Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenach Agnieszkowo – Łazy – Gójsk gm. Szczutowo

Gmina Szczutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09227 Szczutowo, ul. Lipowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2767167 w. 102, 107 , fax. 024 2767196 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczutowo
    ul. Lipowa
    09227 Szczutowo, woj. mazowieckie
    tel. 024 2767167 w. 102, 107, fax. 024 2767196 w. 103
    REGON: 54838200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczutowo.nowybip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenach Agnieszkowo – Łazy – Gójsk gm. Szczutowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty dot. budowy kanalizacji obejmujące między innymi wykonanie: kanalizacji grawitacyjnej roboty ziemne i montażowe przewody kanalizacji grawitacyjnej odwodnienie wykopów dla kanalizacji grawitacyjnej kanały sanitarne roboty ziemne i montażowe kanalizacja tłoczna przewody kanalizacji tłocznej roboty ziemne i montażowe odwodnienie wykopów dla kanalizacji tłocznej przepompownie strefowe pompownia k1 technologia, komora zasuw, przyłącze wody, utwardzenie terenu, ogrodzenie, odwodnienie+ścianka szczelna pompownia k2 technologia, komora zasuw, przyłącze wody, utwardzenie terenu, ogrodzenie, odwodnienie+ścianka szczelna pompownie przydomowe p1, p2, p3, p4 Roboty elektryczne – zasilanie przepompowni ścieków: prace ziemne montaże i podłączenia pomiary i badania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium: 30.000,00 zł słownie (trzydzieści tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: ‒ pieniądzu, ‒ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, ‒ gwarancjach bankowych, ‒ gwarancjach ubezpieczeniowych, ‒ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Urząd Gminy Szczutowo, BS Sierpc Filia Szczutowo 12 9015 0001 2001 1300 0101 0001
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Kosztorys sporządzony metodą uproszczoną (z określeniem wskaźników kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz). 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw – odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zał. nr 10 do SIWZ. 5. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniani, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w zdaniu pierwszym. 6. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia, o których mowa w pkt. 4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych Wykonawców. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia jest składane w oryginale zaś pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9.Informacja Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach