Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszewilki, gmina Milicz

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 840 987 , fax. 713 840 987
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o.
    ul. Rynek 21
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713 840 987, fax. 713 840 987
    REGON: 020286417
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkdolinabaryczy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszewilki, gmina Milicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszewilki, gmina Milicz”. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na części. a) Część I – Zadanie nr 1: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszewilki, gmina Milicz – Etap I”, obejmująca: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej szacunkowej długości wynoszącej ok. 769 mb wraz z kanałami bocznymi do granic posesji. Zakres robót instalacyjnych do wykonania przedstawia się następująco: - Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCW SN8 Dn200 mm – 654 mb; - Kanały boczne kanalizacji sanitarnej do granic posesji PCW SN8 Dn160 mm (19 szt.) – 115 mb; - Studnie kanalizacyjne tworzywowe dn 600 mm – 4 szt.; - Studnie prefabrykowane betonowe dn 1000 mm – 18 szt.; Przedmiot umowy obejmuje także roboty odtworzeniowe terenu, prace geodezyjne, wszelkie inne czynności niezbędne do wykonania i oddania robót do eksploatacji, a także dostarczenie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie robót od właściwego organu administracji publicznej. Objęty Częścią I zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych sieci kanalizacji sanitarnej w drodze gminnej na odcinku Sa3.3 – Sa3, Sa3 – Sa2, Sa3 – Sa6, Sa4 – Sa4.2, Se8 – Se5, Se5 – Se0, Se2 – Se2.1, Sf0 – Sf1 wraz z kanałami bocznymi do granic posesji. Wskazany powyżej zakres robót poprzedza wykonanie przebudowy drogi gminnej. Termin realizacji Części I przedmiotu zamówienia upływa z dniem 31.12.2017 r. b) Część II – Zadanie nr 2: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszewilki, gmina Milicz – Etap II” obejmująca: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej szacunkowej długości wynoszącej ok. 2658 mb wraz z kanałami bocznymi do granic posesji. Zakres robót instalacyjnych do wykonania przedstawia się następująco: - Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCW SN8 Dn200 mm – 2157 mb; - Kanały boczne kanalizacji sanitarnej do granic posesji PCW SN8 Dn160 mm (97 szt.) – 501 mb; - Kanał sanitarny tłoczny PE100 SDR17 o średnicy 90 mm – 105 mb; - Studnie kanalizacyjne tworzywowe dn 600 mm – 1 szt.; - Studnia rozprężna tworzywowa dn 1000 – 1 szt.; - Studnie prefabrykowane betonowe dn 1000 mm – 63 szt.; - Kompletna pompownia ścieków wraz z systemem monitoringu – 1 szt.; Przedmiot umowy obejmuje także roboty odtworzeniowe terenu, prace geodezyjne, wszelkie inne czynności niezbędne do wykonania i oddania robót do eksploatacji, a także dostarczenie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie robót od właściwego organu administracji publicznej. Objęty Częścią II zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszewilki na odcinkach: Sh9 – Sh0, Sh4 – Sh4.3, Sh1 – Sh1.1.2, Sh1.1 – Sh1.4, Sg6.4 – Sg6, Sg6 – Sg7, Sg6.2 – Sg6.2.2, Sg6 – Sg0, Sg1 – Sg1.5, Sa2 – Sa0, Sb0 – Sb2, Sc0 – Sc3, Sd1 – Sd2, Se2.1 – Se2.2, Sf1 – Sf2, S13 – S1, S1 – S4, S1 – P1, S1 – S8, SR – S9 wraz z kanałami bocznymi do granic posesji oraz kanały boczne do granic posesji na istniejącym kanale sanitarnym (oznaczone od p0.1 do p0.6). Termin realizacji Części II przedmiotu zamówienia upływa z dniem 31.07.2018 r. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnych Części zamówienia zawarty jest w Części III SIWZ-OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Część I zamówienia: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. b) Część II zamówienia: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wniesienia wadium w innej walucie niż złoty polski. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 r. poz. 359); 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Miliczu nr rachunku 92 9582 0000 2000 0011 5414 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP-108/PN/PGK/2017 – Część nr ….” (wpisać odpowiedni nr Części zamówienia). 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX 3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie; 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokumentem, o którym mowa w pkt. 5, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawca do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach