Przetargi.pl
,,Budowa świetlic wiejskich w miejscowości Brzezinki i Przydatki Przybyszowskie Gmina Kobiele Wielkie”

Gmina Kobiele Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 97524 Kobiele Wielkie, ul. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 6814412 , fax. 0-44 6810593
  • Data zamieszczenia: 2017-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobiele Wielkie
    ul. Reymonta 79
    97524 Kobiele Wielkie, woj. łódzkie
    tel. 0-44 6814412, fax. 0-44 6810593
    REGON: 59064803700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Budowa świetlic wiejskich w miejscowości Brzezinki i Przydatki Przybyszowskie Gmina Kobiele Wielkie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka części obecnego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Brzezinki, remont pozostałej części tego budynku, budowa nowego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzezinki wraz z budową szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe, budowa zjazdu indywidualnego oraz budowa nowego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Przydatki Przybyszowskie wraz z budową szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe. Część 1 zamówienia: Etap I - rozbiórka części obecnego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Brzezinki, remont pozostałej części budynku obejmujący w szczególności wymurowanie ściany szczytowej, wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie łat, kontrłat oraz nowego pokrycia z blachodachówki. Etap II – budowa budynku świetlicy wiejskiej, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe oraz zjazdu indywidualnego na działkach nr ew.43 i 101, obręb 4 Brzezinki wraz z zagospodarowaniem działki. Zamawiający wymaga wbudowania materiałów najwyższej klasy, najwyższej jakości, I-go gatunku. Powierzchnia zabudowy - 110.00 m2 Schody zewnętrzne - 10.50 m2 Teren utwardzony z kostki - 90.00 m2 Teren utwardzony z tłucznia - 185.00 m2 Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest: • ogrodzić plac budowy – rozbiórki • oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze) o prowadzonych robotach rozbiórkowych, budowlanych • powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach rozbiórkowych, budowlanych Roboty rozbiórkowe Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zgodnie z przepisami bhp i p/poż. Powstały w wyniku prac rozbiórkowych gruz Wykonawca zobowiązany jest segregować i oddzielić w ten sposób alby wykorzystać jako surowiec wtórny. Materiały nie nadające się do powtórnego wbudowania Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć do wywozu i utylizacji na wysypisku śmieci. Transport gruzu Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco w miarę postępu robót rozbiórkowych przy użyciu samochodów ciężarowych samowyładowczych, zabezpieczonych przed pyleniem oraz przed podrywaniem drobnych lotnych części w czasie jazdy odpowiednimi plandekami lub siatkami. Dla sporządzenia rzetelnej wyceny zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej oraz szczelnego zbiornika na nieczystości na działce nr ew. 379, obręb 16 Przybyszów wraz z zagospodarowaniem działki. Zamawiający wymaga wbudowania materiałów najwyższej klasy, najwyższej jakości, I-go gatunku. Powierzchnia zabudowy 110.00 m2 Schody zewnętrzne - 10.50 m2 Projektowana tereny utwardzone z kostki - 100.00 m2 Projektowane tereny utwardzone z tłucznia - 100.00 m2 Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest: • ogrodzić plac budowy, • oznakować teren budowy, • powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach budowlanych, Dla każdej z Części zamówienia: Prace wymagane przez Zamawiającego, a nieobjęte dokumentacją projektową: 1) Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 2) Wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, 3) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, 4) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej: a) pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b) oryginał/kserokopię dziennika budowy, c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał oświadczenia Kierownika Budowy: • o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz aktualnie obowiązującymi przepisami, • o uporządkowaniu terenu budowy i terenów sąsiednich jeżeli w trakcie prac konieczne było wejście na nie, e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD, j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych do wykonania za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 1 i Części 2 zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa odrębnie dla Części 1 i Części 2 zamówienia, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót odrębnie dla Części 1 i Części 2 zamówienia, 3) Przedmiary robót odrębnie dla Części 1 i Części 2 zamówienia. Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę. 3.2) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawców, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • wykonania robót ogólnobudowlanych, w szczególności prace rozbiórkowe, murowanie, tynkowanie, układanie glazury, roboty dekarskie, okładziny podłogowe, posadzki, • wykonania robót instalacji wodociągowej • wykonania robót instalacji kanalizacji sanitarnej • wykonania robót instalacji elektrycznej • wykonanie nawierzchni brukarskich Zastrzeżenie nie dotyczy osób wykonujących czynności: kierownika rozbiórki, kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów na budowę oraz geodetów, jeżeli Wykonawca udowodni, iż osoba powołana do pełnienia tej funkcji była związana przed zawarciem niniejszej Umowy z Wykonawcą inną formą zatrudnienia np. wieloletnim kontraktem lub prowadzi działalność gospodarczą obejmującą pełnienie tej funkcji i będzie pełnić tę funkcję osobiście. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ – Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Oferta składana na wykonanie Części 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Oferta składana na wykonanie Części 2 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 9.2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz. U. z 2016r. poz. 359 ze zm.). 9.3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Żytno Oddział w Kobielach Wielkich. Nr rachunku: 60 8267 1022 2002 2000 0589 0010 z dopiskiem: Wadium – Budowa świetlic wiejskich w miejscowości Brzezinki i Przydatki Przybyszowskie Gmina Kobiele Wielkie Część …….. zamówienia. 9.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 9.6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 9.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 9.8. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.13. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby zamawiającego. 9.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 9.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.16. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7a Pzp. 9.17. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach