Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych ogłasza przetarg
- Adres: 01-919 Warszawa, Wólczyńska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8353041 w. 407, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych
Wólczyńska 133
01-919 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8353041 w. 407, , fax. -
REGON: 000039025 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.itme.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania płytek podłożowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania płytek podłożowych dla zakładów naukowych ITME. 2. Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego podzielony na 2 odrębne części: Część nr 1 – Płytki podłożowe krzemowe typu n/n+; Część nr 2 - Płytki podłożowe monokrystaliczne 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objętego prawem opcji, obejmującego ten sam zakres rzeczowy co zamówienie podstawowe. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności wykonywane przez pracowników Wykonawcy, które są bezpośrednio związane z procesem technologicznym prowadzącym do wykonania przedmiotowego zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2017 r., poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresy ilościowe składające się na zamówienie podstawowe oraz prawo opcji zostały wskazane w Formularzu cenowym -załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71350000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Zamawiający żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, następującego oświadczenia: 1. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 798 z późn. zm.) – Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Dokument, o którym mowa powyżej musi być złożony w formie oryginału. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 3. Wzór treści oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OBSŁUGA GEODEZYJNA URZĘDU GMINY JABŁONNA NA LATA 2024-2026 (2)
Dodano: 2023-11-14 - OBSŁUGA GEODEZYJNA URZĘDU GMINY JABŁONNA NA LATA 2024-2026
Dodano: 2023-10-30 - Narzędziowe oprzyrządowanie technologiczne do operacji ECAP i procesów wspomagających
Dodano: 2023-05-19 - Licencja na biblioteki bloków analogowych w technologii X-FAB XH018 (zakup opracowanych rozwiązań i projektów technicznych)
Dodano: 2023-05-18 - Licencja na biblioteki bloków analogowych w technologii X-FAB XH018 (zakup opracowanych rozwiązań i projektów technicznych)
Dodano: 2023-02-11 - Wykonywanie prac na rurociągach turbozespołu 13k200 (TG)
Dodano: 2021-05-20 - Przygotowanie powierzchni do badań wraz z pracami związanymi z demontażem i montażem izolacji oraz wykonanie badań komór, rurociągów parowych, walczaka na kotle K-1 OP-650 w ENERGA Elektrownie Ostrołęka S.A.
Dodano: 2021-05-05 - Inżynier kontraktu projektu openCARDIO
Dodano: 2020-08-19 - Opracowanie projektu podziału nieruchomości Spółdzielni
Dodano: 2020-01-16 - Wykonanie audytów oświetlenia zewnętrznego obiektów administrowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego
Dodano: 2019-08-22