Przetargi.pl
Budowa Otwartych Stref Aktywności (OSA) na terenie Gminy Lgota Wielka

Gmina Lgota Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 97565 Lgota Wielka, Ul. Radomszczańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 680 13 81 , fax. (044) 680 17 77
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lgota Wielka
    Ul. Radomszczańska 60
    97565 Lgota Wielka, woj. łódzkie
    tel. (044) 680 13 81, fax. (044) 680 17 77
    REGON: 59064813200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lgota.i-bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartych Stref Aktywności (OSA) na terenie Gminy Lgota Wielka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Otwartych Stref Aktywności (OSA) na terenie Gminy Lgota Wielka . Część 1: Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w miejscowości Woźniki w ramach zadania: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej zbiornika wodnego i wokół zbiornika wodnego we wsi Woźniki. Część 2: Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej – siłownia zewnętrzna wraz ze strefą relaksu w miejscowości Krzywanice w ramach zadania: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku na Wiejski Dom Kultury wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Krzywanice gmina Lgota Wielka. 2. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: 2.1 Dla Części 1: - projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 10a do SIWZ, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. W ramach Części 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest m. innymi do wykonania następujących robót: 1. Zagospodarowanie terenu: - plantowanie terenu, - wykonanie trawników dywanowych, - sadzenie krzewów, - wykonanie drewnianego pomostu, - roboty ziemne, - wykonanie ścieżek żwirowych, - dostawa i montaż ogrodzenia panelowego. 2. Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw: - zestaw zabawowy, - huśtawka wagowa, - linarium stożek, - huśtawka dwuosobowa, - bujak jednoosobowy, - piaskownica, - karuzela, - bujak dwuosobowy, - zestaw zabawowy dla przedszkolaków- oznaczony w projekcie na rysunku plac zabaw, siłownia - szczegół - numerem 7j. 3. Mała architektura: - ławki parkowe, - stojak na rowery, - kosze na śmieci, - tablica informacyjna. 4. Dostawa i montaż siłowni zewnętrznej: - wahadło i twister, - wioślarz, - ławka do brzuszków i podciąg do nóg, - biegacz, - wyciąg górny i wyciskanie siedząc, - orbitek, - stół betonowy do tenisa stołowego. 2.2. Dla Części 2: - projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 10b do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. W ramach Części 2 zamówienia Wykonawca zobowiązany jestm. in do wykonania następujących robót: 1. Teren zielony: - plantowanie terenu, - wykonanie trawników dywanowych, - sadzenie krzewów. 2. Mała architektura: - ławki parkowe, - stojak na rowery, - kosz na śmieci, - tablica informacyjna. 3. Urządzenia siłowni zewnętrznej: - stepper i twister, - wioślarz i rower, - krzesło do wyciskania i prasa ręczna, - jeździec i rower - prostownik pleców i ławka - orbitek i biegacz - stół betonowy do tenisa stołowego Wykonawcy poleca się dokonanie wizji lokalnej placu budowy, zapoznanie się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania robót, zgodnie z umową, SIWZ, dokumentacją techniczną, technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót (dla Części 1). Do Wykonawcy należy również pełna obsługa geodezyjna, w tym również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla Części 1.Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania wszelkich oświadczeń, certyfikatów i dokumentów niezbędnych Inwestorowi, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Uwaga: zawarty w załączniku nr 10a do SIWZ projekt budowlany obejmuje szerszy zakres robót niż objęty niniejszym postępowaniem przetargowym. Wykonawcy winni przy przygotowaniu oferty wziąć pod uwagę te zapisy zawarte w projekcie, które są niezbędne do realizacji przedmiotu umowy w zakresie Części 1 zamówienia. Ponadto Wykonawcy winni uwzględnić te zapisy zawarte we wskazanym wyżej projekcie, których zakres odpowiada przedmiarowi robót stanowiącemu załącznik nr 1a do SIWZ. Wskazany w załączniku nr 1a do SIWZ dokument w całości obejmuje zakres robót jaki winien być wykonany w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania wszelkich oświadczeń, certyfikatów i dokumentów niezbędnych Inwestorowi, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Zadania dofinansowane są ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Małej Infrastruktury Sportowo – Rekreacyjnej o Charakterze Wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2018.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy. Kosztorys ofertowy. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie podmiotów (jeżeli dotyczy). W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia (zarówno w odniesieniu do części 1, jak i części 2) odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą opisy i fotografie poszczególnych elementów (urządzeń), które mają zostać zamontowane w miejscu rekreacji wraz z ich kartami technicznymi potwierdzającymi wymagane przez Zamawiającego parametry. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach