Gmina Kobiór ogłasza przetarg
- Adres: 43-210 Kobiór, ul. Kobiórska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2188182; 2188288; 2188529 , fax. 0-32 218 82 88
- Data zamieszczenia: 2019-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobiór
ul. Kobiórska 5
43-210 Kobiór, woj. śląskie
tel. 32 2188182; 2188288; 2188529, fax. 0-32 218 82 88
REGON: 27625770700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobior.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ulicy Centralnej 16 w Kobiórze w celu utworzenia placówki typu Klub „Senior+” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: Remont i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ulicy Centralnej 16 w Kobiórze w celu utworzenia placówki typu Klub „Senior+” dofinansowanego z budżetu państwa w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 (edycja 2019) Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów i obiektów użyteczności publicznej, 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45.31.30.00-4 Instalowanie wind i ruchomych schodów, 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie pomieszczeń wschodniego skrzydła budynku na potrzeby utworzenia Klubu „Senior+”. W tym celu należy wykonać: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe w remontowanych pomieszczeniach, - roboty montażowe i okładzinowe posadzek wewnętrznych, - roboty montażowe, okładzinowe i malarskie ścian, - wymiana stolarki drzwiowej, - wykonanie instalacji wod.-kan. w wc, szatni oraz aneksie kuchennym, - wykonanie instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych, - montaż armatury łazienkowej, - montaż zabudowy meblowej ze zlewozmywakiem w aneksie kuchennym, - remont schodów zewnętrznych, - wykonanie wewnętrznego podjazdu dla niepełnosprawnych (krzesło przyschodowe). Do ceny ofertowej należy doliczyć koszt niewymienionej w przedmiarze szafki z blatem i zabudową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego wykonania zostały zawarte w: a. dokumentacji projektowej (załącznik nr 4 do siwz) b. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 5 do siwz) c. Przedmiarze robót (załącznik nr 6) d. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (siwz) e. Wzorze umowy (załącznik nr 3). Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z: - wymogami opisanymi w SIWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót, - ustawą Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) z aktami wykonawczymi do ustawy, - ustawą Prawo zamówień publicznych z aktami wykonawczymi do ustawy, - Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm europejskich, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570). - Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz ppoż. - Wymogi art. 29 ust. 5 i 6 ustawy PZP Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do stosowania na terenie UE. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. Uwaga 1: Podczas wykonywania robót na czynnym obiekcie użyteczności publicznej Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciągłość funkcjonowania obiektu, a w szczególności bezpieczny dojazd i wejście do budynku pracownikom, użytkownikom jak i osobom trzecim w sposób nie narażający na niebezpieczeństwa. Uwaga 2: Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przystępujących do postępowania dokonał wizji lokalnej miejsca budowy i jego otoczenia, zdobywając w ten sposób na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. Uwaga 3: Jeżeli dokumentacja przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuje nazwę producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Gminy Kobiór: Bank Spółdzielczy Pszczyna nr konta: 19 8448 0004 0017 6154 2024 0235 z adnotacją: "Wadium – nr sprawy: GP.271.27.2019, Przetarg nieograniczony na realizację zadania p.n.: Remont i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ulicy Centralnej 16 w Kobiórze w celu utworzenia placówki typu Klub „Senior+”” „Wniesienie wadium w pieniądzu”– oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Skarbnikowi Gminy Kobiór wadium w osobnej kopercie opisanej: "Wadium – nr sprawy: GP.271.27.2019 Przetarg nieograniczony na realizację zadania p.n. Remont i wyposażenie pomieszczeń w budynku przy ulicy Centralnej 16 w Kobiórze w celu utworzenia placówki typu Klub „Senior+”. 3. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. łącznej 31 na ptrzeby systemów wsparcia pomocy społecznej w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2020-10-23 - Budowę instalacji wysokosprawnej kogeneracji w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
Dodano: 2020-07-31 - Przebudowa poziomu – 1 budynku „D” oraz budowa kompleksu magazynów czterech automatycznych mroźni osocza wraz z adaptacją otoczenia magazynów
Dodano: 2020-07-16 - Przetarg nieograniczony na budowę centralnego systemu zasilania w tlen na potrzeby oddzialów szpitalnych oraz bloków operacyjnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Dodano: 2020-07-08 - Remont ogólnobudowlany pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2020-05-26 - Przebudowa poziomu – 1 budynku „D” oraz budowa kompleksu magazynów czterech automatycznych mroźni osocza wraz z adaptacją otoczenia magazynów
Dodano: 2020-05-08 - Poprawa efektywności energetycznej budynków Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich z wykorzystaniem instalacji OZE
Dodano: 2020-01-30 - PRACE REMONTOWO-BUDOWALNE KLATKI SCHODOWEJ WRAZ Z KORYTARZEM 2P ORAZ DYŻURKI LEKARSKIEJ NA 6P W ODDZIALE HEMATOLOGII I TRANSPLANTACJI SZPIKU (WYMIANA OKŁADZIN, OKIEN, SUFITU PODWIESZANEGO, MALOWANIE POMIESZCZEŃ)
Dodano: 2019-07-17 - Przebudowa dachu budynku Pływalni Miejskiej w Siemianowicach Śląskich przy ul. Śniadeckiego 11
Dodano: 2019-06-28 - Przebudowa leśniczówki, budynku gospodarczego i wiaty oraz ogrodzenia w Leśnictwie Malinka
Dodano: 2019-05-30