Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół zalewu w Strykowie

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, Tadeusza Kościuszki 27
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427198002
  • Data zamieszczenia: 2023-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    Tadeusza Kościuszki 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427198002
    REGON: 472057833
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół zalewu w Strykowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół zalewu w Strykowie – Etap I polegająca na przeprowadzeniu robót budowlanych obejmujących przebudowę przegród zewnętrznych budynku technicznego z wiatą, budowę obiektów małej architektury, w tym placu zabaw, urządzeń siłowni zewnętrznej i innych, budowę nawierzchni utwardzonych oraz budowę budynku toalety publicznej z urządzeniami budowlanymi.Planowana inwestycja znajduje się na działkach nr ewid. 10/2, 10/4, 11, 159/2, 159/5, obręb Stryków 5, gm. Stryków, powiat zgierski.Zakres prac do wykonania:1) Przebudowa przegród zewnętrznych – ścian i dachu, w istniejącym budynku technicznym z wiatą wraz z ociepleniem ścian budynku i wymianą instalacji elektroenergetycznych. Parametry techniczne obiektu:• Wymiary budynku: 15,16 m x 6,35 m• Wymiary wiaty: 15,16 m x 4,98 m• Liczba kondygnacji: 1• Kąt nachylenia dachu: 8,5,0%• Wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej jej attyki: 4,35 m• Szerokość elewacji frontowej – elewacja południowa: 15,16 m• Kubatura brutto: 312,0 m3• Powierzchnia zabudowy: 171,76 m2• Powierzchnia netto: 83,46 m2• Powierzchnia netto wiaty: 69,22 m22) Budowa budynku toalety publicznej automatycznej z urządzeniami budowlanymi oraz instalacjami. Parametry techniczne obiektu:• Powierzchnia zabudowy obiektu: 8,16 m2• Wymiary w rzucie poziomym: 3,4 m x 2,4 m• Wysokość do wierzchu attyki: 2,85 m• Kubatura brutto: 21,2 m3• Powierzchnia netto razem: 5,71 m23) Wykonanie alejki do toalety publicznej 4) Budowa obiektów małej architektury, w tym:• Montaż nowych urządzeń placu zabaw na istniejącym placu zabaw i w miejscu istniejącego skateparku (zestaw 4 trampolin – 1 szt., huśtawka podwójna – 1 kpl, zestaw urządzeń do placu zabaw – 1kpl)• Wymiana ogrodzenia placu zabaw oraz montaż nowego (łącznie panele – 210,1 mb, furtki - 9 szt.)• Wymiana nawierzchni piaskowej (345 m2)• Wymiana nawierzchni drewnianej (7,8 m2)• Impregnacja nawierzchni drewnianej (28,2 m2)• Demontaż istniejącego deszczochronu• Wymiana ławek oraz montaż dodatkowych w nowych lokalizacjach (łącznie 26 szt.)• Wymiana koszy na śmieci oraz montaż dodatkowych w nowych lokalizacjach (łącznie 21 szt.)• Montaż nowych koszy na psie odchody (3 szt.)• Montaż tablic edukacyjnych ( 2 szt.)• Montaż kaczkomatów (2 szt.)• Montaż poidełka dla psów (1 szt.)5) Wykonanie nowej nawierzchni elastycznej wylewanej z granulatu bazowego SBR i wierzchniego EPDM placu zabaw i wymiana nawierzchni istniejącej ( powierzchnia łączna 657,5 m2).6) Wykonanie nasadzeń w ramach zagospodarowania terenu wokół zalewu w Strykowie.Podstawą do realizacji robót budowlanych są decyzje Starosty Zgierskiego Nr 1139/2022 z dnia 4 października 2022 roku i Nr 1183/2022 z dnia 14 października 2022 roku zatwierdzające projekt budowlany i udzielające pozwolenia na budowę oraz zgłoszenie wykonania robót budowlanych z dnia 12 sierpnia 2022 roku, znak AB.6743.1345.20222.KZZakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SWZ (pomocniczo w przedmiarach robót). Z wyłączeniem zakresu dla siłowni zewnętrznej.Uwaga: dokumentacja projektowa obejmuje przeniesienie urządzeń siłowni z zachodniej części zalewu i montaż po stronie wschodniej, które nie są uwzględnione w zamówieniu, tj. drabinka z drążkiem + podciąg nóg + pylon, ławka + prostownik pleców + pylon, zestaw do fitness: twister- wahadło, zestaw do fitness: wyciąg górny + wyciskanie siedząc + pylon. Tych urządzeń nie należy uwzględniać przy przygotowaniu oferty.Prace powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami i sztuką budowlaną. Zakres zamówienia oprócz robót budowlanych obejmuje także obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego we wszystkich branżach, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób, rozruchów instalacji, uzyskanie uzgodnień oraz zgromadzenie kompletnych i prawidłowych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia budowy w tym zgłoszenia Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Zgierzu wraz z wszelkimi konsekwencjami. Zakres zamówienia obejmuje także nasadzenia i zapewnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją zamówienia.Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500.000,00 PLN brutto w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy.Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. W razie potrzeby przedmiotową klauzulę stosuje się odpowiednio do innych dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Przez roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej należy rozumieć należytą realizację minimum jednej porównywalnej roboty (o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania), której przedmiotem była budowa i/lub przebudowa budynku oraz prace polegające na zagospodarowaniu/wyposażeniu/modernizacji/rozbudowie/przebudowie/budowie itp. (w praktyce spotykane jest różne nazewnictwo) placów zabaw/parków/punktów rekreacyjno-sportowych/siłowni zewnętrznych itp. w ramach, którego zrealizował prace, polegające na montażu/instalacji obiektów/urządzeń/nawierzchni placów zabaw i/ lub siłowni zewnętrznych o wartości brutto zadania co najmniej 300.000,00 PLN (wartość zadania inwestycyjnego należy rozumieć jako łączną wartość wykonanych prac w ramach jednej umowy/jednego zadania inwestycyjnego), z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.LUBnależytą realizację minimum jednej porównywalnej roboty (o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania), której przedmiotem była budowa i/lub przebudowa budynku o wartości brutto zadania co najmniej 200.000,00 PLN (wartość zadania inwestycyjnego należy rozumieć jako łączną wartość wykonanych robót w ramach jednej umowy/jednego zadania inwestycyjnego) ORAZ jednej porównywalnej roboty, której przedmiotem były prace polegające na zagospodarowaniu/wyposażeniu/ modernizacji/rozbudowie/przebudowie/budowie itp. (w praktyce spotykane jest różne nazewnictwo) placów zabaw/parków/punktów rekreacyjno-sportowych/siłowni zewnętrznych itp. w ramach, którego zrealizował prace, polegające na dostawie i montażu/instalacji obiektów/urządzeń/nawierzchni placów zabaw i/ lub siłowni zewnętrznych o wartości brutto zadania co najmniej 100.000,00 PLN (wartość zadania inwestycyjnego należy rozumieć jako łączną wartość wykonanych robót w ramach jednej umowy/jednego zadania inwestycyjnego),z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane/ prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach