Przetargi.pl
Budowa parkingu przy ul. Szpitalnej w Knurowie.

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy ul. Szpitalnej w Knurowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia pn. „Budowa parkingu przy ul. Szpitalnej w Knurowie”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę parkingu przy ul. Szpitalnej w Knurowie, w tym: a) wykonanie konstrukcji nawierzchni drogi manewrowej oraz zjazdów wraz podbudową, w tym: a.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, a.2) podsypka cementowo – piaskowa ( 1: 4 ) o gr. 4 cm, a.3) podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 15 cm, a.4) warstwa stabilizacji gruntu cementem o gr. 25 cm, b) wykonanie konstrukcji nawierzchni nowych miejsc postojowych wraz z podbudową, w tym: b.1) płyty ażurowe betonowe o gr. 10 cm, b.2) podsypka cementowo – piaskowa ( 1:4 ) o gr. 4 cm, b.3) podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 25 cm, b.4) warstwa mrozoodporna – pospółka o gr. 15 cm, c) wykonanie konstrukcji nawierzchni chodników wraz z podbudową, w tym: c.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, c.2) podsypka cementowo – piaskowa ( 1:4 ) o gr. 4 cm, c.3) podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 15 cm, c.4) warstwa odsączająca z posółki o gr. 10 cm, d) wykonanie nawierzchni alei głównej skweru z podbudową, w tym: d.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, d.2) podsypka cementowo – piaskowa ( 1: 4 ) o gr. 4 cm, d.3) podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm, d.4) warstwa odsączająca z pospółki o gr, 10 cm, e) wykonanie odtworzenia istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej w ramach połączenia nawierzchni nowoprojektowanej z nawierzchnią istniejącą, w tym: e.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, e.2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 6 cm, e.3) podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 10 cm, e.4) podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm o gr. 15,0 cm, e.5) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10 cm, f) budowę odwodnienia parkingu, w tym: f.1) budowa kanału z rur PVC o średnicy Ø250 mm, f.2) budowa przykanalików z rur PVC o średnicy Ø 200 mm, f.3) zabudowa studni kanalizacyjnej betonowej o średnicy 3000 mm w miejscu istniejącej studni na kanale o średnicy Ø 1200 mm – 1 kpl., f.4) zabudowa studni kanalizacyjnych betonowych o średnicy 1000 mm – 3 kpl., f.5) zabudowa studni kanalizacyjnej betonowej o średnicy 1200 mm – 1 kpl., f.6) zabudowa wpustów deszczowych betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem i koszem –4 kpl, f.7) zabudowa separatora koalescencyjnego – 1 kpl., g) budowę oświetlenia parkingu, w tym: g.1) słupy stalowe ocynkowane na fundamencie z oprawami oświetleniowymi LED o wys. 10 m z pojedynczym wysięgnikiem – 2 kpl. g.2) słup stalowy ocynkowany na fundamencie z oprawami oświetleniowymi LED o wys. 10 m z wysięgnikiem trójramiennym – 1 kpl. g.3) słup stalowy ocynkowany na fundamencie z oprawami oświetleniowymi LED o wys. 10 m z wysięgnikiem czteroramiennym – 1 kpl. g.4) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego, h) umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi o gr. 8 cm, i) przebudowa schodów terenowych, 2) oznakowanie czasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego, 3) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego, 4) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni, nasadzenia zieleni, itp.), 5) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew, zgodnie z wymaganiami o których mowa w § 3 pkt. 1.41 wzoru umowy, 6) pielęgnacja wykonanych trawników w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od daty odbioru końcowego, 7) pielęgnacja nasadzonych drzew i krzewów w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 pkt 3 wzoru umowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej – zał. nr 3 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S. A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ. 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) – 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz. VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach