Przetargi.pl
Budowa placu zabaw sprzyjającego aktywności, wytrzymałości i zmysłu równowagi dla dzieci w miejscowości Wągłczew oraz budowa siłowni plenerowej z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Ocin

Gmina Wróblew ogłasza przetarg

  • Adres: 98-285 Wróblew, Wróblew
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 286 612, , fax. 438 213 415
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wróblew
    Wróblew 15
    98-285 Wróblew, woj. łódzkie
    tel. 438 286 612, , fax. 438 213 415
    REGON: 73093456500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroblew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw sprzyjającego aktywności, wytrzymałości i zmysłu równowagi dla dzieci w miejscowości Wągłczew oraz budowa siłowni plenerowej z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Ocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw sprzyjającego aktywności, wytrzymałości i zmysłu równowagi dla dzieci w miejscowości Wągłczew oraz budowa siłowni plenerowej z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Ocin. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Wągłczew na działce nr ewid. 133/5, obręb Wągłczew, 98-285 Wróblew; b) dostawę i montaż urządzeń sportowo – rekreacyjnych w postaci siłowni plenerowej, zlokalizowanej na działce nr ewid. 377 w miejscowości Ocin, 98-285 Wróblew. 3.1. Plac zabaw w miejscowości Wągłczew obejmuje: a) plac zabaw - zestaw zabawowy dla dzieci starszych - 1 szt. b) plac zabaw - zestaw zabawowy dla dzieci młodszych - 1 szt. c) ławka parkowa – 2 szt. d) kosz na śmieci – 1 szt. e) tablica informacyjno – regulaminowa – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej. 3.2. Siłownia plenerowa w miejscowości Ocin obejmuje: a) stepper i twister - 1 szt. b) wioślarz i rower - 1 szt. c) krzesło do wyciskania/prasa ręczna i wyciąg górny - 1 szt. d) jeździec i rower - 1 szt. e) prostownik pleców i ławka - 1szt. f) orbitrek i biegacz - 1 szt. oraz obiekty małej architektury: a) ławka parkowa z oparciem - 1 szt. b) kosz na śmieci - 2 szt. c) tablica informacyjno - regulaminowa - 1szt. d) ławostół - 1 szt. e) stojak na rowery - 1 szt. f) ogrodzenie (zgodnie z zapisami projektu) g) montaż zestawu kamery z rejestratorem h) montaż oświetlenia terenu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej. UWAGA: Wszelkie nazwy handlowe i symbole użyte w niniejszym opracowaniu mają charakter poglądowy, określający minimalne wymagania. Dopuszcza się wszelkie materiały innych producentów pod warunkiem zachowania równorzędnych, bądź wyższych parametrów użytkowych. W przypadku stosowania materiałów zamiennych, innych niż ujęte w niniejszej dokumentacji, konieczna jest akceptacja inwestora. Patrz – Tabela równoważności. 4. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 5. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót i czynności określonych w dokumentacji projektowej oraz prace i czynności pomocniczych niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową. 6. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca m.in.: projekty rozmieszczenia urządzeń, przedmiary oraz dokumentacja określająca zasady postępowania przetargowego. 7. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 8. Zamawiający wymaga, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późniejszymi zmianami): - montaż urządzeń, ogrodzenia i innych elementów małej architektury; - niwelacja i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, - zakładanie trawników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.500,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2018 r. poz. 1101). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sieradzu O/Wróblew nr 23 9267 0006 0040 1461 2000 0030 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: Budowa placu zabaw w miejscowości Wągłczew oraz budowa siłowni plenerowej w miejscowości Ocin. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do gwaranta lub poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z gwarancji lub poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do gwaranta lub poręczyciela. Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach