Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Broniewo

Gmina Sadki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-110 Sadki, ul. Strażacka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 339 39 30 , fax. 52 339 39 59
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadki
    ul. Strażacka 11
    89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 339 39 30, fax. 52 339 39 59
    REGON: 92350903000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Broniewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje roboty budowlane w zakresie budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Broniewo. Parametry techniczne obiektu: - powierzchnia zabudowy - 121,92m2 - powierzchnia użytkowania - 100,36m2 - kubatura - 420,56m3 - wysokość budynku - 6,26m - wymiary budynku - 11,34 x 12,00m - kąt nachylenia połaci dachowej - 30,0o - liczba kondygnacji – 1 Inwestycja będzie prowadzona na podstawie decyzji nr 148 pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Nakielskiego, znak: WWA.6740.73.2019.A.M. z dnia 19.03.2019r. Lokalizacja inwestycji – działka nr 42/9 obręb Broniewo, gm. Sadki, powiat nakielski, woj. kujawsko-pomorskie. Opis przedmiotu zamówienia zamówienia szczegółowo określono w części 5 SIWZ – załącznik nr 5. Inwestycja będzie prowadzona na podstawie decyzji nr 148 pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Nakielskiego, znak: WWA.6740.73.2019.A.M. z dnia 19.03.2019r. Lokalizacja inwestycji – działka nr 42/9 obręb Broniewo, gm. Sadki, powiat nakielski, woj. kujawsko-pomorskie. Przedmiotowe zadanie obejmuje budowę nowego obiektu: I. BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIESJCOWOŚCI BRONIEWO w skład którego wchodzą roboty: branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, co, fotowoltaicznej, zagospodarowania terenu, wyposażenia. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 121,92m2 - powierzchnia użytkowania - 100,36m2 - kubatura - 420,56m3 - wysokość budynku - 6,26m - wymiary budynku - 11,34 x 12,00m - kąt nachylenia połaci dachowej - 30,0o - liczba kondygnacji – 1 Budynek parterowy, niepodpiwniczony, dach dwuspadowy o pochyleniu połaci 30º. Dach pokryty blachodachówką. Konstrukcja budynku tradycyjna, murowana, udoskonalona. Konstrukcja dachu drewniana z wiązarów kratowych łączonych na płytki kolczaste. Budynek podzielono na: salę główną wyposażoną w wyjście na taras, część sanitarną z wydzielonymi toaletami dla kobiet i mężczyzn, pomieszczenie kuchni oraz pomieszczenie gospodarcze. Obiekt dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami poprzez podjazd dla ww. osób oraz toaletę dla ww. osób. Zakres robót budowlanych: 1) wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie: budowy fundamentów, ścian budynków, konstrukcji dachu, dachów, elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, schodów zewnętrznych i rampy dla osób niepełnosprawnych, robót wykończeniowych tj. ścianki działowe tynkowanie, malowanie, wykonanie posadzek wraz z układaniem płytek itp. zgodnie z projektem budowlanym 2) wykonanie robót instalacyjnych w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, co i elektrycznej: wykonanie instalacji grzewczej w tym montaż pompy ciepła typu powietrze woda według projektu. Należy zamontować sterownik umożliwiający bezpośrednie zmniejszenie lub zwiększenie temperatury na obiekcie. Należy wykonać instalacje ogrzewania podłogowego i inne elementy niezbędne do prawidłowej i bezawaryjnej pracy powietrznej pompy ciepła. Wykonanie instalacji wewnętrznej i zewnętrznej elektrycznej zapewniającą prawidłowa i bezawaryjną pracę obiektu. Montaż instalacji fotowoltaicznej zgodnej z projektem budowlanym zapewniającym prawidłową pracę instalacji. Instalacje należy podłączyć z siecią instalacji elektrycznych wraz z przygotowaniem odpowiednich dokumentów dla odpowiedniego operatora w celu podłączenia i prawidłowego działania ww. instalacji. Wykonanie zewnętrznych i wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych wraz z przygotowaniem dokumentów w celu zawarcia umowy przez Zamawiającego w odpowiednim przedsiębiorstwem wodno-kanalizacyjnym; 3) wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu zgodnie z projektem budowlanym wraz z wykonaniem ogrodzenia terenu i montażem bramy wjazdowej i furki; 4) zapewnienie nadzoru przez kierownika budowy wskazanego przez wykonawcę oraz przygotowania kompletu dokumentów niezbędnych do odbioru przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego jak: powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna w ilości 3 sztuk. Zamawiający wymaga sporządzenia także charakterystyki energetycznej obiektu po zakończeniu budowy; oraz inne czynności niezbędne i konieczne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia i prawidłowego jego funkcjonowania. 1. Branża budowlana: W ramach robót budowlanych należy: 1) Ławy fundamentowe i ściany fundamentowe – wytyczenie i przygotowanie terenu, wykopy pod fundamenty, wykonanie ław fundamentowych i ścian fundamentowych. Ławy fundamentowe zabezpieczyć izolacjami przeciwwilgociowymi papą asfaltową na lepiku asfaltowym lub papą termozgrzewalną (2x). Ściany fundamentowe zabezpieczyć izolacjami przeciwwilgociowymi roztworem asfaltowym abizol R+P na warstwie tynku cienkowarstwowego (2x). Posadki na gruncie zabezpieczyć papą asfaltową podkładową odmiany 400 na lepiku asfaltowym (2x). Ściany fundamentowe ocieplić styropianem EPS 100-038 grubości 12cm. Zasypać wykopy, teren zagęścić ubijakami mechanicznymi. 2) Parter – ściany zewnętrzne budynku wykonać jako mur warstwowy z pustaków gazobetonowych na zaprawie klejowej ocieplone styropianem EPS 80-036 gr. 15cm z otworami okiennymi i drzwiowymi wraz wykonaniem nadproży. Ściany wewnętrzne wykonać z gazobetonu gr. 24 i 12cm wg. projektu parteru wraz z wykonaniem otworów drzwiowych i nadproży. Ściany nośne należy zakończyć wieńcem. Tynki zewnętrzne wykonać jako tynk cienkowarstwowy silikonowy na siatce z tworzywa sztucznego. Tynk wewnętrzny wykonać jako tynk cementowo-wapienny lub gipsowy. Ściany pomalować dwukrotnie farbami lateksowymi a w pomieszczeniu kuchni i toalet do wysokości 2,0m ściany należy obłożyć płytami ceramicznymi o wym. 20x20 lub innymi po uzgodnieniu z Zamawiającym. Posadzki beto nowe zaizolowane papą termozgrzewalną i folią izolacyjną ocieplone styropianem EPS 100-038 grubości 12 cm. Stolarka okienna z PCV kolor orzech, profil sześciokomorowy z szybą potrójną zespoloną o współczynniku Uk nie większym od 1,0 W/(m2K). Stolarka drzwiowa – drzwi zewnętrzne PCV, energooszczędne, ocieplone, antywłamaniowe o współczynniku Uk nie większym od 1,1W/(m2K), przeszklone. Drzwi wewnętrzne drewniane, płycinowe kolor orzech lub zbliżony. Podokienniki drewniane w kolorze okien lub zbliżone. Sufit wykonać jako podwieszany na ruszcie stalowym, poszycie z płyt gkf. Sufit lateksową w kolorze białym. W toaletach zastosować płyty o podwyższonej odporności na wilgoć. 3) Dach – konstrukcja drewniana w postaci prefabrykowanych wiązarów dachowych łączonych na płytki kolczaste w technologii Mitek. Tarcica konstrukcyjna w klasie C24, suszona do wilgotności 18-22%, strugana, zaimpregnowana zanurzeniowo środkiem czterofunkcyjnym, służącym do ochrony drewna przed działaniem grzybów domowych, grzybów pleśniowych, szkodników, ognia – powoduje uzyskanie właściwości materiału trudno zapalnego, oraz właściwości nierozprzestrzeniania ognia dla drewna budowlanego; Płytki kolczaste zgodnie z normą PN- EN 14545:2008 „Konstrukcje drewniane – Złącza typu wkładek – Wymagania” Na pokrycie dachu przewidziano blachodachówkę na łatach. Ocieplenie z warstw wełny mineralnej zlokalizowanej w pasie dolnym wiązarów. Pas dolny wiązara kratowego obciążono sufitem z płyt gkf na stelażu oraz ociepleniem. Konstrukcję dachu zaprojektowano w postaci drewnianych, kratownic głównych, o maksymalnym poprzecznym rozstawie osiowym 1000 mm. Połączenia elementów (słupki, krzyżulce, pasy) kratownic zaprojektowano na płytki kolczaste firmy MiTek typ GNA24 i T150. Kratownice zaprojektowano jako elementy jednogałęziowe o grubości 45 mm. Kotwienie kratownic: - Złącze kątowe wzmocnione 100x100x3 w ilości 2 szt. na węzeł. Mocowanie kątownika do wieńca odbywać się będzie za pomocą kotew rozporowych M10. Kątownik łączyć z kratownicą za pomocą 6 gwoździ karbowanych 4x40mm. 2. Branża sanitarna: wod.– kan., c.o., wentylacja i klimatyzacja: − przyłącze wodociągowe - rura PE 32, dł. 10,00m ze zestawem wodomierzowym, − przyłącze kanalizacyjne - rura PCV 160, do zbiornika na nieczystości ciekłe − instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej - rury plastikowe w systemie wielowarstwowym, − instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej – rury PCV, − armatura sanitarna i ceramika – pełna zgodnie z dokumentacją techniczną, zlewozmywaki osadzone na szafkach; − źródło ciepła: zewnętrzna powietrzna pompa ciepła o łącznym zapotrzebowaniu c.o. i c.w.u. 9 kW, wraz ze zbiornikiem buforowym. Należy zamontować sterownik w wybranym pomieszczeniu przez Zamawiającego umożliwiający zwiększenie lub obniżenie temperatury w pomieszczeniach. Przewody - rury plastikowe w systemie wielowarstwowym, elementy grzejne - ogrzewanie podłogowe, układ chłodzenia przy wykorzystaniu klimakonwektorów sufitowych dwustronnych nadmuchowych o mocy 2500W. 3. Branża elektryczna, fotowoltaiczna: − wewnętrzna linia zasilająca - do budynku doprowadzić wlz zalicznikowy i wprowadzić go do tablicy rozdzielczej TR zamontowanej w obudowie podtynkowej II klasy izolacji zamykanej drzwiczkami min. IP40, wykonanie instalacji elektrycznej do lamp parkowych; − instalacja gniazd wtykowych – przewody typu YDYżo prowadzone pod tynkiem; − instalacja oświetleniowa – zastosować oświetlenie LED, zakonotować fotoluminescencyjne znaki ewakuacyjne, strzałki kierunkowe, wyjścia ewakuacyjne; − instalacja ochrony przeciwporażeniowej i instalacja połączeń wyrównawczych, − instalacja ochrony przeciwprzepięciowej; − instalacja fotowoltaiczna – montaż 26szt. paneli fotowoltaicznych o mocy nominalnej 280Wp. Panele współpracować muszą z inwenterem umożliwiające podłączenie do sieci elektroenergetycznej. W układzie zamontować należy układ pomiarowy rejestrujący ilość energii wyprodukowanej przez panele fotowoltaiczne. 4. Zagospodarowanie terenu: − wykonanie chodnika – ułożenie kostki betonowej o grubości 60mm na podsypce cementowo-piaskowej ułożonej i zagęszczonej na podsypce piaskowej, obrzeża betonowe; − utwardzenia drogowe – ułożenie kostki betonowej o grubości 80mm na podsypce cementowo-piaskowej ułożonej i zagęszczonej na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa naturalnego, zastosować obrzeża betonowe; − wykonanie ogrodzenia terenu wraz z bramą i furtką; − wyrównanie terenu na działce i zasianie trawy; − zamontowanie ławek parkowych i lamp parkowych. 5. Wyposażenie: Świetlice wiejską należy wyposażyć w następujący sprzęt: − pomieszczenie kuchni wyposażyć w kuchenkę gazową z piekarnikiem, szafki kuchenne z dwukomorowym zlewozmywakiem i baterią, lodówkę, patelnię elektryczną, butlę gazową wraz z reduktorem i wężem, czajniki elektryczne − salę wyposażyć w stoły i krzesła − szatnię należy wyposażyć w wieszaki − pomieszczenie gospodarcze w regały metalowe − pomieszczenie wc dla niepełnosprawnych/męskie wyposażyć w ubikację podwieszaną (cały komplet) wykonaną na stelażu zabudowanym, pisuar, komplet: zlew i bateria, dozownik na mydło, pojemnik na ręcznik, uchwyt na papier toaletowy, poręcz ścienna stała i uchylna, haczyk na wieszak, kosz na śmieci; − pomieszczenie wc damskie wyposażyć w 2 x ubikację podwieszaną (cały komplet) wykonaną na stelażu zabudowanym, komplet: zlew i bateria, dozownik na mydło, pojemnik na ręcznik, uchwyt na papier toaletowy, haczyk na wieszak, kosz na śmieci, lustro; 6. Pozostałe wymagania: Do obowiązków Wykonawcy należy również, m.in.: − przeprowadzić kompleksową obsługę geodezyjną w tym wytyczenie budynku i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, − wykonanie badania wody, − wykonanie badań i pomiarów instalacji elektrycznych i wodno- kanalizacyjnych, − oznakowanie budynku znakami bezpieczeństwa w zakresie ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej (wyposażyć budynek w gaśnicę – szt. 2), − przedłożenie atestów lub deklaracji zgodności stwierdzających dopuszczenie użytych materiałów do stosowania w budownictwie. − wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej, − opracowanie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego wykonania robót objętych zamówieniem i przedłożyć Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy, − przedłożenie Zamawiającemu kosztorysu inwestorskiego wykonania robót objętych zamówieniem w terminie 7 dni od podpisania umowy. Wartości podane w kosztorysie muszą być zgodne z ceną ofertową. Wszystkie urządzenia należy prawidłowo podłączyć lub zamontować zgodnie z ich przeznaczeniem, zapewniając ich prawidłowe funkcjonowanie. Wycenę należy opracować w oparciu o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentację projektową oraz zakres robót wynikający z własnej kalkulacji robót tymczasowych i prac towarzyszących nieobjętych dokumentacją. Załączone przedmiary robót są jedynie materiałem pomocniczym do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny robót będących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem, odpowiedzialnością cywilną koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np,: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary, oraz STWOR, należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego 3.4. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 Pzp prezentuje poniższe zestawienie: Prace winny być wykonane z uwzględnieniem potrzeb użytkowników niepełnosprawnych zgodnie z ustawą Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 3.5. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR dla danego typu rozwiązań i nie są obowiązujące. Należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały, urządzenia równoważne o parametrach techniczno ~ użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów, urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej i STWiOR. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie, np. certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność (akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem RE i rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r.) lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez jednostkę, jako dowody potwierdzające zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w projekcie, albo deklaracje właściwości wystawione przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami, specyfikacją techniczną lub określoną normą oraz dokumentacją projektową. Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że: - gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji projektowej i STWiOR, - zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w dokumentacji projektowej i STWiOR; Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej i STWiOR. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Zamawiający uzna, czy urządzenie jest równoważne na etapie oceny złożonych ofert. Użycie materiałów, urządzeń i wyposażenia bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiałów i urządzeń, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi 3.6. Roboty należy wykonać zgodnie Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ – załącznik nr 5. 3.7. Wymagania dotyczące zatrudnienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1) zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawców lub Podwykonawców osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty murarskie: prace ogólnobudowlane w części budowanej budynku w tym roboty termoizolacyjne przy dociepleniu budynku; b) roboty malarskie: malowanie wewnętrzne i zewnętrzne budynku; c) roboty dekarskie: pokrycie dachu blachodachówką, obróbki blacharskie; d) roboty wodno-kanalizacyjne: inst. wod.-kan. wewnętrzna i zewnętrzna, e) roboty elektryczne: instalacja n.n. wewnętrzna i zewnętrzna; f) roboty ziemne: wykopy pod fundamenty, utwardzenie terenu; g) roboty brukarskie: utwardzenie nawierzchni kostką betonową; 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w pkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 3) Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wymienione w pkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, tj. w szczególności bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 1) czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 4 do SIWZ). Jednocześnie niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w BS Nakło nad Notecią, Nr 45 8179 0009 0030 1266 2000 0010 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ). 15.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 15.4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 15.5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 15.6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 15.7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 15.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 15.9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań i dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach