Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Ośrodku Wypoczynkowym w Białym Kościele

Strzelińskie Centrum Sportowo–Edukacyjne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 57100 Strzelin, ul. gen. Leopolda Okulickiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (71) 39 21 267 , fax. (71) 39 21 267
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Strzelińskie Centrum Sportowo–Edukacyjne Sp. z o.o.
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 10
    57100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. (71) 39 21 267, fax. (71) 39 21 267
    REGON: 2151707200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquaparkstrzelin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Ośrodku Wypoczynkowym w Białym Kościele
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Ośrodku Wypoczynkowym w Białym Kościele poprzez: - wykonanie odcinka sieci wodociągowej o średnicy DN 110 PE o długości ~ 287,1 mb, - wykonanie odcinka przyłącza wodociągowego o średnicy DN 63 PEHD o długości ~ 23,7 mb, - wykonanie 4 odcinków przyłączy wodociągowych o średnicy DN 40 PEHD o łącznej długości ~ 133,5 mb, - wykonanie 22 odcinków przyłączy wodociągowych o średnicy DN 32 PEHD o łącznej długości ~ 185,1 mb, - montaż studni wodomierzowej, - wykonanie dwóch hydrantów nadziemnych Dn80, - wykonanie natrysków zewnętrznych – 5 szt., - wykonanie wylewki basenowej, - wykonanie dwóch odcinków sieci kanalizacji sanitarnej DN200 o łącznej długości ~ 148,3 mb, - wykonanie 23 odcinków przyłączy kanalizacji sanitarnej o średnicy DN 160 o łącznej długości ~ 175,2 mb, - montaż studni kanalizacyjnych betonowych, - montaż studni kanalizacyjnych z PVC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, e) tabela zbiorcza ceny ryczałtowej – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2 ) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach