Przetargi.pl
Budowa trzech siłowni zewnętrznych (strefy OSA) w miejscowościach : Parczówek, Sobień i Radwan w Gminie Białaczów Część 1- Siłownia zewnętrzna Parczówek Część 2 -Siłownia zewnętrzna Sobień Część 3 – Siłownia zewnętrzna Radwan. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2018.

Gmina Białaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26307 Białaczów, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 581 414 , fax. 447 581 414
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białaczów
    ul. Piotrkowska 12
    26307 Białaczów, woj. łódzkie
    tel. 447 581 414, fax. 447 581 414
    REGON: 59064782000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa trzech siłowni zewnętrznych (strefy OSA) w miejscowościach : Parczówek, Sobień i Radwan w Gminie Białaczów Część 1- Siłownia zewnętrzna Parczówek Część 2 -Siłownia zewnętrzna Sobień Część 3 – Siłownia zewnętrzna Radwan. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa trzech siłowni zewnętrznych (strefy OSA) w miejscowościach : Parczówek, Sobień i Radwan w Gminie Białaczów Część 1- Siłownia zewnętrzna Parczówek Część 2 -Siłownia zewnętrzna Sobień Część 3 – Siłownia zewnętrzna Radwan polegająca na wybudowaniu siłowni plenerowych w w/w miejscowościach. Prace związane z wykonaniem zadania będą prowadzone w obrębie nieczynnego obiektu. Siłownie usytuowane zostaną na terenie pokrytym roślinnością niską. Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami Polskich Norm(PN), normami branżowymi (BN) lub odpowiednimi normami krajów EU w zakresie przyjętym przez polskie ustawodawstwo. W celu realizacji projektu wykonane mają być następujące prace: -wytyczenie niezbędnych punktów (krawędzie wykopu, lokalizacje poszczególnych urządzeń wraz ze strefami bezpieczeństwa -przygotowanie fundamentów pod montaż urządzeń -dostarczenie i montaż urządzeń określonych w poszczególnych częściach zamówienia -utworzenie brakującej nawierzchni trawiastej W ramach Części I zadanie polega na: Wybudowaniu siłowni plenerowej w msc. Parczówek oraz strefy relaksu. Działka przeznaczona pod projektowaną inwestycję jest nieregularna w formie trójkąta o płaskim terenie, nie występują na niej sieci uzbrojenia podziemnego. Na terenie działki w chwili obecnej znajduje się budynek OSP oraz boisko do gry w siatkówkę. Projekt zakłada wyposażenie terenu inwestycji w następujące urządzenia zabawowe i uzupełniające: 1) Masażer pleców + Twister -1 szt. 2) Wahadło - 1 szt. 3) Wyciskanie siedząc - 1 szt. 4) Orbitrek - 1 szt. 5) Biegacz - 1 szt. 6) Wioślarz - 1 szt. 7) Stolik do gry w szachy - 1 szt. 8) Regulamin - 1 szt. 9) Kosz na śmieci z daszkiem - 1 szt. 10) Ławka z oparciem - 4 szt. Wykonawca po osadzeniu urządzeń obowiązany jest uporządkować teren. Wszystkie materiały stosowane przez Wykonawcę oraz urządzenia zabawowe muszą posiadać niezbędne atesty i certyfikaty potwierdzające możliwość ich stosowania w miejscach użyteczności publicznej. Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia mają być identyczne lub równoważne z poglądowymi przedstawionymi w projekcie i przedmiarze robót tzn. identyczne pod względem jakości, wytrzymałości, walorów technicznych. W ramach Części II zadanie polega na: Wybudowaniu siłowni plenerowej w msc. Sobień oraz strefy relaksu. Działka przeznaczona pod projektowaną inwestycję jest regularna w formie wydłużonego prostokąta o niewielkim spadku w kierunku zachodnim, nie występują na niej sieci uzbrojenia podziemnego. Na terenie działki w chwili obecnej znajduje się budynek świetlicy wiejskiej, boiska sportowe do gry w siatkówkę i w piłkę nożną, plac zabaw oraz budynek gospodarczy. Projekt zakłada wyposażenie terenu inwestycji w następujące urządzenia zabawowe i uzupełniające: 1) Wyciskanie siedząc -1 szt. 2) Wioślarz - 1 szt. 3) Wahadło - 1 szt. 4) Biegacz - 1 szt. 5) Orbitrek - 1 szt. 6) Prasa nożna - 1 szt. 7) Stolik do gry w szachy - 1 szt. 8) Regulamin - 1 szt. 9) Kosz na śmieci z daszkiem - 1 szt. 10) Ławka z oparciem - 4 szt. Wykonawca po osadzeniu urządzeń obowiązany jest uporządkować teren. Wszystkie materiały stosowane przez Wykonawcę oraz urządzenia zabawowe muszą posiadać niezbędne atesty i certyfikaty potwierdzające możliwość ich stosowania w miejscach użyteczności publicznej. Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia mają być identyczne lub równoważne z poglądowymi przedstawionymi w projekcie i przedmiarze robót tzn. identyczne pod względem jakości, wytrzymałości, walorów technicznych. W ramach Części III zadanie polega na: Wybudowaniu siłowni plenerowej w msc. Radwan oraz strefy relaksu. Działka przeznaczona pod projektowaną inwestycję jest o nieregularnej formie, posiada niewielki spadek w kierunku zachodnim, nie występują na niej sieci uzbrojenia podziemnego. Działka jest częściowo ogrodzona i niezabudowana. Projekt zakłada wyposażenie terenu inwestycji w następujące urządzenia zabawowe i uzupełniające: 1) Stół do ping ponga stały -1 szt. 2) Stoper - 1 szt. 3) Wyciskanie siedząc - 1 szt. 4) Wahadło - 1 szt. 5) Orbitrek - 1 szt. 6) Wioślarz - 1 szt. 7) Twister - 1 szt. 8) Regulamin - 1 szt. 9) Kosz na śmieci z daszkiem - 1 szt. 10) Ławka z oparciem - 4 szt. Wykonawca po osadzeniu urządzeń obowiązany jest uporządkować teren. Wszystkie materiały stosowane przez Wykonawcę oraz urządzenia zabawowe muszą posiadać niezbędne atesty i certyfikaty potwierdzające możliwość ich stosowania w miejscach użyteczności publicznej. Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia mają być identyczne lub równoważne z poglądowymi przedstawionymi w projekcie i przedmiarze robót tzn. identyczne pod względem jakości, wytrzymałości, walorów technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera projekt architektoniczno-budowlany, STWiOR oraz przedmiar.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 6.2 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część I - 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100). Część II - 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100). Część III - 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100). 6.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 6.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Nr rachunku 61 8992 0000 0013 5106 2000 0020 z adnotacją: „wadium –Budowa trzech siłowni zewnętrznych (strefy OSA) w miejscowościach : Parczówek, Sobień i Radwan w gminie Białaczów ” oraz odpowiednio do części na które wykonawca składa ofertę: Część 1- Siłownia zewnętrzna Parczówek Część 2 -Siłownia zewnętrzna Sobień Część 3 – Siłownia zewnętrzna Radwan Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 6.7 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) na podstawie, którego będzie możliwe wymaganie zapłaty kwoty wadium. 6.8 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 6.10 Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt 6.14. 6.11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.15 Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 6.16 Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.3 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.4 dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.11 i 5.12 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- zał. nr 5 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 5.11. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.12. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 4.2, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 7.16 Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. W formularzu należy podać m.in.:  zaoferowany okres gwarancji w miesiącach, z zastrzeżeniem, że nie może być krótszy niż 36 miesięcy, b) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument, o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy, d) wadium, o ile jest wniesione w formie niepieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach