Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem otoczenia Szkoły Podstawowej w miejscowości Leśniów Wielki Gmina Czerwieńsk na dz.nr 105/4

Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 66016 Czerwieńsk, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 278 565 , fax. 683 278 091
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta
    Rynek 25
    66016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
    tel. 683 278 565, fax. 683 278 091
    REGON: 52879300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czerwiensk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem otoczenia Szkoły Podstawowej w miejscowości Leśniów Wielki Gmina Czerwieńsk na dz.nr 105/4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Leśniowie Wielkim. dz.nr. 105/4 Gmina Czerwieńsk. Projektowany budynek to obiekt w większej części jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym z przełamaniem nad częścią szatniową w części głównej. Łącznik z budynkiem Szkoły jednokondygnacyjny przykryty dachem dwuspadowym z poddaszem użytkowym. Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej wyposażony we wszystkie niezbędne media, posiadający jedną klatkę schodową. Projektowana sala gimnastyczna o wymiarach areny boiska 12x24 m wraz z przyległym zapleczem szatniowo- magazynowym oraz łącznikiem, służyć będzie młodzieży szkolnej do zajęć z wychowania fizycznego , jak również społeczności Leśniowa Wielkiego do uprawiania różnych dyscyplin sportowych czy gier zespołowych (siatkówka, piłka koszykowa , piłka ręczna itp.), oraz innych imprez okolicznościowych. Sala gimnastyczna składa się w zasadzie z dwóch obiektów kubaturowych, oraz łącznika. Główną bryłę hali przykrywa dach stromy dwuspadowy, częściowo zachodzący bokami na niższą bryłę mieszczącą klatkę schodową i małe pomieszczenie magazynowe oraz zaplecze sali ( szatnie, umywalnie, magazyny ). Tą część przykrywa dach jednospadowy-pulpitowy. Łącznik łączący halę z istniejącym budynkiem szkoły, mieszczący szatnie z w-c na parterze oraz pomieszczenia magazynowe na piętrze, pełni też funkcję wejścia głównego do obiektu Sali oraz wejścia dodatkowego do pomieszczeń szkolnych. Główne wejście zlokalizowano w hallu łącznika skąd poprzez korytarz będzie dostęp do sali jak również do części szkolnej. W części środkowej usytuowano małą salkę treningową, a za nią rozmieszczono zespół umywalnio-szatniowy. W zespole tym przewidziano również w-c dla niepełnosprawnych oraz pokój trenera. Przed wejściem głównym zaprojektowano pochylnię betonową na zagruzowaniu dla osób niepełnosprawnych ze spadkiem 8% i obustronnymi poręczami z profili rurowych (stal nierdzewna) montowane na wysokości 75 i 90cm od płaszczyzny ruchu. Obiekt wyposażony będzie we wszystkie niezbędne instalacje wod-kan, wentylacyjne, centralnego ogrzewania, elektryczne, telekomunikacyjne. Ogrzewanie obiektu oraz zaopatrywanie w ciepłą wodę użytkową przewiduje się z przebudowanej kotłowni gazowej zlokalizowanej w budynku szkoły. Ogrzewanie pomieszczeń przewiduje się, jako ogrzewanie podłogowe. W zakres robót związanych z przebudową istniejącej kotłowni wchodzą roboty rozbiórkowe i montażowe :  demontaż istniejącego kotła gazowego wraz z armaturą i część ostatniego odcinka instalacji gazowej,  demontaż czopucha spalinowego,  demontaż instalacji zasilania i powrotu od i do kotła z zaworem i pompą obiegową,  demontaż naczynia wzbiorczego układu CO,  demontaż pojemnościowego podgrzewacza CWU z przyłączami,  demontaż pomp zasilania podgrzewacza i CWU,  montaż nowego kotła gazowego kondensacyjnego o regulowanej mocy ( 60 – 240-250 kW dla temperatur 50/30 st. C i 50 – 220-230 kW dla temperatur 80/60 st. C ) wraz z armaturą, instalacją gazową, automatyką pogodową,  przebudowa instalacji CO i CWU,  montaż nowego czopucha,  montaż nowego podgrzewacza ciepłej wody o pojemności 750 l. Projektowana sala sportowa podłączona do istniejących mediów w budynku głównym szkoły. Odprowadzenie ścieków do istniejącej sieci kanalizacyjnej zlokalizowanej na działce. Instalacja elektryczna obejmuje wykonanie :  rozdzielnię główną,  instalację fotowoltaiczną – jako komplet ( 70 modułów polikrystalicznych o mocy 285 Wp każdy, o łącznej moxy 19,95 kWp wraz z inwerterem ),  instalację oświetleniową i gniazd wtykowych,  instalacje ochronne tj. ochrona od porażeń prądem elektrycznym, ochrona przeciwprzepięciowa, instalacja połączeń wyrównawczych, instalację oddymiania  instalację odgromową,  instalacje niskoprądowe tj.: instalacja okablowania strukturalnego, instalacja telefoniczna, instalacja sygnalizacji włamania. Moduły fotowoltaiczne o parametrach :  moc szczytowa (Pmax) 285 Wp  prąd zwarciowy (Isc) 9,50 A  napięcie mocy maksymalnej (Vmp) 31,70 V  natężenie prądu mocy maksymalnej (Imp) 9 A  napięcie obwodu otwartego (Voc) 38,80V  maksymalne napięcie systemowe 1000 VDC W zakładanej rozbudowie szkoły o salę sportową nie przewiduje się wycinek istniejących drzew. Teren nieutwardzony w bezpośrednim sąsiedztwie budynku, w szczególności przed jego frontem oraz przy ciągach pieszych przeznacza się do zazielenia w formie trawników oraz dodatkowych nasadzeń pojedynczych egzemplarzy krzewów ozdobnych wg uznania Zamawiającego. Charakterystyczne parametry. Pow. użytkowa - 744,99 m² Pow. zabudowy - 678,54 m² Kubatura - 5621,50 m³ UWAGA : Dokumentacja projektowa zawiera rozwiązanie konstrukcji dachu – kratownica stalowa. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany konstrukcji dach na dźwigary z drewna klejonego. Jeżeli wykonawca wybierze konstrukcję dachu z drewna klejonego, zobowiązany będzie do dokonania zmiany projektu budowlanego i uzyskać zmianę decyzji pozwolenia na budowę – na własny koszt ( wkalkulowany w cenę oferty ). Zamawiający będzie współpracował z wykonawcą w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie : 50.000,00 złotych, słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO BP S.A. I O/ZIELONA GÓRA Nr rachunku : 74 1020 5402 0000 0602 0027 8861 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem otoczenia Szkoły Podstawowej w miejscowości Leśniów Wielki Gmina Czerwieńsk na dz.nr 105/4 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach