Przetargi.pl
BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ 12×24 PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W MIEJSCOWOŚCI HANDZLÓWKA

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ 12×24 PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W MIEJSCOWOŚCI HANDZLÓWKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ 12×24 PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W MIEJSCOWOŚCI HANDZLÓWKA 2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z wybudowaniem i oddaniem do użytkowania budynku sali gimnastycznej z zapleczem i łącznika z istniejącymi budynkami: szkoły podstawowej i gimnazjum wraz z przyłączami wody i kanalizacji sanitarnej, przebudowa: instalacji oświetlenia zewnętrznego, instalacji odwadniającej, sieci i przyłączy energii elektrycznej, sieci gazowej, urządzeń telekomunikacyjnych i przyłącza wody do budynku gimnazjum, zagospodarowanie terenu wokół budynku, roboty towarzyszące związane z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu, a także rozbiórka budynku mleczarni oraz wykonanie robót związanych z modernizacją pomieszczeń budynków szkolnych w celu ich dostosowania do nowej zabudowy. 3. Charakterystyka robót: 3.1. budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem o następujących parametrach technicznych: - kubatura - 6 042 m3, - pow. zabudowy - 625 m2, - pow. użytkowa - 923,33 m2, - wysokość - 11,80 m, wraz z instalacjami wewnętrznymi, robotami wykończeniowymi i wyposażeniem. 3.2. przebudowa odcinków i wykonanie nowej infrastruktury technicznej: a) budowa przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej - w celu doprowadzenia wody oraz odprowadzenia ścieków sanitarnych i wód opadowych i budowa przyłącza gazu do budynku sali gimnastycznej; b) przebudowa istniejącego przyłącza wody do budynku gimnazjum; c) przebudowa sieci i przyłączy instalacji odwadniającej; d) przebudowa sieci gazowej i przyłączy; e) przebudowa kablowej sieci elektroenergetycznej nN (usunięcie kolizji) wraz z wykonaniem przyłącza do budynku sali gimnastycznej; f) przeniesienie słupa i przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych; g) przebudowa oświetlenia zewnętrznego; 3.3. roboty związane z zagospodarowaniem terenu: a) wykonanie opaski budynku, chodników, schodów terenowych, b) montaż elementów małej architektury, 3.4. roboty rozbiórkowe budynku mleczarni wraz z likwidacją istniejących przyłączy. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy [w umowie zwany także zamiennie zadaniem czy zamówieniem] zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z wymogami sztuki budowlanej oraz normami i przepisami obowiązującymi w Polskim Prawie, zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, decyzja nr 520/14, znak AB-II.6740.98.2014 z dnia 15.10.2014 r. i zatwierdzoną dokumentacją projektową opracowaną przez mgr inż. arch. Wojciecha Frączka wraz z zespołem projektowym z zachowaniem warunków jej uzgodnienia. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót - do wglądu w siedzibie Urzędu w pok. 25 i na stronie internetowej Gminy www.gminalancut.pl Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 7. Zamawiający wymaga aby Kierownik budowy był zatrudniony na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych) do dnia 05.08.2015 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1. pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96 1240 2643 1111 0000 3778 1763 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego wymienionym w pkt VIII ust. 1 pkt 1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy (art.24 ust. 2 pkt 2 Pzp). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach