Przetargi.pl
Zakup i dostawa niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2017-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 4 części. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 3.1. załącznik nr 8a do SIWZ – część 1, 3; 3.2. załącznik nr 8b do SIWZ – część 2; 3.3. załącznik nr 8c do SIWZ – część 4. 4. Zamawiający informuje, że ilości materiałów podane w formularzu cenowym w części 1, mają charakter orientacyjny, zostały określone na podstawie potrzeb z lat ubiegłych i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Zamawiający będzie zamawiał materiały (wyszczególnione w formularzu cenowym) w ilościach niezbędnych do utrzymania bieżącej działalności jednostki wojskowej. Wartość zamówienia zostanie ograniczona wartością umowy brutto. 5. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie (dotyczy części 1-3 postępowania), jednorazowo (dotyczy części 4) po złożeniu zamówienia. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub emailem. 6. Maksymalny czas dostarczenia materiałów wynosi 72 godziny (dla części 1-3) od momentu skutecznego powiadomienia wykonawcy. Za skuteczne powiadomienie uważa się moment potwierdzenia przez wykonawcę otrzymania zamówienia telefonicznie lub poprzez e-mail. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie w godzinach pracy służbowej. 7. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (dotyczy części 4). 8. Wykonawca zobowiązuje się odebrać na własny koszt zużyte materiały eksploatacyjne zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U.2016.1987) na podstawie wystawionej przez zamawiającego karty odpadów. 9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 10. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 uPzp przewiduje w części 2 postępowania, możliwość zastosowania prawa opcji (opis prawa opcji w załączniku nr 8b do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 010,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. część 1 - 2 200,00 PLN; 1.2. część 2 – 220,00 PLN; 1.3. część 3 – 290,00 PLN; 1.4. część 4 – 1 300,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 38/PN/2017”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 28.04.2017 r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach