Przetargi.pl
„BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA DZ. EW. NR 1386/10”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
    ul. Piłsudskiego 39
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
    REGON: 49051044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgk.muszyna.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA DZ. EW. NR 1386/10”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na dz. ew. nr 1386/10” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie, wykonanie sieci technologicznych, zagospodarowanie terenu oraz dostawa wyposażenia do: - obiektu 1.1 Punktu Przeładunku Odpadów (PPO), - obiektu 1.2 Wiaty z czterema boksami, - obiektu 1.3 Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (12 zadaszonych stanowisk PSZOK), - obiektu 1.4 Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (2 zadaszone stanowiska PSZOK), - obiektu 1.5 Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (12 otwartych stanowiska PSZOK), - obiektu 1.6 Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów (wiata składowania odpadów GPZON), na działce o numerze 1386/10. Zakres robót przedstawia załączona mapa sytuacyjna stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Przewidziana do realizacji oczyszczalnia nie koliduje z budową punktu przeładunku odpadów. Równocześnie punkt przeładunku odpadów nie będzie wpływał na budowę i funkcjonowanie oczyszczalni ścieków. Nie będzie wzajemnego wpływu na funkcjonowanie obiektów zarówno podczas budowy jaki i eksploatacji. Na realizację tej części przedsięwzięcia inwestor otrzymał decyzję środowiskową RDOŚ.7624-10/10 określającą warunki realizacji i funkcjonowania punktu przeładunku odpadów. 3. Szczegółowy zakres prac objęty projektem: 1) Zagospodarowanie terenu związane z kształtowaniem terenu, dróg oraz chodników. Szczegóły opisane w: PROJEKT BUDOWLANY TOM 1/8. Część I - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU. Część II - PROJEKT DROGI DOJAZDOWEJ NA ODCINKU PRZEJAZD PKP - WJAZD DO OCZYSZCZALNI.: 2.4. Uwarunkowania zewnętrzne i zagrożenia. 3. Opis rozwiązań projektowych. Rysunki: PZT-01 - Projekt Zagospodarowania Terenu – Plansza zasadnicza. PROJEKT WYKONAWCZY TOM 1/9 - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU, PROJEKT DRÓG I PLACÓW WEWNĘTRZNYCH ORAZ DROGI DOJAZDOWEJ NA ODCINKU ZJAZD Z DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 971 DO PRZEJAZDU PKP I OD PRZEJAZDU PKP – DO WJAZDU NA TEREN OŚ MUSZYNA.: 2.4. Uwarunkowania zewnętrzne i zagrożenia. 3. Opis rozwiązań projektowych. Rysunki: PZT-01 - Projekt Zagospodarowania Terenu – Plansza zasadnicza. 2) Prace budowlane przy wznoszeniu obiektów PSZOK i GPZON. Szczegóły opisane w: PROJEKT BUDOWLANY TOM 2/8 BRANŻA ARCHITEKTONICZNO-KONSTRUKCYJNA. 2.6. Opis projektowanych obiektów. 2.6.4. Obiekt nr 1.1 - Punkt przeładunku odpadów. 2.6.5. Obiekty nr 1.2, 1.3, 1.4 – wiata z boksami oraz stanowiska PSZOK. 2.6.6. Obiekt nr 1.6 – wiata GPZON. 4. Opis obiektów – rozwiązania Konstrukcyjno – materiałowe. 4.10. Punkt przeładunkowy odpadów - ob. Nr 1.1. 4.11. Wiata składowiskowa – ob. Nr 1.2, 1.3, 1.4. 4.12. Wiata GPZON – OB. NR 1.6. Rysunki: BRANŻA ARCHITEKTONICZNA A-08 - Obiekt nr: 1.2, 1.3, 1.4; Wiata z boksami oraz stanowiska PSZOK. Rzut przyziemia, przekrój A-A, elewacje. BRANŻA KONSTRUKCYJNA K-13 - Obiekt nr: 1.2÷1.4 - Wiata składowiskowa, PSZOK, Rzut przyziemia i fundamentów, przekrój I-I. PROJEKT WYKONAWCZY TOM 2/9 - BRANŻA ARCHITEKTONICZNA: 2.6. Opis projektowanych obiektów. 2.6.4. Obiekt nr 1.1 - Punkt przeładunku odpadów. 2.6.5. Obiekty nr 1.2, 1.3, 1.4 – wiata z boksami oraz stanowiska PSZOK. 2.6.6. Obiekt nr 1.6 – Wiata GPZON. Rysunki: A-29 - Obiekt nr 1.1; punkt przeładunkowy odpadów. Rzut, przekroje I-I, II-II. A-30 - Obiekt nr 1.1; punkt przeładunkowy odpadów. Zestawienie stali - klapa K1. A-31 - Obiekt nr 1.1; punkt przeładunkowy odpadów. Zestawienie stali - balustrada B1. TOM 3/9 BRANŻA KONSTRUKCYJNA: 6. Opis obiektów – rozwiązania konstrukcyjno – materiałowe. 6.10. Punkt przeładunkowy odpadów - OB. NR 1.1. 6.11. Wiata składowiskowa – OB. NR 1.2, 1.3, 1.4. 6.12. Wiata GPZON – OB. NR 1.6. Rysunki: KW-12 ob. 1.1 Punkt przeładunkowy odpadów. Rys. szalunkowy. KW-12.1 ob. 1.1 Punkt przeładunkowy odpadów. Rys. zbrojeniowy. KW-13 Obiekt nr: 1.2÷1.4 - Wiata składowiskowa, PSZOK. KW-14 Obiekt nr: 1.6 - GPZON – wiata do składowania odpadów niebezpiecznych. 3) Dostawa wyposażenia PSZOK:  Kontenery typu KP 7 typ zamknięty – 2 szt.,  Kontenery typu KP 7 typ otwarte – 25 szt.,  Kontenery typu KP 36 otwarte – 7 szt.,  Wózek platformowy elektryczny – 1 szt., Szczegółowo opisane w: PROJEKT BUDOWLANY TOM 4/8 – Branża Technologiczna.: 7. Zakres inwestycji i założenia przyjęte w projekcie. 8.3. Opis budowy i działania obiektów gospodarki odpadami. Rysunki: T-13 - Obiekt nr: 1.1 Punkt przeładunkowy odpadów, 1.2 Cztery zadaszone boksy, 1.3 PSZOK - Dwanaście zadaszonych stanowisk kontenerów typu KP7, 1.4 PSZOK - Dwa zadaszone stanowiska kontenerów typu KP36, 1.5 PSZOK - Dwanaście otwartych stanowisk kontenerów typu KP7, 1.6 GPZON - Wiata do składowania odpadów niebezpiecznych. PROJEKT WYKONAWCZY TOM 4/9 – Branża Technologiczna 8.3. Opis budowy i działania obiektów gospodarki odpadami. Rysunki: T-13 - Obiekt nr: 1.1 Punkt przeładunkowy odpadów, 1.2 Cztery zadaszone boksy, 1.3 PSZOK - Dwanaście zadaszonych stanowisk kontenerów typu KP7, 1.4 PSZOK - Dwa zadaszone stanowiska kontenerów typu KP36, 1.5 PSZOK - Dwanaście otwartych stanowisk kontenerów typu KP7, 1.6 GPZON - Wiata do składowania odpadów niebezpiecznych. STWiORB: SPECYFIKACJA TECHNICZNA DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ST-06.01 INSTALACJE TECHNOLOGICZNE – punkt 2.15. 4) Wykonanie części sieci kanalizacji deszczowej oraz części sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie terenu PSZOK i GPZON. Szczegółowo opisane w: PROJEKT WYKONAWCZY TOM 8/9 – Sieci wod-kan. 3. Opis projektowanych sieci wod. – kan. 4. Wytyczne realizacji inwestycji. Rysunki: S–06. Profil kanalizacji sanitarnej od Ob.1.6 do Ob.1. S–11. Profil przykanalików kan. deszczowej od SD2 do SD16. 5) Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej. Szczegółowo opisane w: PROJEKT BUDOWLANY TOM 6/8 – Branża Elektryczna i AKPiA. Rysunki: E-10. Instalacja elektryczna – obiekt nr 1.2 1.3 1.4. E-11. Instalacja elektryczna – obiekt nr 1.6. Załącznik: Schemat elektryczny jednokreskowy Tablicy rozdzielczej TR1.2. Schemat elektryczny jednokreskowy Tablicy rozdzielczej TR1.6. PROJEKT WYKONAWCZY TOM 6/9 – Branża Elektryczna i AKPiA: 4. Zakres inwestycji i założenia przyjęte w projekcie. Rysunki: E-01 Instalacja elektryczna - obiekt nr 1.2, 1.3, 1.4. E-02 Instalacja elektryczna - obiekt nr 1.6. E-08 Instalacja odgromowa - obiekt nr 1.2, 1.3, 1.4. E-09 Instalacja odgromowa - obiekt nr 1.6. E-17 Instalacja uziomowa - obiekt nr 1.2, 1.3, 1.4. E-18 Instalacja uziomowa - obiekt nr 1.6. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wyszczególniony w załączniku nr 10 do SIWZ – Dokumentacja projektowa, Przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIORB). 5. Koordynacja prac Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania prac budowlanych z Wykonawcą prac związanych z budową nowej oczyszczalni ścieków w Muszynie. Współpraca z innymi wykonawcami i wzajemna koordynacja działań, do których Wykonawca jest zobowiązany, ma zapewnić utrzymanie ciągłości pracy, a także brak wzajemnego blokowania frontów robót budowlanych przy obiektach i bezkolizyjne prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Termin oraz forma wnoszenia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym Muszyna-Krynica Zdrój, Nr rachunku: 37 8809 0005 2001 0000 0752 0001 z dopiskiem: Wadium – „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na dz. ew. nr 1386/10” – PGK.ZP.271.4.2019. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 5. W przypadku wniesienie wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1.1. OŚWIADCZENIE I DOKUMENTY OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2) dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy: a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, - Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy PZP). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA!: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach