cm 3. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 15 cm 4. Warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego gr. 10 cm 5. Grunt rodzimy Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 34 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdu z kostki brukowej: 1. Kostka brukowa betonowa (kolorowa) gr. 8 cm 2. Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 3 cm 3. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 20 cm 4. Warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego gr. 10 cm 5. Grunt rodzimy Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 41 cm. Konstrukcja pobocza: 1. Pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 20 cm. Zgodnie z „Katalogiem Typowych Konstrukcji Nawierzchni Podanych i Półsztywnych” w przypadku występowania w podłożu gruntów niewysadzinowych (założenie projektowe) nie jest wymagane sprawdzenie warunku wysadzinowości podłoża. W przypadku gdy Wykonawca napotka na inny niż założony na etapie projektowania grunt, zobligowany jest do wzmocnienia konstrukcji w takim stopniu aby warunek wysadzinowości został spełniony. Ponadto konstrukcja właściwa powinna być układana na warstwie spełniającej następujące parametry: E2>=80 MPa, Is>=1,0. Ze względu na odwodnienie podłoża nawierzchni, projektowana podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stanowi warstwę odsączającą wykonaną z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>=8m/d (>= 0,0093 cm/s). Ponadto powinien być spełniony warunek szczelności warstw zgodnie ze wzorem: D15/d85<=5 D15 – wymiar sita, przez które przechodzi 15% ziaren warstwy odsączającej d85 – wymiar sita, przez które przechodzi 85% ziaren gruntu podłoża. W przypadku naruszenia naturalnej struktury gruntu Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany. W przypadku napotkania innych warunków gruntowych Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia ich do G – 1. 1.3 Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych na przebudowywanym odcinku drogi realizowane będzie poprzez odpowiednie ukształtowanie wysokościowe jezdni zarówno podłużne jak i poprzeczne. Woda opadowa i roztopowa odprowadzana będzie tak jak w stanie istniejącym, powierzchniowo na przyległy teren oraz do istniejącej kanalizacji deszczowej w granicach istniejącego pasa drogowego. Przyjęte rozwiązanie jest wynikiem m. in. wskazań Inwestora. 1.4 Infrastruktura towarzysząca / obca Na terenie planowanych robót zinwentaryzowano sieć: elektroenergetyczną, teletechniczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Istnieje możliwość występowania innej infrastruktury nienaniesionej na mapę. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu dokładnej lokalizacji przebiegu infrastruktury. Wszystkie prace w pobliżu sieci (na całym zakresie projektu) należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnych środków ostrożności, zgodnie z załączonymi warunkami technicznym, pod nadzorem osób uprawnionych i w porozumieniu z Właścicielem infrastruktury. W ramach przedmiotowego zadnia (w przypadku natrafienia) należy wyregulować wysokościowo wszelkie istniejące urządzenia infrastruktury technicznej, dostosowując je do poziomu nowej nawierzchni wraz z wymianą uszkodzonych elementów 1.5. Pozostałe informacje Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej z uwględnieniem części opisowej znajdującej się w przedmiarze robót, i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do siwz. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi, za wyjątkiem jego części opisowej, opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy wycenie oferty może dowolnie modyfikować przedmiar robót. 2. Obowiązek zatrudnienia osób na umowę o pracę. 2.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamowienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 320). 2.2. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu wszystkich czynności przy robotach budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2.3. Czynności wymienione w pkt 2.2 nie dotyczą czynności związanych z kierowaniem robotami i usług geodezyjnych. 2.4 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest do żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 2.5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, o treści wskazanej w pkt 2.4 w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.2. czynności w trakcie realizacji zamówienia. 2.6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2.3. czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. 2.7. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanego przez Zamawiającego oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 2.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz Uwaga: Wykonawca nie załącza tej informacji do oferty. Dopiero w terminie 3 dni od opublikowania stosownej informacji przez Zamawiającego i powzięciu informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu przedmiotową informację. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, i dokumenty, o których mowa w pkt. 7.5.2. składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach