Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg
- Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 322 387 550
- Data zamieszczenia: 2019-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
Rynek 19
44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
tel. 032 2387191 w. 330, fax. 322 387 550
REGON: 53994000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa szybu windowego wraz z montażem windy w budynku SP ZOZ MGOZ oraz wykonanie odwodnienia wraz z izolacją przeciwwilgociową fundamentów budynku SP ZOZ MGOZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 2 zadania tj.: 1.1 Zadanie nr 1 polega na: Budowie szybu windowego i montażu windy w budynku SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach w ramach inwestycji „Budowa szybu windowego wraz z montażem windy w budynku użytkowanym przez SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach” (pozwolenie na budowę nr 697/18 z dnia 7 sierpnia 2018r.). Prace obejmują: a) Wyburzenie i rozbiórkę istniejącej klatki schodowej oraz rampy dla niepełnosprawnych, b) Dobudowa szybu windowego wraz z przedsionkiem przy zachodniej ścianie szczytowej, c) Wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej, d) Dostawa i montaż urządzenia do pionowego transportu osób jako kompletny wyrób wraz z wykonaniem czynności odbiorowych przez UDT. Minimalne wymagania techniczne windy: - udźwig 630 kg, - liczba pasażerów 8, - wymiary kabiny 1,4mx1,1m (przejazd osób na wózkach inwalidzkich), - liczba wejść 2, - liczba przystanków 4, - drzwi szybowe: automatycznie otwierane teleskopowo, panele wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej, min. szerokość w świetle 90cm, napęd drzwiowy-typ regulowany, zabezpieczenie wejścia- kurtyna świetlna, - sterowanie: całkowicie elektroniczny układ sterowania w dół mikroprocesorowe, menu sterownika w języku polskim bez konieczności stosowania testerów, laptopów, kodów dostępu, zjazd dźwigu na przystanek podstawowy po czasie, automatyczny dojazd do najniższego przystanku po zaniku napięcia z funkcją otwarcia drzwi, jazda pożarowa przy stałym zasilaniu z budynku, łączność alarmowa GSM lub równoważna, oznaczenia Brail, wyświetlacze położenia kabiny na wszystkich przystankach, - napęd: elektryczny, silnik napędu zasilany U=400V, zabezpieczony przed przegrzaniem, - wysokość podnoszenia ok. 10m, - prędkość 0,6m/s, - ilość startów/h- 60, - kabina: wykonana ze stali nierdzewnej dekoracyjnej lub równoważne, łatwe w utrzymaniu, przy wszystkich wejściach odpowiednie pochwyty i uchwyty dla osób niepełnosprawnych, e) Wszelkie prace towarzyszące niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym związane z montażem i uruchomieniem windy. 1.2 Zadanie nr 2 polega na: Wykonaniu odwodnienia wraz z izolacją przeciwwilgociową fundamentów budynku SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach w ramach zadania „Wykonanie odwodnienia wraz z izolacją przeciwwilgociową fundamentów budynku SP ZOZ MGOZ w Sośnicowicach (pozwolenie na budowę nr 1165/18 z dnia 3 grudnia 2018r.). Prace obejmują: a) Wykonanie drenażu opaskowego po obwodzie budynku, b) Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, c) Wykonanie izolacji cieplnej ścian fundamentowych, d) Wykonanie opaski żwirowej po obwodzie budynku, e) Wszelkie prace towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzje pozwolenia na budowę, stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty, jakiekolwiek pominięcia pozycji, niedoszacowania oraz braki nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą do wyceny prac objętych zamówieniem jest dokumentacja projektowa i STWiOR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia do dnia 26.02.2019 r. do godz. 9.00 wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sośnicowicach nr 54 8460 0008 2001 0000 0909 0002 z zaznaczeniem „Budowa szybu windowego wraz z montażem windy w budynku SP ZOZ MGOZ oraz wykonanie odwodnienia wraz z izolacją przeciwwilgociową fundamentów budynku SP ZOZ MGOZ” Nr zamówienia publicznego: ZP/2/2019. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt.3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt.2 ppkt. b)-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń , o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp przy czym: a) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, b) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, c) dokumenty te zostaną złożone w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.46 ust.4a ustawy Pzp Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kosztorys ofertowy uproszczony, 2) Dowód wpłaty wadium, 3) wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁACZNIKA NR 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. łącznej 31 na ptrzeby systemów wsparcia pomocy społecznej w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2020-10-23 - Budowę instalacji wysokosprawnej kogeneracji w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
Dodano: 2020-07-31 - Przebudowa poziomu – 1 budynku „D” oraz budowa kompleksu magazynów czterech automatycznych mroźni osocza wraz z adaptacją otoczenia magazynów
Dodano: 2020-07-16 - Przetarg nieograniczony na budowę centralnego systemu zasilania w tlen na potrzeby oddzialów szpitalnych oraz bloków operacyjnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Dodano: 2020-07-08 - Remont ogólnobudowlany pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2020-05-26 - Przebudowa poziomu – 1 budynku „D” oraz budowa kompleksu magazynów czterech automatycznych mroźni osocza wraz z adaptacją otoczenia magazynów
Dodano: 2020-05-08 - Poprawa efektywności energetycznej budynków Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich z wykorzystaniem instalacji OZE
Dodano: 2020-01-30 - Remont i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ulicy Centralnej 16 w Kobiórze w celu utworzenia placówki typu Klub „Senior+”
Dodano: 2019-08-26 - PRACE REMONTOWO-BUDOWALNE KLATKI SCHODOWEJ WRAZ Z KORYTARZEM 2P ORAZ DYŻURKI LEKARSKIEJ NA 6P W ODDZIALE HEMATOLOGII I TRANSPLANTACJI SZPIKU (WYMIANA OKŁADZIN, OKIEN, SUFITU PODWIESZANEGO, MALOWANIE POMIESZCZEŃ)
Dodano: 2019-07-17 - Przebudowa dachu budynku Pływalni Miejskiej w Siemianowicach Śląskich przy ul. Śniadeckiego 11
Dodano: 2019-06-28