Przetargi.pl
Budowa Pabianickiego Centrum Sportów Wodnych – budowa budynku szkutni wraz z infrastrukturą i układem drogowym

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Stefana "Grota" Roweckiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 212 10 57 , fax. 0-42 212 10 54
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Stefana "Grota" Roweckiego 3
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 0-42 212 10 57, fax. 0-42 212 10 54
    REGON: 33045300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mosir.pabianice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Pabianickiego Centrum Sportów Wodnych – budowa budynku szkutni wraz z infrastrukturą i układem drogowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano – instalacyjnych związanych z budową Pabianickiego Centrum Sportów Wodnych obejmującego budowę budynku szkutni wraz z infrastrukturą i układem drogowym. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) roboty konstrukcyjno - budowlane, b) roboty wykończeniowe, c) roboty instalacyjne związane z budową lokalnej kotłowni gazowej oraz instalacji wewnętrznych: elektrycznej, ogrzewania, gazowej wod-kan, wentylacji i klimatyzacji, d) roboty instalacyjne zewnętrzne związane z budową przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz instalacji zewnętrznej gazowej, e) roboty instalacyjne związane z budową podziemnych zbiorników retencyjnych, f) roboty drogowe związane z utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu, w tym budową miejsc parkingowych. Prace będą prowadzone zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę - decyzja nr 990/2018 z dnia 09.11.2018 roku, wydana przez Starostę Pabianickiego oraz decyzją zamienną pozwolenia na budowę – decyzja nr 191/2019 z dnia 13.03.2019 roku. 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa, na która składają się: a) Dokumentacja techniczna (wielobranżowy projekt budowlany oraz wykonawczy) - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Przedmiary robót - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączone przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie CPV: a) podstawowy – 45.00.00.00-7 Roboty budowlane b) dodatkowe: 45.11.20.00-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45.26.23.11-4 Betonowanie konstrukcji 45.26.26.20-3 Ściany nośne 45.26.23.00-4 Betonowanie 45.26.12.10-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45.43.00.00-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.44.00.00-3 Roboty malarskie i szklarskie 45.32.40.00-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.13.20-3 Kładzenie rynien 45.26.21.00-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.11.21.00-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.25.00-6 Roboty murarskie i murowe 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.23.00-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.30.00-0 Roboty instalacyjne gazowe 45.23.12.20-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.53.00-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.73.00-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.23.10-3 Ochrona odgromowa 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze aktu umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 8. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 9. Okres obowiązkowej rękojmi wynosi 60 miesięcy, a okres obowiązkowej gwarancji na wykonane prace i wbudowane materiały (niezależnie od czasu obowiązywania na wbudowane materiały gwarancji producenta) minimum 24 miesiące od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego. Okres dodatkowej gwarancji, liczony od dnia upływu okresu obowiązkowej gwarancji jest jednym z elementów kryteriów oceny ofert, a Zamawiający informuje, że sposób punktacji za proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji określony został w Rozdziale XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium jest wnoszone na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, b) oświadczenia wymienione w rozdziale VII ust. 7.1 niniejszej SIWZ (załączniki nr 5 oraz nr 6 do SIWZ), c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5. pkt. 1) niniejszej SIWZ (załącznik nr 7 do SIWZ) (jeśli dotyczy), d) oświadczenie o zakresie podwykonawstwa (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) (jeśli dotyczy), e) oświadczenie w sprawie zatrudnienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ), f) zaleca się, aby w celu przyspieszenia procedowania do ofert załączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach