Przetargi.pl
Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 27 77 110 , fax. 17 27 77 920
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
    38-130 Frysztak, woj. podkarpackie
    tel. 17 27 77 110, fax. 17 27 77 920
    REGON: 69058218600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frysztak.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak.2.Zakres przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją i remontem nawierzchni 17 odcinków dróg gminnych w miejscowościach Glinik Średni, Glinik Dolny, Pułanki, Twierdza, Stępina, Huta Gogołowska, Gogołów, Glinik Górny, Widacz, Lubla o łącznej długości ok. 1911 m, w tym nawierzchnia asfaltowa o łącznej powierzchni ok. 5886 m2, wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego, uzupełnieniem poboczy kruszywem łamanym oraz robotami towarzyszącymi. Szczegółowy opis robót i ich zakres określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym załączonym do niej przedmiarze robót oraz Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na materiały (wyroby) oraz urządzenia - gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, jednak na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad i uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w kwocie: 15 000, 00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Strzyżów Oddział Frysztak, nr konta 95 9168 1027 5505 8519 2000 0005, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału gwarancji lub poręczenia w kasie Zamawiającego. Dopuszcza się także dołączenie oryginału poręczenia lub gwarancji do oferty - w takim przypadku Zamawiający dokona jego wyodrębnienia i zdeponowania w kasie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach