Przetargi.pl
„Budowa strefowej przepompowni wody w m. Głuszyn oraz wyposażenie oczyszczalni ścieków w Morzycach w instalację do osadów ściekowych” z podziałem na 2 zadania

Gmina Bytoń ogłasza przetarg

  • Adres: 88-231 Bytoń, Bytoń
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 285 13 17 , fax. 54 285 13 17
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytoń
    Bytoń 72
    88-231 Bytoń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 285 13 17, fax. 54 285 13 17
    REGON: 910866620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbyton.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa strefowej przepompowni wody w m. Głuszyn oraz wyposażenie oczyszczalni ścieków w Morzycach w instalację do osadów ściekowych” z podziałem na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa strefowej przepompowni wody w m. Głuszyn oraz wyposażenie oczyszczalni ścieków w Morzycach w instalację do osadów ściekowych” z podziałem na 2 zadania 1) Zadanie 1 „Budowa strefowej przepompowni wody w m. Głuszyn – w systemie „zaprojektuj-wykonaj”; 2) Zadanie 2 „Wyposażenie oczyszczalni ścieków w Morzycach w instalację do osadów ściekowych”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) na zadanie 1: „Budowa strefowej przepompowni wody w m. Głuszyn – w systemie „zaprojektuj-wykonaj” – zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy – załącznik nr 6 do SIWZ. a) W zakres projektowy wchodzi wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (w ilościach po 5 egzemplarzy każdego opracowania, wraz z wersją elektroniczną CD), w zakresie niezbędnym dla uzyskania pozwolenia na budowę oraz wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji budowy strefowej przepompowni wody. b) Zastosowane w programie funkcjonalno-użytkowym określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. c) Roboty budowlane wykonywane będą w oparciu o uzyskaną decyzję pozwolenia na budowę. d) Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert. e) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem” (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), dotyczących: - wykonywania robót budowlanych związanych ze wznoszeniem budynku, - wykonywania robót instalacyjnych przewidzianych w realizacji przedmiotowego zamówienia, - wykonywania robót wykończeniowych. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu: - imienny wykaz osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę, ze wskazaniem formy zatrudnienia - wielkości etatu wraz z określeniem czynności jakie będą te osoby wykonywać w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 2) na zadanie 2 „Wyposażenie oczyszczalni ścieków w Morzycach w instalację do osadów ściekowych” zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót – załącznik nr 7 do SIWZ. a) Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. b) Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym oczyszczalni i Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. c) Roboty budowlane wykonywane będą w oparciu o zgłoszenie robót. d) Zastosowane w dokumentacji projektowej określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. e) Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert. f) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem” (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), dotyczących: - wykonywania robót instalacyjnych przewidzianych w realizacji przedmiotowego zamówienia, - wykonywania robót wykończeniowych. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu: - imienny wykaz osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę, ze wskazaniem formy zatrudnienia - wielkości etatu wraz z określeniem czynności jakie będą te osoby wykonywać w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 3. Zadanie „Budowa strefowej przepompowni wody w m. Głuszyn oraz wyposażenie oczyszczalni ścieków w Morzycach w instalację do osadów ściekowych” jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach