Przetargi.pl
„Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Mirocinie Dolnym.”

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, Rynek 1a
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    Rynek 1a
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    REGON: 970770327
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Mirocinie Dolnym.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym i infrastrukturą techniczną przy szkole podstawowej w Mirocinie Dolnym. Zadanie obejmuje:1) budowę budynku sali gimnastycznej o jednej kondygnacji nadziemnej wraz z antresolą nad pomieszczeniami sanitarno-szatniowymi;2) wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, deszczowej, gazowej i elektrycznej wraz z usunięciami kolizji z istniejącymi instalacjami tj. kanalizacyjną, elektryczną i teletechniczną.;3) przebudowę zjazdu oraz budowę drogi wewnętrznej z parkingami;4) wydzielenie terenu ogrodzeniem z paneli oraz furtką i bramą wjazdową,5) nasadzenia drzew;6) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na istniejącym budynku szkoły,7) dostawę i montaż wyposażenia sanitarnego,8) dostawę wyposażenia sportowego,9) dostawę i montaż wyposażenia zagospodarowania terenu;10) wykonanie i montaż na ścianie frontowej, nad drzwiami wejściowymi do obiektu, tablicy z logiem Programu dostępnym na stronie internetowej Ministerstwa pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/program-olimpia--program-budowy-przyszkolnych-hal-sportowych Uwaga: Zadanie nie obejmuje wykonania stacji ładowania pojazdów wraz z zaprojektowanym do niej przyłączem energetycznym.Szczegółowy opis i zakres prac zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa w skład której wchodzi:1) Projekt budowlany – Projekt zagospodarowania terenu dla inwestycji pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym i infrastrukturą techniczną przy szkole podstawowej w Mirocinie Dolnym.2) Projekt techniczny dla inwestycji Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym i infrastrukturą techniczną przy szkole podstawowej w Mirocinie Dolnym3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych4) Przedmiary robót obejmujące branże: zagospodarowane terenu, architektoniczno-budowlaną, sanitarną, elektryczną, drogową oraz zieleń.5) Decyzja Nr 557/2023 Starosty Nowosolskiego z dnia 14.12.2023 roku – pozwolenie na budowę wraz z postanowieniem Nr KZ.4123.4.239.2023 Starosty Nowosolskiego – Powiatowego Konserwatora zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r,. poz. 299).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. od dnia składania ofert do 08.03.2024 roku.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49 96730007 0000 0000 1007 0006 z dopiskiem „Wadium – sala Mirocin Dolny”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:6. wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Kożuchów, ul. Rynek 1a, 67-120 Kożuchów;7. nazwę i adres siedziby Wykonawcy;8. kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;9. bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:1) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum 2 000 000,00 zł;2) dotyczące zdolności technicznej i zawodowej tj.a) wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej dwóch robót budowlanych w tym:- jednej roboty budowlanej polegającej na budowie hali sportowej o lekkiej konstrukcji, o powierzchni min. 250m2 z nawierzchnią poliuretanową wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto (z podatkiem VAT) - jeżeli wartość zamówienia została określona w walutach innych niż PLN zamawiający przyjmuje średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych - jeżeli w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych NBP nie publikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu zakończenia realizacji robót budowlanych w którym zostanie on opublikowany.oraz- jednej roboty budowlanej w zakres której wchodziło m.in. wykonanie hali sportowej z zadaszeniem o samonośnej, stalowej konstrukcji łukowej.b) dysponowanie następującymi osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia:- jedną osobą, która będzie pełniła kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne i co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu uprawnień jako kierownik budowy branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym doświadczenie przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie hali sportowej o lekkiej konstrukcji.- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne,- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia równoważne.Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedna osobę.Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.- Jedna osobą, która będzie prowadziła badania archeologiczne posiadającą odpowiednie kwalifikacje zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2023 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.Art. 37 cBadaniami archeologicznymi kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych. Doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.2. Przepis ust. 1 stosuje się do osób, które samodzielnie wykonują badania archeologiczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach