Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu na błoniach nadpilicznych w Inowłodzu

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, Spalska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    Spalska 2
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    REGON: 590647990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu na błoniach nadpilicznych w Inowłodzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie i budowa: utwardzeń (drogi wewnętrzne, miejsca postojowe, ciągi piesze), budynku sanitarno-szatniowego z zapleczem magazynowym oraz biurowym wraz z wyposażeniem (szafki ubraniowe, biurka, regały, krzesła, kosze na śmieci, komputery), grill chaty wraz z wyposażeniem (stoły, krzesła), altany wraz z wyposażeniem (stoły i krzesła), sceny plenerowej z zadaszeniem z membrany wraz z zapleczem i wyposażeniem (magazyn krzeseł, garderoba, toaleta, krzesła widowni), utwardzenia terenu pod widownię z kostki betonowej, zespołu boisk sportowych (wielofunkcyjne o nawierzchni sztucznej, kort tenisowy o nawierzchni sztucznej, 2x boiska do siatkówki plażowej) wraz z trybunami, oświetleniem, ogrodzeniem i wyposażeniem (bramki, siatki, kosze, siedziska dla sędziego, ławki), miejsca na ognisko, niezbędnych sieci zewnętrznych (elektroenergetycznej, fotowoltaicznej, oświetleniowej, teletechnicznej, monitoringu, kanalizacyjnej, wodociągowej), elementów małej architektury (kosze, ławki, stojaki na rowery), terenów zielonych (trawniki, krzewy, inne nasadzenia), innych robót, urządzeń, elementów niewymienionych i nieprzewidzianych a niezbędnych do prawidłowego wykonania w pełni funkcjonującego przedmiotu inwestycji. W ramach zadania planuje się również zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy Tamka będącej jedynym możliwym dojazdem dla pojazdów kołowych (budowa jezdni, chodników, oświetlenia). W zakres opracowania projektowego wchodzi: wielobranżowy projekt budowlany, przedmiar, kosztorys ofertowy, inne opracowania (jeżeli wymagane) konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę (operat wodnoprawny, ocena warunków gruntowo-wodnych, inne niewymienione a konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę). Dla inwestycji należy pozyskać wszelkie niezbędne decyzje, uzgodnienia, warunki techniczne, opinie pozwalające na realizację projektu (warunki techniczne przyłączenia do sieci oraz usunięcia kolizji z innymi sieciami, decyzje o pozwoleniu na budowę, inne niewymienione a konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę).2. Szczegółowy zakres robót obejmuje przede wszystkim:2.1. budowa zewnętrznej instalacji/sieci wodociągowej;2.2. budowa zewnętrznej instalacji/sieci kanalizacji sanitarnej;2.3. budowa zewnętrznej instalacji/sieci elektroenergetycznej;2.4. budowa zewnętrznej instalacji/sieci oświetleniowej;2.5. budowa zewnętrznej instalacji/sieci teletechnicznej;2.6. budowa zewnętrznej instalacji/sieci monitoringu (dopuszcza się montaż kamer na słupach oświetleniowych);2.7. budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 20 kWp na dachu/dachach kontenerów;2.8. budowa utwardzenia terenu pod miejsca postojowe, chodniki; 2.9. budowa kontenerowej grill chaty z zapleczem kuchenno-sanitarnym wraz z instalacjami wewnętrznymi (wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna) oraz wraz z wyposażeniem;2.10. budowa kontenerowej altany wraz z instalacjami wewnętrznymi (elektryczna) wraz z wyposażeniem;2.11. budowa kontenerowego budynku sanitarno-szatniowy z zapleczem magazynowym oraz pomieszczeniem biurowym wraz z instalacjami wewnętrznymi (wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna, teletechniczna) oraz wraz z wyposażeniem;2.12. budowa sceny plenerowej wraz z instalacjami wewnętrznymi (wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna), zadaszeniem z membrany na podkonstrukcji stalowej oraz utwardzenia terenu pod widownią;2.13. budowa zespołu boisk sportowych (wielofunkcyjne, kort do tenisa, dwa boiska do piłki plażowej) wraz z trybunami zewnętrznymi w postaci przenośnych modułów jednorzędowych. Dopuszcza się montaż opraw oświetleniowych w narożnikach boisk na jednym słupie do obsługi kilku boisk. • Boisko wielofunkcyjne. Nawierzchnia sportowa - bezpieczna. Ogrodzenie do wysokości około 4m. Trybuny w postaci przenośnych modułów jednorzędowych. Oświetlenie. Na boisko wielofunkcyjne powinny składać się:o 2x boisko do koszykówki;o 1x kort do gry w tenisa ziemnego;o 1x boisko do piłki ręcznej.• Dwa boiska do siatkówki plażowej. Nawierzchnia piaszczysta. Ogrodzenie do wysokości około 4m. Oświetlenie. • Kort do tenisa. Nawierzchnia sportowa - bezpieczna. Ogrodzenie do wysokości około 4m. Oświetlenie.2.14. budowa paleniska;2.15. budowa elementów małej architektury (kosze na śmieci, kosze na odchody zwierzęce, ławki parkowe, stojaki na rowery);2.16. Wykonanie robót towarzyszących kompleksowej termomodernizacji: remont schodów i zjazdu do garażu, wymiana barierek, inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (w ramach inwestycji należy odnowić wszystkie elementy, powierzchnie elewacji np. pomalować kraty okienne, odnowić daszki nad wejściami, wymienić wszystkie obróbki blacharskie i inne). UWAGA: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy, przedmiar stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.I. ZDOLNOŚCI TECHNICZNE (doświadczenie wykonawcy):Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (zakończył) roboty budowlane polegające na: wykonaniu (w ramach jednego zadania inwestycyjnego) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku lub budowli lub kontenerów wraz z infrastrukturą towarzyszącą (np. mała architektura, zieleń urządzona, sieci) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych) brutto oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.II. ZDOLNOŚCI ZAWODOWE (wykształcenie i kwalifikacje zawodowe osób)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji co najmniej: jedną osobą – kierownik budowy, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową wykonawcy, zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 Pzp może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Szczegółowy opis dotyczący polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby zawiera Rozdział 11 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach